Motorizace S13,S14 a S15

otázky a odpovědi technického rázu
Igor
user
Příspěvky: 492
Registrován: 23.03.2008, 21:45
Bydliště: Hlinsko v Čechách

Motorizace S13,S14 a S15

Příspěvek od Igor » 06.12.2008, 01:02

hele chlapi potrebuju poradit ja se s jednim blbeckem,na jednom foru na lidech.cz respektive na foru drifting hadam ze motory s13 se nedali sr20det ze si tam to turbo musi ten majitel koupit a pridelat,samozrejme by si nato musel koupit svod,upravit asik i jednotku ale to je jedno ja vim ze na s 13 jsou motory ca18det a sr20de jiny nejsou ne??nebo napiste mi pls vseci motorizace na s13 a s14 moc diky
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Pánové mám problém

Příspěvek od Mirek » 06.12.2008, 01:48

proc by se do S13 nemel davat SR20DET? naopak nevim o tom ze by se do jakyhokoliv SX montoval SR20DE ;) Ten je pokud vim v primerach, nissan sunny atd. Jedinej atmosferickej motor kterej se daval do SX je KA24, jinak je vse preplnovany.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Re: Pánové mám problém

Příspěvek od branbito » 06.12.2008, 09:15

Do S14 sa myslim niekde davali SR20de bez turba, viem ze som si to vsimol ked som pozeral LSD od tomei, tam boli diferaky aj pre SR20de. Ale neviem teraz presne ktore modely(S13,S14,S15).
Treba ist na stranku tomei a tam si to pozriet. Ale neviem o tom ze by sa tieto verzie dovazali k nam.

http://www.tomei-p.co.jp/_2003web-catal ... rset_2.htm

Tu je to vidiet, ale vsetko len urco auta pre JP trh.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Pánové mám problém

Příspěvek od Mirek » 06.12.2008, 09:41

hehe tak igor ma pravdu...SR20DE se daval do vsech modelu od S13 (i 180SX dle wikipedie), nicmene pridavat na to turbo je zbytecne kdyz se dela SR20DET, jednodussi je swap ;)


http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_SR_ ... and_SR20De
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Igor
user
Příspěvky: 492
Registrován: 23.03.2008, 21:45
Bydliště: Hlinsko v Čechách

Re: Pánové mám problém

Příspěvek od Igor » 06.12.2008, 13:06

aha tak ja sem o sr20det v s13 neslysel a ani sem o ni nenasel nic na netu zato sem na mnoha strankach videl jen o sr20de a navic kdyz kupujete dily treba u kelly nebo na ecat.cz tak tam je pouze s13 se 124kw a s13 se 103kw jiny nejsou,pac kdyby byla na s13 i sr20det tak by mely i v techto obchodech nabidku dilu pro tuto motorizaci nebo nemam pravdu??ja myslim ze sr20det zacali vyrabet az s nabehem s14 anebo je davali jen do silvie ale do klasickej s13 ne
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Pánové mám problém

Příspěvek od Design » 06.12.2008, 13:26

nemaš pravdu protože s13 s sr20det se vyrabela jen pro japonskej trh ale vše je tady napsany chce to jen hledat no.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Pánové mám problém

Příspěvek od blázen » 06.12.2008, 14:21

Igor píše:aha tak ja sem o sr20det v s13 neslysel a ani sem o ni nenasel nic na netu zato sem na mnoha strankach videl jen o sr20de a navic kdyz kupujete dily treba u kelly nebo na ecat.cz tak tam je pouze s13 se 124kw a s13 se 103kw jiny nejsou,pac kdyby byla na s13 i sr20det tak by mely i v techto obchodech nabidku dilu pro tuto motorizaci nebo nemam pravdu??ja myslim ze sr20det zacali vyrabet az s nabehem s14 anebo je davali jen do silvie ale do klasickej s13 ne
myslíš špatně,..nicméně jak psal design..vše tu najdeš,tak nebud zhnilý a hledej..zbytečně se tu rozebírají hovadiny a úroven fora s každou hovadinou klesá.Toto je technické forum pro majitele 200Sx aby zde řešili technické záležitosti,ne pro lidi,kteří se tu vyptávají na kraviny,které nemají krom diskutování na lide.cz k ničemu :roll:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: Pánové mám problém

Příspěvek od mauglie » 07.12.2008, 00:20

blázen píše:
Igor píše:aha tak ja sem o sr20det v s13 neslysel a ani sem o ni nenasel nic na netu zato sem na mnoha strankach videl jen o sr20de a navic kdyz kupujete dily treba u kelly nebo na ecat.cz tak tam je pouze s13 se 124kw a s13 se 103kw jiny nejsou,pac kdyby byla na s13 i sr20det tak by mely i v techto obchodech nabidku dilu pro tuto motorizaci nebo nemam pravdu??ja myslim ze sr20det zacali vyrabet az s nabehem s14 anebo je davali jen do silvie ale do klasickej s13 ne
myslíš špatně,..nicméně jak psal design..vše tu najdeš,tak nebud zhnilý a hledej..zbytečně se tu rozebírají hovadiny a úroven fora s každou hovadinou klesá.Toto je technické forum pro majitele 200Sx aby zde řešili technické záležitosti,ne pro lidi,kteří se tu vyptávají na kraviny,které nemají krom diskutování na lide.cz k ničemu :roll:
Ámen

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Re: Pánové mám problém

Příspěvek od nomann » 07.12.2008, 15:40

jj, řešej a zatěžujou toto forum pi.ovinama, ale SR20DE se do nissanů dával, S15- S14 se dával 100% a v S13 jen RHD
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Re: Pánové mám problém

Příspěvek od nomann » 07.12.2008, 15:47

Design píše:nemaš pravdu protože s13 s sr20det se vyrabela jen pro japonskej trh ale vše je tady napsany chce to jen hledat no.
Ty nemáš pravdu S13 se s SR20 nevyráběla jen pro JPN ale pouze jen jako RHD protože svod "downpipe" vadila řízení. Proto v LHD se z důvodů uspory používal motor CA. 8)
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Pánové mám problém

Příspěvek od kenivruh » 08.12.2008, 09:48

Atmosfery SR20DE a CA18DE sa predavali len v japonsku. Kto hral Gran Turismo tak by to mohol vediet :) S13 a S14 oznacene ako Q mali atmo a K mali turbo. S15 boli spec-s atmo a spec-r turbo.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Pánové mám problém

Příspěvek od Fire » 08.12.2008, 23:08

já bych tydle sračky z Tech FAQ hned mazal !

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Pánové mám problém

Příspěvek od Mirek » 08.12.2008, 23:44

reseni motorizace SX jsou sracky? Tak kdyz to vemem takhle tak to tady toho moc nezustane...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Pánové mám problém

Příspěvek od kenivruh » 09.12.2008, 08:37

Fire píše:já bych tydle sračky z Tech FAQ hned mazal !
Skor by som odporucil premenovat tuto temu. Napr. Motorizace v S13,S14,S15.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorizace S13,S14 a S15

Příspěvek od tamo » 09.12.2008, 11:30

a bude niekoho bavit o mesiac prispievat do podobnej temy, ked sa nepouziva vyhladavanie... no mna to uz nebavi :roll:
Nissan 200SX S13 1990

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 hostů