strasne dymí a žere olej

otázky a odpovědi technického rázu
jurrry
user
Příspěvky: 67
Registrován: 27.08.2007, 16:52
Kontaktovat uživatele:

strasne dymí a žere olej

Příspěvek od jurrry » 24.05.2008, 16:09

tak že som vyhodil skoro 30papierov za komplet vybrus bloku,nove piesty ,kružky ojnice atd. som nečakal že to bude toto robit. Naštartujem dymí jak blázon,ked sa pohnem na chviločku prestane,a potom znova.pridem na križovatku dam neutrál a dimým ako vybehana stara skodovka. po asi 200km ani kvapka oleja v motore.som s toho nestastný. predtým mi tiekol,pred vybrusmi,teraz netecie,ale dymi a mizne olej,netaha turbo. a dnes mi to zacalo dimiet aj spod kapoty,praskla hadica co ide zospodu do krytu vacky(do tej na strane spolujazdca)a dymí sa s nej ako hrom. čím to môže byť? a este, ked zhasnem motor a idem nastartovat chití na pol sekundy a zhasne,potom musím točit asi minutu starterom a pomali trhano nastartuje s tym ze keby som mu nepomahal s plynom po tom co chiti by zhasol,,.. :cry: čim toto všetko može byt?skuste mi poradit,,dik s13 ca 18det

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Příspěvek od areuratty » 24.05.2008, 16:15

Turbo KO...
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

jurrry
user
Příspěvky: 67
Registrován: 27.08.2007, 16:52
Kontaktovat uživatele:

hm

Příspěvek od jurrry » 24.05.2008, 16:19

tomuto vsetkemu by bolo navine prdle turbo?ako zistim,ci je určite ko?

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 24.05.2008, 16:23

sviecky su ake? su od oleja? dymit s hadice odvetravania by ti vobec nemalo. turbo bude asi KO, na turbo mozes jedine skontrolovat vole a potom jedine dat do servisu a tam ti povedia viac..., pozri hadice co idu od turba k motoru ci v nich neni olej a hadicu co ide od filtra. gufera na ventiloch boli menene?
Nissan 200SX S13 1990

jurrry
user
Příspěvky: 67
Registrován: 27.08.2007, 16:52
Kontaktovat uživatele:

uf

Příspěvek od jurrry » 24.05.2008, 16:27

tak sviečky fakt ani neviem ake su tam. v hadiciach sania od turba je vsade olej,coz by asi nemal byt. a tie gufera menene neboli,ale mam nove.

Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Příspěvek od Iwan » 24.05.2008, 16:31

ked mas vsade po trubkach od turba k sani olej tak je urcite v prdeli turbo.

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 24.05.2008, 16:35

tak pozri aj tie sviecky ak by boli od oleja tak ti pustaju kruzky ale to len pre istotou a ked mas v hadiciach olej tak fakt to turbo je ko...
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 24.05.2008, 17:23

jurrry píše:a dnes mi to zacalo dimiet aj spod kapoty,praskla hadica co ide zospodu do krytu vacky(do tej na strane spolujazdca)a dymí sa s nej ako hrom. čím to môže byť? a este, ked zhasnem motor a idem nastartovat chití na pol sekundy a zhasne,potom musím točit asi minutu starterom a pomali trhano nastartuje s tym ze keby som mu nepomahal s plynom po tom co chiti by zhasol,,.. det
zmeraj kompresie

ladik
user
Příspěvky: 52
Registrován: 19.12.2007, 22:30
Bydliště: Praha-Lipence (hells edge)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladik » 24.05.2008, 17:42

Turbo netáhne vůbec? Noha na podlaze a nic? Neslyšíš takový ševelení, který se zasekne? Rozjede a pak zase skončí? Hustý modrý dým že za tebou není vidět? Měl jsem ten samý problém. Viděl bych to na turbo. Akorát u mě to bylo jasný že to je turbo. Slyšel jsem vylítnout vrtulku katalyzátorem pryč. :-)
S13 forever

jurrry
user
Příspěvky: 67
Registrován: 27.08.2007, 16:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jurrry » 25.05.2008, 10:46

skontroloval som turbo-ručne,vrtulka aj vôla v pohode,odpojil som lamda sondu,nastrartoval.ked som otvoril viečko kade sa nalieva olej,strčasne to odtial dimí :lol: ,

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 25.05.2008, 11:25

mas znicene kruzky alebo piesty podla vsetkeho, hlavnym priznakom je dym z hlavy, je to pretlak z olejovej vane. odporucam ti co najskor zmerat kompresie a nejazdit, pretoze ti to moze skomplikovat naslednu go...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 25.05.2008, 11:39

raddy píše:mas znicene kruzky alebo piesty podla vsetkeho, hlavnym priznakom je dym z hlavy, je to pretlak z olejovej vane. odporucam ti co najskor zmerat kompresie a nejazdit, pretoze ti to moze skomplikovat naslednu go...
Citujem prvy prispevok: "tak že som vyhodil skoro 30papierov za komplet vybrus bloku,nove piesty ,kružky ojnice atd" :?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: strasne dymí a žere olej

Příspěvek od raddy » 25.05.2008, 11:42

jurrry píše: po asi 200km ani kvapka oleja v motore
je to smutne, ale v pozadi bude asi viacero faktorov, kazdopadne popisane priznaky velmi jasne poukazuju na vazne poskodenie piestov a/alebo ventilov.

jurrry
user
Příspěvky: 67
Registrován: 27.08.2007, 16:52
Kontaktovat uživatele:

hm

Příspěvek od jurrry » 25.05.2008, 12:01

vybral som sviečky,vsetki olejové-hlavne závity-na prvom valci uplne zaliata olejom. otazka,ked deduktivne vylucim prvu moznost,budem verit ze ten blok je komplet vybrusení dobre,tak aka je druhá moznost aby sa mi dostaval olej do spalovacej komory? može to byt spôsobené hydroslelami,cez ventili?lebo od zlozenia mi stále niektoré poriadne klepu :?

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 25.05.2008, 12:15

moze to byt cez gufera ale az v takom mnozstve to sa mi nechce verit ako ti uz radil Raddy zmeraj tie kompresie a hned budes vediet na com si...
Nissan 200SX S13 1990

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 hostů