Plyn v pneu

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Plyn v pneu

Příspěvek od Fire » 30.04.2008, 14:14

Jen takovej můj poznatek... ,když si necháte nafoukat plyn do gum tak je guma měkčí a s tvrdým podvozkem už to pak tolik nedrncá
Samozřejmě to má víc výhod..ale ted mě nenapadají 8)
Takže doporučuji.

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 30.04.2008, 14:21

To je divný ten plyn to má ochlazovat a tím pádem ta guma je tvrdší.
Ti do toho prděli né :-D

kuk1
user
Příspěvky: 159
Registrován: 05.11.2007, 17:14
Bydliště: Motorové nebe
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kuk1 » 30.04.2008, 14:23

A co to bylo za plyn?

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 30.04.2008, 14:25

Heiny : no to bych si asi všimnul :) ...každopádně rozdíl jsem zaznamel :wink:

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 30.04.2008, 14:40

Jen tak čistě náhodou není ten plyn dusík ventilky se označují barevně podle chemického značení tuším zelená a důvod je jidiný teplotní roztažnost respektive téměř zachování si oběmu při teplotních rozdílech v našich podmínkách kdy v léťe po ránu je tlak v pneu třeba 2,2 a přez poledne na sluníčku 2,8 a tomuto jevu právě aplikace plynu (dusíku) zamezuje díky minimální teplotní roztažnosti.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 30.04.2008, 15:37

Ta gume se pak tolik neniči dnes sme prezouvali peugeota a taky sme si tam nechali prsknout plyn.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od J3tb0Y » 30.04.2008, 16:37

tak napr. my v robote fukame secur oznacuje sa cervenymi ciapockami je to zmes dusiku a ece nejakych plynov ... a hlavne vyhody ze drzi staly tlak samozrejme chladi pneumatiku a ece ju aj konzervuje pretoze je inertny (bez kyslika) ktory sposobuje starnutie gumy

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 30.04.2008, 16:40

J3tb0Y píše:tak napr. my v robote fukame secur oznacuje sa cervenymi ciapockami je to zmes dusiku a ece nejakych plynov ... a hlavne vyhody ze drzi staly tlak samozrejme chladi pneumatiku a ece ju aj konzervuje pretoze je inertny (bez kyslika) ktory sposobuje starnutie gumy
Tak jsem měl vlastně pravdu ale je fakt že konzervační faktor mě nedošel
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 30.04.2008, 17:13

Tos mněl ale pokud něco ochlazuješ tak to nemůže změknout 8)
Žvíkačka v ledničce taky nezměkne :P

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 30.04.2008, 18:05

J3tb0Y píše:tak napr. my v robote fukame secur oznacuje sa cervenymi ciapockami je to zmes dusiku a ece nejakych plynov ... a hlavne vyhody ze drzi staly tlak samozrejme chladi pneumatiku a ece ju aj konzervuje pretoze je inertny (bez kyslika) ktory sposobuje starnutie gumy
1. inertni plyn neznamena, ze v nem neni kyslik, ale ze chemicky nereaguje s jinou látkou :wink:
2. by me zajimalo jak muze neco ochlazovat sam od sebe? mozna mu dele trva nez se ohreje na teplotu X, ale jak ji jako snizuje? kam tu teplotu odvadi?
3. jak se dosahne toho, ze v pneu neni zadny 02 kdyz uz tam je pred napustenim te smesi a tim ji vlastne znehodnocuje?
4. by me zajimalo, jak uz sem nekolikrat slysel, jak muze pneu s timto plynem vydrzet dele nahustena a neni ji treba tak casto dohustovat? to ma jako vetsi molekuly nebo jak je to mozny?

to nechci nejak prudit jen sem se na to uz chtel nekolikrat zeptat, ale nemel sem koho :wink:
ja osobne bych to moc neprecenoval zadnej zazrak podle mne. jedina vec kterou beru jako + je to, ze to ma +- stejnej tlak v zavyslosti na teplote, ale jinak? konzervace pneu??? na co? sjedu je driv nebo zpuchrej z venku kde na ne sviti slunicko a utoci kyslik :D a dalsi sracky.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.04.2008, 18:15

prijemnu zabavu pani a nechcete sa zamyslat nad niecim zmysluplnejsim? 8)

http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?t=70736

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 30.04.2008, 18:28

no dyk proto to pisu ponevadz si myslim, ze je to tahak na prachy :wink:

Uživatelský avatar
wori
user
Příspěvky: 611
Registrován: 29.04.2007, 17:40
Bydliště: ZH SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wori » 30.04.2008, 19:15

Neni to az tak drahe, u nas stoji nafukanie vsetkych styroch kolies 60,- Sk
Nisan 200 sx s13
Obrázek

Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od J3tb0Y » 30.04.2008, 20:04

mrkevvzime píše: 4. by me zajimalo, jak uz sem nekolikrat slysel, jak muze pneu s timto plynem vydrzet dele nahustena a neni ji treba tak casto dohustovat? to ma jako vetsi molekuly nebo jak je to mozny?

to nechci nejak prudit jen sem se na to uz chtel nekolikrat zeptat, ale nemel sem koho :wink:
ja osobne bych to moc neprecenoval zadnej zazrak podle mne. jedina vec kterou beru jako + je to, ze to ma +- stejnej tlak v zavyslosti na teplote, ale jinak? konzervace pneu??? na co? sjedu je driv nebo zpuchrej z venku kde na ne sviti slunicko a utoci kyslik :D a dalsi sracky.
hehe no tie molekuly dusika su vacsieo tom dohustovani to viem z vlastnej skusenosti ostatne veci ....:P no jednoducho toto musim obkecavat ked sa to snazim predat...ale ked mam pravdupovedat keby to nemam zadarmo tak si to tam asi nedam

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 01.05.2008, 00:16

nic ve zlym ale je to pro nas velka pico... naco to je. tohle vyuzijou jenou nakladaky a auta kteri sou moc zatazenie. jinak je to jenom picovi.. jak zarobit nic vic :-D

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 127 hostů