Strasne zere!

otázky a odpovědi technického rázu
petafm2
user
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2008, 21:08

Strasne zere!

Příspěvek od petafm2 » 28.05.2008, 21:50

Caute vsichni, dotaz- drive, to tak nedelalo, ale posledni dobou zacinam vnimat ze ta svina zacina zrat jak... natankuju cca 10l a najedu ani ne 45km... a to auto nehonim vubec nejdu nad 2500 ci 3000otacek [schvalne jsem to ted tak zkusil... a pak uz auto zacina sem tam cukat a cukat... driv jsem najezdil nevim tech 70km urcite na 10l pri meste atd a ted... nejake napady? muze byt neco s nejakym senzorem-lambdou ci???

cokoliv helfne... jinak auto jezdi normalne bych rekl jen ta spotreba je znatelna ted... :evil:


diky zatim

Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: Strasne zere!

Příspěvek od Iwan » 28.05.2008, 21:54

V mojom pripade som mal zlu lamba sondu.
Moze byt vadne FPR (mala pravdepodobnost) alebo mas netesnost nekde v sani.

petafm2
user
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2008, 21:08

Příspěvek od petafm2 » 28.05.2008, 22:13

netesnost v sani? proc by zpusobovala tohle - muzes vice rozvest?:]

Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Příspěvek od Iwan » 28.05.2008, 22:16

Nekde v trubkach za turbom alebo v hadicach mi unikal vzduch.A tak to salo falosny vzduch a rastla spotreba....

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 28.05.2008, 22:43

pokud by utikal popripade by si to nekde prisavalo vzduch...projevilo by se to taky na jizde a ne jen na spotrebe....tady me napada lambda nebo AFM
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Sentinel
user
Příspěvky: 319
Registrován: 14.02.2006, 16:45
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sentinel » 28.05.2008, 23:41

odpoj lambdu, mne odpojenie znizilo spotrebu o cca 3litre

Uživatelský avatar
wori
user
Příspěvky: 611
Registrován: 29.04.2007, 17:40
Bydliště: ZH SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wori » 29.05.2008, 11:46

Sentinel píše:odpoj lambdu, mne odpojenie znizilo spotrebu o cca 3litre
Ako to potom ide dez lambdy? Nerobi to nejaku neplechu?
Nisan 200 sx s13
Obrázek

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 29.05.2008, 12:41

Sentinel píše:odpoj lambdu, mne odpojenie znizilo spotrebu o cca 3litre
:lol:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Sentinel
user
Příspěvky: 319
Registrován: 14.02.2006, 16:45
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sentinel » 29.05.2008, 13:59

wori: mne praveze robilo neplechu ked som ju mal zapojenu.mam doma 2 pouzite a jedna mi sposobovala zdochynanie motora za tepla druha zase ze motor netahal v nizkych otackach. odkedy som ju odpojil uz mi to nerobilo.

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 29.05.2008, 15:06

trosku blbost...ale cena benzinu sla dost nahoru...cili kdyz jsi zvyklej tankovat za tri kila ... tak ted toho tam das rozhodne min...tudiz i min najedes... 8)

petafm2
user
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2008, 21:08

Příspěvek od petafm2 » 29.05.2008, 17:25

Gerox píše:trosku blbost...ale cena benzinu sla dost nahoru...cili kdyz jsi zvyklej tankovat za tri kila ... tak ted toho tam das rozhodne min...tudiz i min najedes... 8)
jestli to trosku blbost melo byt reakce na mne - tak zaprve ja tankuju za eura a za druhe jestli sla cena benzinu o cent vyse nebo mine tak ml benzinu me fakt desitky km nezmeni...

petafm2
user
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2008, 21:08

Příspěvek od petafm2 » 29.05.2008, 17:27

jinak to odpojeni te lambdy - motor pak pracuje bezproblemove ? jelikoz ECU nedostava info o vlastnim spalovani atd.. - ???

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 29.05.2008, 17:39

odpojeni lambdy u motoru ktery je programovan na chod s lambdou je hloupost. Oni ju tam nedavaji jen aby ucpali dirku v outlet pipe. ECU pojede podle nouzovych map.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 30.05.2008, 08:57

Mirek píše:odpojeni lambdy u motoru ktery je programovan na chod s lambdou je hloupost. Oni ju tam nedavaji jen aby ucpali dirku v outlet pipe. ECU pojede podle nouzovych map.
Ale nebude to az take zle, nestras ho ze "nouzove mapy". Pojde podla map, ktore tam dal Nissan pri vyrobe, aby auto islo normalne aj bez lambdy. Lambda je tak na doupravenie zmesi podla aktualnej situacie. Kedze lambda je aj tak odpojena pri zatazi a vyssich otackach, tak auto musi jazdit aj bez nej. Ja som napriklad u seba nezistil ziadny rozdiel s lambdou a bez nej.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.05.2008, 09:25

ECU nema nijake nudzove mapy pre odpojenu lambdu. Jedine co sa zmeni je to, ze ecu nepouzije closed loop rezim a pojde cisto podla map. Ak je lambda vadna, kludne sa moze jazdit bez nej.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 115 hostů