Stránka 1 z 1

VLSD z S14 - vlastnosti

Napsal: 25.11.2008, 18:38
od petafm2
ahojte

je tomu asi tri tydny co jsem vymenil viskozni samosvor z S14 na mou S13 (byl tam open drive)
no ale mam par dotazu:
Jakoze pri prujezdu zatacku a u exitu pridanim plynu prdel ustreli tak jak bych si predstavoval (s open to nedelalo)
hure se s tim ale roztaci na miste- obcas se "donuts" podari super a obcas je to pekne na h.. - je to tou viskozni kapalinou ojebanou uz? ze to nepracuje vzdy jak ma ?
a posledni vec - kdyz je kolo na zemi a jedno ve vzduchu tak se s tim jednim da volno otacet - je to tim ze viskozni samosvor v podstate funguje na principu rotace tech teles uvnitr a uzavira jen pri vyssi rychlosti kol na ktere je princip zavisly?

diky za odpovedi (mel jsem se na to vyjebat a poridit 2 way... :sad10: :angry4:

Re: VLSD z S14 - vlastnosti

Napsal: 25.11.2008, 18:43
od Peca
Holt není to pravý LSD, nemůžeš od toho chtít zázraky. Mě se s VLSD ale jezdí krásně, pravda ale že donuty nedělám :) Na občasný drift super.

Re: VLSD z S14 - vlastnosti

Napsal: 25.11.2008, 18:44
od Mirek
petafm2 píše:ahojte

je tomu asi tri tydny co jsem vymenil viskozni samosvor z S14 na mou S13 (byl tam open drive)
no ale mam par dotazu:
Jakoze pri prujezdu zatacku a u exitu pridanim plynu prdel ustreli tak jak bych si predstavoval (s open to nedelalo)
hure se s tim ale roztaci na miste- obcas se "donuts" podari super a obcas je to pekne na h.. - je to tou viskozni kapalinou ojebanou uz? ze to nepracuje vzdy jak ma ?
a posledni vec - kdyz je kolo na zemi a jedno ve vzduchu tak se s tim jednim da volno otacet - je to tim ze viskozni samosvor v podstate funguje na principu rotace tech teles uvnitr a uzavira jen pri vyssi rychlosti kol na ktere je princip zavisly?

diky za odpovedi (mel jsem se na to vyjebat a poridit 2 way... :sad10: :angry4:
Tezko se vzivam do toho jak by sis predstavoval aby ti ustrelovala prdel....bez popisu co to delalo predtim a ted, je to naprosto zbytecna informace.
Hure se s tim roztaci protoze se ti vykon prenasi z casti na obe kola a ne na jedno jak u klasickyho difu.
Kdyz je jedno kolo na zemi, druhe ve vzduchu a mas VLSD, tak s nim jde tocit, ale mel by jsi citit odpor.....nemelo by se tocit volne...pokud ano neni to viskozni diferencial, nebo je spatny.

EDIT: Ted kdyz nad tim premyslim..pokud se to pri roztaceni na miste chova jinak nez s open difem, tak VLSD funguje...v pripade nefunkcniho VLSD by se choval uplne stejne jako open diferak....

Re: VLSD z S14 - vlastnosti

Napsal: 25.11.2008, 18:50
od petafm2
uplne volne ne (s open diffem to kolo slo roztocit s timhle ne)
jinak muze mi nekdo rict presny popis 1way, 1.5 way a 2way? dival jsem se na wikipedii, pochopil ale neumim si to uplne predstavit
1 way vim ze je vice jak open v normalnich situacich, bezpecny a uzamyka jen pri vetsim kroutaku? a neuzamyka kdyz nezabira kardan, je tak?
2 way zamyka vzdy, je nej na drifty a 1.5 way je kompromis mezi temi dvemi, je to tak?

Re: VLSD z S14 - vlastnosti

Napsal: 26.11.2008, 15:15
od kenivruh
petafm2 píše:uplne volne ne (s open diffem to kolo slo roztocit s timhle ne)
jinak muze mi nekdo rict presny popis 1way, 1.5 way a 2way? dival jsem se na wikipedii, pochopil ale neumim si to uplne predstavit
1 way vim ze je vice jak open v normalnich situacich, bezpecny a uzamyka jen pri vetsim kroutaku? a neuzamyka kdyz nezabira kardan, je tak?
2 way zamyka vzdy, je nej na drifty a 1.5 way je kompromis mezi temi dvemi, je to tak?
1 way zamyka len pri zrychlovani, 2 way zamyka aj pri brzdeni, 1.5 way zamyka pri brzdeni menej ako pri zrychlovani

Re: VLSD z S14 - vlastnosti

Napsal: 26.11.2008, 15:33
od Mirek

Re: VLSD z S14 - vlastnosti

Napsal: 26.11.2008, 23:57
od petafm2
super vsem diky moc za odpovedi a Mirek diky za clanek!!! :lol: