Stránka 1 z 1

Nazev serioveho chipu?? [sani...auto pri 6000rpm chcipne...

Napsal: 17.05.2008, 21:14
od petafm2
Ahojte, poslyste nevite nekdo jake ma oznaceni seriovy chip v ridici jednotce? Mam v ruce se stribrnym vrchnim stitkem a v tom jehlickovou tiskarnou vytiskle MEC-D0076 E6ZF103

Ptam se jelikoz puvodne v tom aute ma byt chip stage 1 [jednotku jsem jeste nerozebiral tak nevim co tam je zapojene ]- ale udelal jsem jen na pokus privod sani ze spodku narazniku pres trubky takze ktere vedou primo na filtr takze mraky vzduchu primo do motoru - turbo ukazovalo tlak okolo0.6 - 0.7baru [coz pred tim nikdy nebylo - nad 0.5 neslo - je tam standardni nastaveni] ale v priblizne 6000rpm mi elegantne auto chciplo bez jedine znamky skubnuti nebo neceho - proste jsem jel jel a pri pohnuti volantem posilovac vyply a auto zdechle... takhler to bylo trikrat [pouze chciplo ale jedine na trojku[ a pak pri zadelani toho sani a nechani to na normlanim proudeni z podbehu tak se nic ani jednou nestalo pak...
Je mozne ze vzduch prekrocil takhle pripustne hodnoty a jednoduse nastal fuel cut? [teda jak tam neni ten stage 1 - jak tam je a to co drzim v ruce je origos chip, cim se to mohlo stat potom???

Diky moc zatim

Napsal: 18.05.2008, 09:52
od Martin_534
při fuel cutu auto sebou škubne, ale rozhodně nemůže chcípnout

Napsal: 18.05.2008, 11:28
od raddy
mas tam seriovy cip.

Napsal: 18.05.2008, 14:07
od petafm2
Martin_534 píše:při fuel cutu auto sebou škubne, ale rozhodně nemůže chcípnout
tak vysvetli co jsem popsal pri odstaneni toho privodu vzduchu atd... jak jinak bych si vysvetlil ze motor zdechnul...?

Napsal: 18.05.2008, 17:20
od raddy
myslim ze to vobec nemusis riesit, daj tam stage1 cip a skus to znova s tym nasavanim spod narazniku.

Napsal: 22.05.2008, 16:50
od petafm2
Ahojte tak jsem vytahl a otevrel jednotku a koukl co tam je za chip - no takze ten puvodni co mam volne jako druhy k tomu autu je fakt seriovy [ten kod ciselny je i na stitku jednotky] a ten co je tam v patici tak je na nem stitek s rucne napsanym Stage 1 T25@1 bar .... je mozne ze je to nejaky smejd nebo lepe treba fake? [ten stitek je dost nesundatelny - zustavalo po oddanem papirku ty zbytky neni pod tim nic videt... mozna se podivat po necem co je opravdu stage 1 ni? koukl jsem na ebay - nema nekdo zkusenosti s kouskem od Norris Designs? http://cgi.ebay.co.uk/_Car-Parts-Access ... 286.c0.m14
nebo pak tenhle
http://cgi.ebay.co.uk/_Car-Parts-Access ... 286.c0.m14

a muj {favorit]
http://cgi.ebay.co.uk/_Car-Parts-Access ... 286.c0.m14

ten posledni je si myslim jakoze normalni dodavatel na ebay ne jen tak ledajaky inzerat tak nevim....
diky za rady...

Napsal: 23.05.2008, 18:16
od raddy
povedal by som ze je to stage 1 cip odomna, podla toho stitku. ak je to naozaj on, tak je to spravny stage1 cip a nemusis to riesit. predtym som pochopil ze ten povodny cip mas stale v ecu.

Napsal: 24.05.2008, 19:25
od petafm2
tak to je dobre:P hele poslys a teda co vsechno ten tvuj chip dela - je to jak je napsane u ostatnich - fuel cut, do tlaku 15psi, co kroutici moment jak se zmeni chovani a jak je to s omezenym boostem na prvni stupen - u toho mojiho auta nevim, mam celkem pocit ze je to tam zretelne dost na jednicku... napis vsechno o tom jestli muzes. diky moc zatim

Napsal: 24.05.2008, 19:32
od raddy
200sx s13 nema ziadne obmedzenie tlaku na 1. prev. stupen. cip optimalizuje davkovanie paliva a predzapal pre tlak serioveho turba 1bar (seriovo 0.7bar), odstranuje fuel cut. Pre takyto tlak turba je potrebny FMIC, volny vyfuk a sanie.
Vykon a krutiaci moment je dany tlakom turba, ktory sa nastavuje nezavisle od ecu (s13 ecu nijako tlak turba neriadi) a cip optimalizuje zmes a predzapal pre zvyseny tlak turba. Je potrebna lepsia palivova pumpa (walbro) a min. 98okt. benzin. (to vsetko je potrebne ak je tlak turba 1bar).

Napsal: 24.05.2008, 19:38
od petafm2
hmm.... OMEZENY TLAK TOHO TURBA NENI Z MOJI HLAVY JE TO PSANE NA TOM odkaze na ebay - "This 28 pin eprom chip will optimize fueling,ignition timing,remove the boost cut in first gear,and remove the fuel cut.........and raises the rev limit." ... takze kec?:P :lol:

Napsal: 24.05.2008, 21:13
od doublejay
pokud to tam pisou o S13 a CA motoru, je to spatne. Plnici tlak turba je zavisly pouze na velikosti pretlaku do membrany aktuatoru, ktery ovlada otevirani wastegate. To je klapka, ktera prepousti tlakovy vzduch do vyfuku. Bez tohoto omezeni by tlak turba mohl temer neomezene rust a vest k velkemu prusvihu. S13 a CA se standardnim T25 nema zadnou elektronickou kontrolu plniciho tlaku turba a ECU nic takoveho neridi...

Napsal: 25.05.2008, 08:28
od raddy
petafm2 píše:hmm.... OMEZENY TLAK TOHO TURBA NENI Z MOJI HLAVY JE TO PSANE NA TOM odkaze na ebay - "This 28 pin eprom chip will optimize fueling,ignition timing,remove the boost cut in first gear,and remove the fuel cut.........and raises the rev limit." ... takze kec?:P :lol:
ak sa to pise pri cipe pre ca18det s13, tak to je kec. nakoniec, vacsina ponukanych cipov na ebay su velmi nedoveryhodne, kupujes a vobec netusis co. takisto, ked cip pride, bezne nemas sancu si overit co v nom vlastne je. jedina moznost je vlozit ho do ecu a.....

Napsal: 02.06.2008, 12:23
od rednissan
raddy píše:povedal by som ze je to stage 1 cip odomna, podla toho stitku. ak je to naozaj on, tak je to spravny stage1 cip a nemusis to riesit. predtym som pochopil ze ten povodny cip mas stale v ecu.
Ano, ten čip je tvůj, koupil jsem ho od tebe, ale jen jsem ho dal do auta, ale na další úpravy jsem se nedostal