Stránka 1 z 1

Vynechavanie.

Napsal: 03.06.2008, 08:27
od buky300zx
Pani,mam na Vas jednu otazku.Auto mi normalne ide na volnobeh a do 4500ot tiez.Len ze jak mu slapnem plny plyn,tak od 4500ot zacne vynechavat a strielat do vyfuku.ked horko tazko prekrocim 5000ot tak uz nestriela do vyfuku,ale auto nema tah.neviete cim by to mohlo byt?
Zmes je dobra,EGT tiez a nevyskytuju sa ani ziadne detonacie.
Prosim poradte. :!:
Dakujem.

Napsal: 03.06.2008, 08:52
od pablo
skus natlakovat cely system ci tam nemas nekde dieru a neunika ty tlak v systeme.

Napsal: 03.06.2008, 08:56
od buky300zx
To mna aj Raddyho uz napadlo,ale nikde nic nevydim.Skusim dnes este popozerat jednosmerny ventyl na odvetravanie hlavy a volnobezny ventyl.

Napsal: 03.06.2008, 09:08
od blázen
co předstih při plným zatížení v této oblasti vynechávání,určitě ste ho s raddym nějak v mapách ECU poměnili k vstřikování vody

Napsal: 03.06.2008, 09:21
od buky300zx
Predstih som uz skusal,ten je ok.

Napsal: 03.06.2008, 13:49
od raddy
mame v motore nove vacky a nevieme ake....

Napsal: 03.06.2008, 14:01
od kenivruh
To chce JWT Stage 2. Aj tak to nakoniec skonci u nich :)

Napsal: 03.06.2008, 15:47
od raddy
povedz mi naco jwt? ved neviem ake su tam vacky, co s tym urobi jwt?
predtym islo vsetko perfektne, su tam nove vacky, ide to zle....problem je ze vobec netusime ake su tam vacky a aky je pripadny rozdiel oproti povodnym. je mozne ze su rovnake a problem je inde, ale mam pomerne spolahlive informacie ze pouzite vacky su ine ako povodne a su navyse z atmo motora (aj ked napr. atmo z31 a turbo z31 ma vacky rovnake, tieto su vsak z maximy, ktora ma iny VG30E motor ako z31 VG30E motor.) viem si predstavit problemi z odlisneho casovania vaciek, prilis velkeho prekrytia otvorenia ventilov a pod...Kdo sa orientuje v problematike, lahko pochopi ako nevhodne vacky ovplivnia chod turbo motora.
samozrejme, je vzdy moznost ze zdroj problemov je inde, s ecu to vsak nema nic spolocne,kedze ta je rovnaka ako predtym.
Mne to pripada ako unik tlaku, ale kedze sa to po 5000ot upravi, je to nieco ine podla vsetkeho, unik tlaku by uz nedovolil zvysovanie otacok.

Napsal: 03.06.2008, 15:53
od raddy
blázen píše:co předstih při plným zatížení v této oblasti vynechávání,určitě ste ho s raddym nějak v mapách ECU poměnili k vstřikování vody
pred vymenou vaciek islo vsetko perfektne, ecu sa medzitym nemenila, nove su len vacky.

Napsal: 03.06.2008, 20:21
od blázen
raddy píše:
blázen píše:co předstih při plným zatížení v této oblasti vynechávání,určitě ste ho s raddym nějak v mapách ECU poměnili k vstřikování vody
pred vymenou vaciek islo vsetko perfektne, ecu sa medzitym nemenila, nove su len vacky.
jaký byl důvod pro výměnu vaček? ještě když neznáte jejich parametry oproti původním

Napsal: 03.06.2008, 21:26
od raddy
bukymu sa odlomil kolik na vacke co je na nom remenica, cize vacka sa stala nepouzitelna. kedze nevedel zohnat orignal vacky pre motor z31 (VG30ET) tak pouzil vacky z nissanu maxima (atmo motor VG30E).
Rovnake oznacenie motora ma aj atmo z31 (VG30E) a ta ma rovnake vacky (minimalne v USA verzii) ako turbo z31 (VG30ET), cize su zamenitelne, avsak zistil som ze existuje asi 7 roznych druhov motora VG30E (atmo z31, maxima, pathfinder atd) ktore sa lisia hlavne vackami a kompresiou. Bohuzial, nebol som schopny najst udaje o vackach pre staru maximu....
Kedze sa nemenilo nic ine, vsetko je ako pred tym (okrem noveho kovoveho tesnenia pod hlavou, otazka je ci taketo nieco moze sposobit tesnenie pod hlavou, asi nie), ostava zasadna otazka ake vacky ma vlastne buky v motore. Myslim si ze nevhodne vacky by mohli sposobit taketo priznaky, kedze vlastne menia casovanie zapalovania a to ma priamy vplyv na vykon motora a aj na vynechavanie zapalovania. Mam predstavu ze staci aby bolo prilis velke prekrytie otvorenia sacich a vyfukovych ventilov alebo proste len nevhodne casovanie a obdobny problem by sa dal cakat....ale ako som uz napisal, su to len dohady...

Napsal: 03.06.2008, 23:13
od Kentoya
každá rada drahá, jediná rada kterou můžu dát a je vám jasná je, zkusit sehnat ještě normal správné vačky a pokud budou potíže trvat tak hledat jinde, protože se dá těžko něco tipovat, když se měnily vačky, a jsou tím pádem první na řadě

Napsal: 04.06.2008, 04:54
od buky300zx
Raddy,po 5000 sa to neupravy,ale prestane to strielat do vyfuku ale nema to tah.Mne to tiez pripada ako unik vzduchu,lebo turbo mi nenatlacitakmer ani 22-23Psi.Neviem na to dojst.Nemate niekto doma vacky? :)
na neutrali ide vytacat KRASNE do 7000 ot,ale jak zacne tlacit turbo.... :?

Napsal: 04.06.2008, 06:59
od raddy
mozem skusit zohnat vacky na us fore, tam by to snad nemal byt ziadny problem, napis mi presne rok vyroby, ci je to eu alebo us verzia a pozriem to.

Napsal: 04.06.2008, 21:20
od johny1
ja som mal podobny problem ale mne to nestrielalo ale len vynechavalo, nakoniec som nasiel boost leak, na klapke je otvor ktory som mal zapchaty ale ta hadicka odpadla, zapchal som to znovu a vsetko bolo v pohode.

mne to vynechavalo len ked som tlacil viac ako 12psi, v nizkom booste to slo bez problemov, skus znizit boost a ak si ti to zlepsi tak je dost pravdepodobne ze mas niekde dieru v systeme

ak mas doma kompresor tak si mozes urobit boost leak tester, do sania zacnes tlacit vzduch a potom pocuvas ze ci niekde neunika...

hladaj na nete boost leak tester