Aky najlepsi SetUp na Drifty???

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Aky najlepsi SetUp na Drifty???

Příspěvek od remo » 08.06.2008, 20:51

riesim prave otazku ako najlepsie nastavi auto

co sa tyka motorovej stranky CA18DET

ake komponenty pouzit aby to tahalo pekne odspodu, ake turbo, aka spojka a tak podobne???

dik za rady
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 09.06.2008, 07:01

hoj driftak

na drift nepotrebujes aby motor tahal pekne odspodu, pri drifte je motor konstantne v redline alebo tesne pod nou. Vseobecne, vykon okolo 400k na s13 s prislusnymi upravami podvozku staci na seriozny plynuly drift na profi urovni. myslim ze vhodne turba su od GT28RS po GT2876R, spolu s prislusnymi komponentami na dosiahnutie spomenuteho vykonu, navyse s prihliadnutim na specificke poziadavky chladenia vody a oleja pri konstatne vysokych otackach a nizkych rychlostiach a jazde bokom k prudu vzduchu...

co sa tyka spojky, poradia manici ktory driftuju v praxi, ale povedal by som ze vhodne budu keramicke lamely, zaber sa vyzaduje okamzity, obvzlast ak sa jedna o techniku driftu uzamknutim spojky.

ak doplnis vhodny podvozok a jeho nastavenie, pojde to bokom same...

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 09.06.2008, 10:54

no podvozok mam komplet apex

odlahcuje sa zotrvak a vyraba sa keramika a pritlacak

ale je dobre ked taha pekne odspodu aby sa to trhlo

este som vcera debatoval s pablom a rozvinul temu na obal diferaku s 240SX, ktora ma vraj kratsi prevod

a nejake T25 turbo z JPN 180 SX, ktore taha pekne odspodu, ale vraj nestaci uz na vyssich otacach a ma moznost max 200PS, co je asi dost malo
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 09.06.2008, 11:13

no podvozok by mohol byt, ale tymto som nepmyslel len pruziny a tlmice ale hlvane komponenty umoznujuce pozadovane nastavenie odklonu a zbiehavosti.

co sa tyka zaberu motora, tak drift sa nerobi zaberom motora a naslednym utrhnutim kolies, jedine ak sa jedna o power-over drift, kde sa vsak samotny drift zacina az na vyjazde zo zakruty a jedna sa viac menej o zaciatocnicky styl driftu, inak povedan drift nic moc (na vyjazde zo zakruty sa da plny plyn a cakas co to urobi, zjednodusene:)). V skutocnosti sa drift tvori prenosom hmotnosti a to brzdenim/podradovanim a zatacanim, resp. pouzitim rucnej brzdy pred zaciatkom najazdu do zakruty a vykon motora prichadza az nasledne ako prostriedok na udrzanie pretacania kolies. Pri tomto motor rozhodne pracuje v maxime otacok a dostupny vykon je podstatny.

power-over styl kedykolvek/kdekolvek by si si mohol dovolit tak s nejakym V8, bohuzial 1.8turbo je na takyto styl prilis malo vykonna v nizkych otackach.

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 09.06.2008, 11:17

to mas na druhej strane viacmenej pravdu, ale nejak sa to clovek naucit musi a ono sa dost tazko uci pri najazde do zakruty tak v 80kmh

no podvozok mam komplet aj s nibalmi nastavitelnymi a mam vpredu geo na drifty uz poriesienu

skor riesim vykon motora a tak podobne.
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 09.06.2008, 12:03

no ak sa chces zacat postupne ucit, tak kludne zacni s tym co mas a zameraj sa na techniku od zakladnych po vyspele. na to ti bohato postaci ten vykon co mas a budes vidiet co budes potrebovat ked sa vypracujes...ale teda to co som napisal ohladom vykonu, stale plati...

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 09.06.2008, 12:32

to s tebou suhlasim

oki tak doladim vsetko co tam je spolu s novou karoseriou a diofferakom a uvidime co ta spravi
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 09.06.2008, 14:03

čus driftere
pokud to s drifty myslíš vážně tak se uprava auta neomezuje jen na motor.Pokud chceš jezdit drifty musíš tomu uzpůsobit celé auto.Základ je podvozek, bez něj sice děláš smyky a :roll: měl by být v top stavu.další faktor je co nejlepší rozložení hmotnosti,auta ideál 50:50,co nejnižší váha auta = menší odstředivá síla, lepší ovladatelnost lepší reakce na plyn, a říká se že -5kg váhy = 1HP. Motor nemusí jít nutně od spodu,stejně točíš v maximálním výkonu, a při 200-250HP dokáže nissan driftat opravdu pěkně,samozřejmě že výkonu neni nikdy dost :-D .Velice důležité je upravit motor tak aby jsi zajistil dostatečné chlazení motoru a chladič oleje je nezbytný.Po dvou kolech to dokážeš uvařit(vlastní skušenost). Ke spojce: já ji nechal pouze obložit keramikou a zvětšil jsem přítlak přítlačného kotouče a bez problémů, plnej za tři a spojka nezasmrděla,avšak musím přiznat že kotouč spojky je do modra ale neproklouzla. Takže spojka podle vlastního uvážení a podle stylu jízdy. Ber to tak že pokud se chceš věnovat driftům a závodům vůbec,je auto pro další běžný provoz nepřijatelný.Bez hardcore úprav se budeš jen tak smýkat po asfaltu :-D
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 09.06.2008, 14:07

nomann píše:čus driftere
pokud to s drifty myslíš vážně tak se uprava auta neomezuje jen na motor.Pokud chceš jezdit drifty musíš tomu uzpůsobit celé auto.Základ je podvozek, bez něj sice děláš smyky a :roll: měl by být v top stavu.další faktor je co nejlepší rozložení hmotnosti,auta ideál 50:50,co nejnižší váha auta = menší odstředivá síla, lepší ovladatelnost lepší reakce na plyn, a říká se že -5kg váhy = 1HP. Motor nemusí jít nutně od spodu,stejně točíš v maximálním výkonu, a při 200-250HP dokáže nissan driftat opravdu pěkně,samozřejmě že výkonu neni nikdy dost :-D .Velice důležité je upravit motor tak aby jsi zajistil dostatečné chlazení motoru a chladič oleje je nezbytný.Po dvou kolech to dokážeš uvařit(vlastní skušenost). Ke spojce: já ji nechal pouze obložit keramikou a zvětšil jsem přítlak přítlačného kotouče a bez problémů, plnej za tři a spojka nezasmrděla,avšak musím přiznat že kotouč spojky je do modra ale neproklouzla. Takže spojka podle vlastního uvážení a podle stylu jízdy. Ber to tak že pokud se chceš věnovat driftům a závodům vůbec,je auto pro další běžný provoz nepřijatelný.Bez hardcore úprav se budeš jen tak smýkat po asfaltu :-D

nazdarek. vsetko co si popisal uz mam viacmenej hotove, alebo sa to prave riesi :)

dokonca aj diff je zavareny na pevno na 100% svornosti

SX nikdy nebolo kupovane ako bezne auto na to mam presuvadlo normalne. dik za postrehy a nazor
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 09.06.2008, 14:31

100% svornosti neni dobrý(svařenec Co?)
ideal je opět 50%max 60% větší svornost je dobrá na okruhy tam se jezdí 75% ale na drift je to už moc. Přiv 50% obě kola vyrovnávají sílu mezi sebou a střídají se v záběru(je to jako open na rovině).Při větší svornosti než 50% se i LSD začne v boku chovat jako open dif.Zabírá jen jedno kolo. Tohle je dobrý na okruh kde se jede stopa ne na drift.Ty co znají a mají zkušenosti snad potvrdí.
Já mám taky auto na drifty ale po pravdě když mám vyházenej interiér tak tam rádio nemám, nemám ani topení nemám ani žádnej větrák, nemám nádrž, nemám přední podběhy nemám výklopný světla, el svazek jsem odlehčil o 6,2Kg nemám skleněný okna nemám plechový blatníky, již teď vč. motoru mi auto váží cca 900kg,tahle váha je ale předběžný odhad kdzž od celkové váhy odečtu to co jsem již vyndal. Tak doufám že se někdy někde potkáme :-D
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 09.06.2008, 14:35

no tak moc som to s tou vahou zatial neprehanal :D:D

ale odlahcovacia kura este len pride :D

s tou svornostou si nie som takuplne isty, pouzit zavareny diff na okruh, kopec alebo slalom kde sa jazdi stopa je uplne nehodne, lebo ti stale ma tendenciu ist obe kola do smyku

na drift prave potrebujes aby ti co najviac smykali obe kola rovnako pokial ja mam spravne pochopenu teoriu

u nas co chodime driftit maju skoro vsetci zavarene
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 09.06.2008, 14:59

No skoro jsi si odpověděl sám právě že zavařenej dif jde stále do smyku ale při driftu ty chceš ten smyk řídit , to znamená smyk když chceš ty ne když přidáš plyn a auto si dělá co chce. při kopcích a okruhách je smyk nežádoucí ale je třeba aby byla co nejmenší trakční ztráta. proto v grip jízdách je lepší vyšší svornost protože jezdci ten smyk kompenzují, ale potřebujou co největší přenos síly na asfalt. Kdežto při driftu o tu trakční ztrátu jde. Svornost diferu se tam používá proto aby auto oproti open difu nezastavilo a dále zrychlovalo
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 09.06.2008, 15:05

no ja ti neviem

sak pri preklze oboch kol naraz sa ti lepsie kontrolu je pohyb zadku ako ked sa ti raz chyti viac jedbo ako druhe kolo podla mna aspon pri drifte
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 09.06.2008, 15:22

Mozna by byla zajimava hydraulicka rucka a odpojitelny zadni brzdovy okruh...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 09.06.2008, 15:26

rucka je objednana a tilton sa este zhana a bude sa riesit
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 hostů