Stránka 1 z 4

horenie a klepanie :-(

Napsal: 26.05.2008, 20:27
od driftak
Mam problem, po vymene motora, bol tam predtym typovo taky isty motor, ale brat ho omylom ... A tak je tam druhy CA18Et. Po 5 mesiacoch, sa nam podarilo auto nastartovat, co nam doteraz nedovolilo domontovavanie veci na motore, a nemali sme dobre predzapal. Ten este nieje tak ako ma byt, ale auto uz bezproblemov chyta na starter. Nastartovali sme ho, a ked sa zohrial, zacal strasne dymit z vyfuku ale aj priamo z turba. Bol to bielo-modry dym. Kedze tam aj nieco riadne zapachalo, tak sme ho radsej vypli. Kedze som cely motor zapajal ja, s mensou pomocou mojho fotrika, a majitela auta (brat), tak neviem nakolko je zapojenie spravne, aj ked slik povedal, ze by to malo byt dobre. Nezapajal by som to ja, ale slik nemal cas, a tak som sa do toho pustil sam. Mam dojem, ako keby sa mi nechladilo turbo, a preto horelo. Nevie mi niekto poradit?? Pripadne sa prist pozret?? dakujem.

Napsal: 27.05.2008, 16:29
od peksli444
ako sme dnes zistili tak nehori turbo ale pred katalyzatorom mam dierku, cez ktoru mi ide ten dym a vracia sa dopredu pod motor a potom to vyzera ako keby to slo od turba, dalej sme zistili ze nieco klepe, akonahle sa zvysi teplota tak mi tece chladic a nefunguje teplotne cidlo. ale najviac ma trapi ten klepot a dym. slik povedal ze by to mal byt len olej, ktory sa vypali a je dobre ale motor som nechal bezat cca 10 min. na volnobeh a potom som sa previezol cca 400 metrov ale to auto mi pripada skor ako dymovnica :-( .

Napsal: 27.05.2008, 19:02
od driftak
Tak problem zrejme vyrieseny. Bolo to predsalen turbo, a uz sa pracuje na jeho vymene. Do Caratu jazdime. :-)

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 20.07.2008, 21:41
od driftak
Noo do caratu sme o jazdeni ani nesnivali, a ani po carate. Auto stale dymi, lebo pretlaca olej cez loziska turba. A tam sa to straasne pali. :? Kedze zrejme nemam restriktor, ktory by som asi mal kupit, a este neviem ako to bude s montazou, chcel by som sa aspon spytat ci to neni nahodou toto (na fotke) alebo ci ma ist restriktor namiesto tohto. Tento "predmet" :lol: sa nachadza pod olejovym filtrom, a z jednej strany je privod oleja, potom odvod, a olejove cidlo. Dik za rady.

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 21.07.2008, 16:17
od raddy
restriktor je na bloku na strane turba, z neho ide olejova trubka do turba. kazdy ca18det motor ma restriktor v serii.

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 21.07.2008, 19:05
od kenivruh
raddy píše:restriktor je na bloku na strane turba, z neho ide olejova trubka do turba. kazdy ca18det motor ma restriktor v serii.
Ale on ma ET nie DET.

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 22.07.2008, 08:16
od raddy
aha, pardon. v tom pripade sa musi pouzit restriktor. nie je problem prehladat celu trasu oleja turba a skontrolovat ci tam restriktor je alebo nie....

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 22.07.2008, 09:53
od blázen
ET ho má v serii určitě taky,rozum psal,že by blok měl být stejný

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 22.07.2008, 15:20
od Jimmbo
blázen píše:ET ho má v serii určitě taky,rozum psal,že by blok měl být stejný
To neviem ci je rovnaky.. DET ma privod oleja do turba zo strany vyfuku a vraj ET ma privod zo strany sania a hadicou k turbu... tak neviem ci su rovnake :?

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 23.07.2008, 12:41
od driftak
Jimmbo píše:
blázen píše:ET ho má v serii určitě taky,rozum psal,že by blok měl být stejný
To neviem ci je rovnaky.. DET ma privod oleja do turba zo strany vyfuku a vraj ET ma privod zo strany sania a hadicou k turbu... tak neviem ci su rovnake :?
ja vam pofotim cely motor podrobnejsie, mne sa privod oleja straca niekde pod sanim. neviem kam ide. a praveze neviem ako restriktor vyzera, dostal som vela odlisnych nazorov.

EDIT: fotky celeho motora stale nemam, ale ten motor je od slika, vraj tam iba odislo turbo. Je to aj cele zaprasene od oleja. Takze ktovie kto co casom potreboval, a preto tam restriktor byt nemusi. A pretlaca olej uz cez to druhe turbo, co som tam montoval.

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 26.07.2008, 18:47
od driftak
Pricina je prasknute tesnenie pod hlavou, alebo rovno cela hlava :( bohuzial, toto je uz konecny zaver. :-(( takze pozhaname diely, a sup do servisu.

Edit: Nevie niekto co mozu asi tak stat piestne kruzky a tesnenie pod hlavu??

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 14.10.2008, 20:10
od driftak
Nhooo a s novym motorom, sa naskytli aj nove problemy. :( Vymenili sme motor, cely som ho zapojil. Ked nastartujem, auto ihned skapina. Ked mu pridam hned po starte jemne plyn, otacky vyskocia ako drbnute az na nejakych 3000-5000 otacok. Pod cca 5000 otacok, to tra celym motorom, a zle pali. Nad 5000 otacok, slape krasne, a pocut ze pali tak ako ma. Ked vypojim vahu vzduchu, drzi si urcite otacky, ale stale zle pali. :-( Ked ju nasledne zapojim spat, otacky vyletia dost ze mi motor nevyleti z auta, a zacnu klesat az kym neskape. Ja osobne si zatial myslim, ze to bude rozdelovacom. Ale ak nie, tak fakt netusim.

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 14.10.2008, 20:23
od slik85
driftak píše:Nhooo a s novym motorom, sa naskytli aj nove problemy. :( Vymenili sme motor, cely som ho zapojil. Ked nastartujem, auto ihned skapina. Ked mu pridam hned po starte jemne plyn, otacky vyskocia ako drbnute az na nejakych 3000-5000 otacok. Pod cca 5000 otacok, to tra celym motorom, a zle pali. Nad 5000 otacok, slape krasne, a pocut ze pali tak ako ma. Ked vypojim vahu vzduchu, drzi si urcite otacky, ale stale zle pali. :-( Ked ju nasledne zapojim spat, otacky vyletia dost ze mi motor nevyleti z auta, a zacnu klesat az kym neskape. Ja osobne si zatial myslim, ze to bude rozdelovacom. Ale ak nie, tak fakt netusim.

benzinove hadicky si nezapojil nahodou opacne?

a inak co sa toho vystupu na turbo tyka motor CA18ET ho ma tak isto ako ca18det a niektore typy ako napriklad tento co maju chalani v aute ho ma vyvedeni s pod Tčka na ktore je nakrutene cidlo oleja

ja by som pozrel na to zapojenie benzinu inak tam nemas co pokazit prio zapajani a ked chyti tak predzapal je good

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 14.10.2008, 20:28
od driftak
slik85 píše:
driftak píše:Nhooo a s novym motorom, sa naskytli aj nove problemy. :( Vymenili sme motor, cely som ho zapojil. Ked nastartujem, auto ihned skapina. Ked mu pridam hned po starte jemne plyn, otacky vyskocia ako drbnute az na nejakych 3000-5000 otacok. Pod cca 5000 otacok, to tra celym motorom, a zle pali. Nad 5000 otacok, slape krasne, a pocut ze pali tak ako ma. Ked vypojim vahu vzduchu, drzi si urcite otacky, ale stale zle pali. :-( Ked ju nasledne zapojim spat, otacky vyletia dost ze mi motor nevyleti z auta, a zacnu klesat az kym neskape. Ja osobne si zatial myslim, ze to bude rozdelovacom. Ale ak nie, tak fakt netusim.

benzinove hadicky si nezapojil nahodou opacne?

a inak co sa toho vystupu na turbo tyka motor CA18ET ho ma tak isto ako ca18det a niektore typy ako napriklad tento co maju chalani v aute ho ma vyvedeni s pod Tčka na ktore je nakrutene cidlo oleja

ja by som pozrel na to zapojenie benzinu inak tam nemas co pokazit prio zapajani a ked chyti tak predzapal je good
Musim to pozret znova ten benzin, lebo jedine ten som zapajal stylom "do pice celu noc mi odtialto vyteka benzin" tak som ho drbol na trubku aby netiekol. A vystup oleja na turbo, mam teraz z bloku motora a zapojil som to trubkou zo stareho motora. To mam vyriesene. Dik. Ale aj tak si myslim, ze benzinove hadicky su good zapojene. Musim to este zajtra po skole hned pozret. A ten motor naskoci normalne aj na starter, ale proste v nizkych otackach nespravne pali, a skapina. Ale kazdopadne dik za radu, skusim to preistotu omrknut zajtra.

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 15.10.2008, 18:21
od slik85
ak je to zapojene naopak tak ti to zatapa valce a vo vysokych to styha zrat zistis to podla fpr odfod to