horenie a klepanie :-(

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

horenie a klepanie :-(

Příspěvek od driftak » 26.05.2008, 20:27

Mam problem, po vymene motora, bol tam predtym typovo taky isty motor, ale brat ho omylom ... A tak je tam druhy CA18Et. Po 5 mesiacoch, sa nam podarilo auto nastartovat, co nam doteraz nedovolilo domontovavanie veci na motore, a nemali sme dobre predzapal. Ten este nieje tak ako ma byt, ale auto uz bezproblemov chyta na starter. Nastartovali sme ho, a ked sa zohrial, zacal strasne dymit z vyfuku ale aj priamo z turba. Bol to bielo-modry dym. Kedze tam aj nieco riadne zapachalo, tak sme ho radsej vypli. Kedze som cely motor zapajal ja, s mensou pomocou mojho fotrika, a majitela auta (brat), tak neviem nakolko je zapojenie spravne, aj ked slik povedal, ze by to malo byt dobre. Nezapajal by som to ja, ale slik nemal cas, a tak som sa do toho pustil sam. Mam dojem, ako keby sa mi nechladilo turbo, a preto horelo. Nevie mi niekto poradit?? Pripadne sa prist pozret?? dakujem.
Naposledy upravil(a) driftak dne 28.05.2008, 07:56, celkem upraveno 1 x.
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.

Uživatelský avatar
peksli444
user
Příspěvky: 125
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Petržalka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peksli444 » 27.05.2008, 16:29

ako sme dnes zistili tak nehori turbo ale pred katalyzatorom mam dierku, cez ktoru mi ide ten dym a vracia sa dopredu pod motor a potom to vyzera ako keby to slo od turba, dalej sme zistili ze nieco klepe, akonahle sa zvysi teplota tak mi tece chladic a nefunguje teplotne cidlo. ale najviac ma trapi ten klepot a dym. slik povedal ze by to mal byt len olej, ktory sa vypali a je dobre ale motor som nechal bezat cca 10 min. na volnobeh a potom som sa previezol cca 400 metrov ale to auto mi pripada skor ako dymovnica :-( .
200sx s12 red

peksli44@gmail.com
ICQ : 294-995-102
0908 140 102 , 0904 78 23 89

Aaaach ta dnesna mlades je ako kraliky - mysli len na travu a sex.

Zasadne nesuhlasim so svojim nazorom tak sa ma radsej nic nepytajte bo aj tak nic neviem a ked nahodou nieco viem tak sa tvarim ze to neviem.

Po trave sa neslape... ... po trave sa SMEJE. :-) :-) :-) :-)

Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driftak » 27.05.2008, 19:02

Tak problem zrejme vyrieseny. Bolo to predsalen turbo, a uz sa pracuje na jeho vymene. Do Caratu jazdime. :-)
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.

Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: horenie a klepanie :-(

Příspěvek od driftak » 20.07.2008, 21:41

Noo do caratu sme o jazdeni ani nesnivali, a ani po carate. Auto stale dymi, lebo pretlaca olej cez loziska turba. A tam sa to straasne pali. :? Kedze zrejme nemam restriktor, ktory by som asi mal kupit, a este neviem ako to bude s montazou, chcel by som sa aspon spytat ci to neni nahodou toto (na fotke) alebo ci ma ist restriktor namiesto tohto. Tento "predmet" :lol: sa nachadza pod olejovym filtrom, a z jednej strany je privod oleja, potom odvod, a olejove cidlo. Dik za rady.
Přílohy
Copy of DSC01896.JPG
Copy of DSC01896.JPG (128.19 KiB) Zobrazeno 6979 x
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: horenie a klepanie :-(

Příspěvek od raddy » 21.07.2008, 16:17

restriktor je na bloku na strane turba, z neho ide olejova trubka do turba. kazdy ca18det motor ma restriktor v serii.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: horenie a klepanie :-(

Příspěvek od kenivruh » 21.07.2008, 19:05

raddy píše:restriktor je na bloku na strane turba, z neho ide olejova trubka do turba. kazdy ca18det motor ma restriktor v serii.
Ale on ma ET nie DET.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: horenie a klepanie :-(

Příspěvek od raddy » 22.07.2008, 08:16

aha, pardon. v tom pripade sa musi pouzit restriktor. nie je problem prehladat celu trasu oleja turba a skontrolovat ci tam restriktor je alebo nie....

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: horenie a klepanie :-(

Příspěvek od blázen » 22.07.2008, 09:53

ET ho má v serii určitě taky,rozum psal,že by blok měl být stejný
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: horenie a klepanie :-(

Příspěvek od Jimmbo » 22.07.2008, 15:20

blázen píše:ET ho má v serii určitě taky,rozum psal,že by blok měl být stejný
To neviem ci je rovnaky.. DET ma privod oleja do turba zo strany vyfuku a vraj ET ma privod zo strany sania a hadicou k turbu... tak neviem ci su rovnake :?
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: horenie a klepanie :-(

Příspěvek od driftak » 23.07.2008, 12:41

Jimmbo píše:
blázen píše:ET ho má v serii určitě taky,rozum psal,že by blok měl být stejný
To neviem ci je rovnaky.. DET ma privod oleja do turba zo strany vyfuku a vraj ET ma privod zo strany sania a hadicou k turbu... tak neviem ci su rovnake :?
ja vam pofotim cely motor podrobnejsie, mne sa privod oleja straca niekde pod sanim. neviem kam ide. a praveze neviem ako restriktor vyzera, dostal som vela odlisnych nazorov.

EDIT: fotky celeho motora stale nemam, ale ten motor je od slika, vraj tam iba odislo turbo. Je to aj cele zaprasene od oleja. Takze ktovie kto co casom potreboval, a preto tam restriktor byt nemusi. A pretlaca olej uz cez to druhe turbo, co som tam montoval.
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.

Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: horenie a klepanie :-(

Příspěvek od driftak » 26.07.2008, 18:47

Pricina je prasknute tesnenie pod hlavou, alebo rovno cela hlava :( bohuzial, toto je uz konecny zaver. :-(( takze pozhaname diely, a sup do servisu.

Edit: Nevie niekto co mozu asi tak stat piestne kruzky a tesnenie pod hlavu??
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.

Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: horenie a klepanie :-(

Příspěvek od driftak » 14.10.2008, 20:10

Nhooo a s novym motorom, sa naskytli aj nove problemy. :( Vymenili sme motor, cely som ho zapojil. Ked nastartujem, auto ihned skapina. Ked mu pridam hned po starte jemne plyn, otacky vyskocia ako drbnute az na nejakych 3000-5000 otacok. Pod cca 5000 otacok, to tra celym motorom, a zle pali. Nad 5000 otacok, slape krasne, a pocut ze pali tak ako ma. Ked vypojim vahu vzduchu, drzi si urcite otacky, ale stale zle pali. :-( Ked ju nasledne zapojim spat, otacky vyletia dost ze mi motor nevyleti z auta, a zacnu klesat az kym neskape. Ja osobne si zatial myslim, ze to bude rozdelovacom. Ale ak nie, tak fakt netusim.
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: horenie a klepanie :-(

Příspěvek od slik85 » 14.10.2008, 20:23

driftak píše:Nhooo a s novym motorom, sa naskytli aj nove problemy. :( Vymenili sme motor, cely som ho zapojil. Ked nastartujem, auto ihned skapina. Ked mu pridam hned po starte jemne plyn, otacky vyskocia ako drbnute az na nejakych 3000-5000 otacok. Pod cca 5000 otacok, to tra celym motorom, a zle pali. Nad 5000 otacok, slape krasne, a pocut ze pali tak ako ma. Ked vypojim vahu vzduchu, drzi si urcite otacky, ale stale zle pali. :-( Ked ju nasledne zapojim spat, otacky vyletia dost ze mi motor nevyleti z auta, a zacnu klesat az kym neskape. Ja osobne si zatial myslim, ze to bude rozdelovacom. Ale ak nie, tak fakt netusim.

benzinove hadicky si nezapojil nahodou opacne?

a inak co sa toho vystupu na turbo tyka motor CA18ET ho ma tak isto ako ca18det a niektore typy ako napriklad tento co maju chalani v aute ho ma vyvedeni s pod Tčka na ktore je nakrutene cidlo oleja

ja by som pozrel na to zapojenie benzinu inak tam nemas co pokazit prio zapajani a ked chyti tak predzapal je good
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: horenie a klepanie :-(

Příspěvek od driftak » 14.10.2008, 20:28

slik85 píše:
driftak píše:Nhooo a s novym motorom, sa naskytli aj nove problemy. :( Vymenili sme motor, cely som ho zapojil. Ked nastartujem, auto ihned skapina. Ked mu pridam hned po starte jemne plyn, otacky vyskocia ako drbnute az na nejakych 3000-5000 otacok. Pod cca 5000 otacok, to tra celym motorom, a zle pali. Nad 5000 otacok, slape krasne, a pocut ze pali tak ako ma. Ked vypojim vahu vzduchu, drzi si urcite otacky, ale stale zle pali. :-( Ked ju nasledne zapojim spat, otacky vyletia dost ze mi motor nevyleti z auta, a zacnu klesat az kym neskape. Ja osobne si zatial myslim, ze to bude rozdelovacom. Ale ak nie, tak fakt netusim.

benzinove hadicky si nezapojil nahodou opacne?

a inak co sa toho vystupu na turbo tyka motor CA18ET ho ma tak isto ako ca18det a niektore typy ako napriklad tento co maju chalani v aute ho ma vyvedeni s pod Tčka na ktore je nakrutene cidlo oleja

ja by som pozrel na to zapojenie benzinu inak tam nemas co pokazit prio zapajani a ked chyti tak predzapal je good
Musim to pozret znova ten benzin, lebo jedine ten som zapajal stylom "do pice celu noc mi odtialto vyteka benzin" tak som ho drbol na trubku aby netiekol. A vystup oleja na turbo, mam teraz z bloku motora a zapojil som to trubkou zo stareho motora. To mam vyriesene. Dik. Ale aj tak si myslim, ze benzinove hadicky su good zapojene. Musim to este zajtra po skole hned pozret. A ten motor naskoci normalne aj na starter, ale proste v nizkych otackach nespravne pali, a skapina. Ale kazdopadne dik za radu, skusim to preistotu omrknut zajtra.
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: horenie a klepanie :-(

Příspěvek od slik85 » 15.10.2008, 18:21

ak je to zapojene naopak tak ti to zatapa valce a vo vysokych to styha zrat zistis to podla fpr odfod to
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 hostů