Rozpery mezi tlumice
- Vanas
- user
- Příspěvky: 276
- Registrován: 18.12.2007, 14:16
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Rozpery mezi tlumice
ahoj vsem, mam v planu poridit rozpery tlumicu, nejlepsi by byli vsechny :-D (predni, zadni, vrchni, spodni). kde a jake koupit v co nejlepsim pomeru cena / kvalita? za vsechny nazory a rady budu vdecny.
red 200sx s13
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
www.apexperformance.co.uk
Rozpery od nich vypadaji robustne a jsou za solidni cenu.
Nevim co myslis tema ostatnima spodnima rozperama ale cokoliv jineho nez predni rozpera ma funkci pouze jako esteticky doplek. Pokud s tim nehodlas jezdit zavody na cas na okruhu.
Ja nejdriv dal zadni horni rozperu a tezko si myslim ze poznas nejake zlepseni. U predni rozpery jsem poznal zlepseni pri najezdech do zatacek...rizeni ma lepsi odvezvu, je to takove poslušnější.
Rozpery od nich vypadaji robustne a jsou za solidni cenu.
Nevim co myslis tema ostatnima spodnima rozperama ale cokoliv jineho nez predni rozpera ma funkci pouze jako esteticky doplek. Pokud s tim nehodlas jezdit zavody na cas na okruhu.
Ja nejdriv dal zadni horni rozperu a tezko si myslim ze poznas nejake zlepseni. U predni rozpery jsem poznal zlepseni pri najezdech do zatacek...rizeni ma lepsi odvezvu, je to takove poslušnější.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
jak jsi na to dosel?raddy píše:zadnu spodnu nepotrebujes, ostatne maju vyznam
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
predne obe (vrchna, spodna), zadnu len vrchnu. na s13 nema zadna spodna ziadny vyznam, spaja miesta na naprave ktore su spojene karoseriou, nic sa tam spevnit neda a navyse je potom problem s nastavenim zadnej geometrie, pretoze rozpera ide prave na tie sroby co nastavuju zadnu zbiehavost.Vanas píše:takze poridit jen vrchni, predni, zadni? nebo i ta zadni jsou zbytecne vyhozeny penize?
este raz, ZADNA SPODNA rozpera je na s13 uplne zbytocna, bud si isty ze viem co pisem a ak nesuhlasis, tak nez cosi napises, pozri sa kde sa na s13 zadna spodna rozpera upevnuje a bude ti hned jasne preco je uplne zbytocna. nic nebude pevnejsiea budes mat problem s nastavenimzbiehavosti, mozes mi verit, ja som za zadnu spodnu rozperu peniaze vyhodil.
edit: toto je reakcia na mirkov prispevok, ktory on medzitym vymazal.
edit: toto je reakcia na mirkov prispevok, ktory on medzitym vymazal.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
raddy uklidni se laskave,,ten tvuj druhy prispevek sem cetl az po odeslani sveho...taky sem ho hned smazal jak sem si to precetl ze jsi myslel jen tu zadni spodniraddy píše:este raz, ZADNA SPODNA rozpera je na s13 uplne zbytocna, bud si isty ze viem co pisem a ak nesuhlasis, tak nez cosi napises, pozri sa kde sa na s13 zadna spodna rozpera upevnuje a bude ti hned jasne preco je uplne zbytocna. nic nebude pevnejsiea budes mat problem s nastavenimzbiehavosti, mozes mi verit, ja som za zadnu spodnu rozperu peniaze vyhodil.
edit: toto je reakcia na mirkov prispevok, ktory on medzitym vymazal.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
ja som uplne kludny, myslim ze jediny kdo tu hned vybehol ze strielam od boku hluposti si bol ty, myslim ze v mojej odpovedi nie je nic nekludne...v pohode, podstatny je zaver ze na s13 nema zadna spodna rozpera vyznam, pretoze spaja miesta ktore su spojene nosnikom, koniec koncov, na sxoc su o tom kompletne debaty.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
v pohode...vis jak to vzniklo? Diakritika schazela...Napsal jsi Zadnu a myslel to jako zadni a ja to precetl jako žádnou. Moje chyba...srryraddy píše:zadnu spodnu nepotrebujes, ostatne maju vyznam
Jinak ta zadni je opravdu asi zbytecna....to uz by musel byt velkej vykon aby se kroutila napravnice.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Njn moje chybaraddy píše:hehe, po slovensky je zadna zadna a žiadna je žiadna :-D cize v zadnej nechybala Žiadna diakritika.
Edit: jinak tusim kentoya tady vyrabel ty vrchni vyztuhy...predni i zadni..takze kdyz vas bude zase vic aby nedelal jen jeden kus, tak se zkusit domluvit s nim
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde