tlak-netlak

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
200sxdriver
user
Příspěvky: 76
Registrován: 17.01.2008, 11:53
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:

tlak-netlak

Příspěvek od 200sxdriver » 28.06.2008, 11:59

Zdarec, mám problém po namontování nového budíku na tlak turba (autostyle) mám tlak max 0,45bar :( podle mě dost málo. V sání díra neni a Wastegate control solenoid valve tam mám po určitých pokusech jsem ho tam vrátil. Mám S14. Nevíte nikdo čím to může být? Děkuji za všechny rady.

Uživatelský avatar
MIRIS
user
Příspěvky: 1102
Registrován: 09.05.2007, 12:36
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Re: tlak-netlak

Příspěvek od MIRIS » 28.06.2008, 12:30

budikama
makam na nem

Uživatelský avatar
200sxdriver
user
Příspěvky: 76
Registrován: 17.01.2008, 11:53
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:

Re: tlak-netlak

Příspěvek od 200sxdriver » 28.06.2008, 12:33

jenže mě ukazujou oba 0,45bar proto sem kupoval jinej ten první je od reidu

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: tlak-netlak

Příspěvek od Lefa » 28.06.2008, 12:34

autostyl je ta pochybna levna znacka budiku, tak se nediv :)
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

Uživatelský avatar
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: tlak-netlak

Příspěvek od DragonART » 28.06.2008, 12:37

Ono ostatně ani Raid není nic extra...Tohle jsou spíš jen takový orientační budíky... Ale někde tu je myslím "uprava" aby měřily dobře...
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build

Uživatelský avatar
MIRIS
user
Příspěvky: 1102
Registrován: 09.05.2007, 12:36
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Re: tlak-netlak

Příspěvek od MIRIS » 28.06.2008, 12:59

no nejdostupnejsi a co se tice kvality si myslim ze sou VDO
makam na nem

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: tlak-netlak

Příspěvek od kenivruh » 28.06.2008, 20:27

Nebude to budikom, ale tym ze ides z nejakeho dovodu len na tlak aktuatora.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Paja UDC
user
Příspěvky: 68
Registrován: 28.05.2007, 22:32
Bydliště: Hradec Králové

Re: tlak-netlak

Příspěvek od Paja UDC » 28.06.2008, 21:08

kenivruh píše:Nebude to budikom, ale tym ze ides z nejakeho dovodu len na tlak aktuatora.
Tak tak, prolez fórum, už se to tady několikrát řešilo (restriktory v hadičkách k WG, apod.)
UDC Team

Uživatelský avatar
200sxdriver
user
Příspěvky: 76
Registrován: 17.01.2008, 11:53
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:

Re: tlak-netlak

Příspěvek od 200sxdriver » 28.06.2008, 22:09

problém nalezen vadný wastegate control solenoid valve...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: tlak-netlak

Příspěvek od kenivruh » 29.06.2008, 09:53

200sxdriver píše:problém nalezen vadný wastegate control solenoid valve...
Kto by to povedal :P
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
200sxdriver
user
Příspěvky: 76
Registrován: 17.01.2008, 11:53
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:

Re: tlak-netlak

Příspěvek od 200sxdriver » 29.06.2008, 11:36

hurvajs :D

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů