Stránka 1 z 1

400hp+ na ''sériovym'' motoru???

Napsal: 23.01.2009, 20:41
od vrtas
Toto téma a ty odpovědi mě extrémně zarazily. :shock:
Jaký na to máte názor?
http://www.driftworks.com/forum/technic ... ngine.html

Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???

Napsal: 23.01.2009, 21:11
od Peca
Mno nevím z čeho jsi tak vykulený :) Prostě někomu to na seriových střevech vydrží a někomu ne, stejně tak jako 300 koní u CAčka. Vždycky to bude záležet kus od kusu a nějaké generalizování nemá smysl...

Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???

Napsal: 23.01.2009, 21:13
od vrtas
No kulim se protože to takhle vidim poprvý :mrgreen:
I když bych tam projistotu kovaný střeva dal. No aspoň mam nějaký inspirace na rok 2010 :mrgreen:

Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???

Napsal: 23.01.2009, 21:26
od Kentoya
to je něco pro jagyho, jak to najde tak ti dá odkaz na motor v seriovém stavu ještě k tomu DE + turbo a 500hp + :D
tím do tebe jagy nereju, ale aspon jednou o tom motoru napíšu dřív jak ty :D

Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???

Napsal: 23.01.2009, 22:35
od Fire
taky na tom nevidím nic divného ... vpodstatě jde o to kolik s tím najezdí wostrejch kilometrů než ten motor půjde do kytek, třeba bude mít někdo štěstí a najezdí jich i 500 :) ...

Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???

Napsal: 24.01.2009, 00:53
od blázen
CA na seriových střevech je odzkoušeno na 419hp pokud to vydrží ložiska nevidím problém

Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???

Napsal: 24.01.2009, 12:21
od nizzmo
Tak ako pise Fire, mozes mat 400Hp a plny vykon vyuzijes v priemere 1km na 1000km. Na co ti je takato uprava. Mna viac zaujima motor kludne z nissim vykonom, ale kludne s nim mozes na plny vykon zajst niekolko kol v Brne a nic, potom v nom kludne odist domov.

Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???

Napsal: 25.01.2009, 11:10
od evo400
Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru??? ..... a proč ne?

Otázkou je jen jak se toho dosáhne a jak to dopadne.

1) Vezmu motor s 150tis km najeto, sériové vstřiky, malé turbo, restriktivní výfuk, malý IC. Narvu tam tlak jako kráva, předstih na mezi detonace a budu to točit jako kretén. Co se stane? Protože nebudou stíhat vstřiky, bude chudá směs, takže to pojede jako svině, ale velká teplota už nasávaného vzduchu do motoru a dále hoření bude vést k tendenci detonací a začínající detonace ještě zvíší výkon díky větší rychlosti rozpínání při detonačním hoření směsi. No a výsledek ? Prohořelé písty, připeklé kroužky, fouklé těsnění, podhořené ventily, vyklepané ložisky na ojnici či klice a nebo v lepším případě ohlé či přetrhlé ojnice.


2) Vezmu motor s 30ti najeto či čerstvě nově sesazený. Dám odpovídající palivovou soustavu, komplet udělanou hlavu s odpovídajícími vačkami, větší turbo, velký IC, dostatečné chlazení vody i oleje a plně programovatelno ujednotku. Větší turbo a IC způsobí větší účinnost při větší průtoku vzduchu potřebného pro dosažení výkonu a také se tím podstatně sníží teplota nasávaného vzduchu do motoru a tudíž následně i teplota hoření. Naladí se naprosto korektní poměry paliva a vzduchu, předstih s rezervou od detonací a také tak aby to nemělo overboost jak kráva, plynulý rozumný náběh krouťáku a nevidím důvod proč by to nemělo vydržet.


Všechno je jen o přístupu, znalostech a pečlivosti. Nejsou v tom žádná kouzla ani náhody.

Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???

Napsal: 25.01.2009, 18:43
od Mirek
evo400 píše:Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru??? ..... a proč ne?

Otázkou je jen jak se toho dosáhne a jak to dopadne.

1) Vezmu motor s 150tis km najeto, sériové vstřiky, malé turbo, restriktivní výfuk, malý IC. Narvu tam tlak jako kráva, předstih na mezi detonace a budu to točit jako kretén. Co se stane? Protože nebudou stíhat vstřiky, bude chudá směs, takže to pojede jako svině, ale velká teplota už nasávaného vzduchu do motoru a dále hoření bude vést k tendenci detonací a začínající detonace ještě zvíší výkon díky větší rychlosti rozpínání při detonačním hoření směsi. No a výsledek ? Prohořelé písty, připeklé kroužky, fouklé těsnění, podhořené ventily, vyklepané ložisky na ojnici či klice a nebo v lepším případě ohlé či přetrhlé ojnice.


2) Vezmu motor s 30ti najeto či čerstvě nově sesazený. Dám odpovídající palivovou soustavu, komplet udělanou hlavu s odpovídajícími vačkami, větší turbo, velký IC, dostatečné chlazení vody i oleje a plně programovatelno ujednotku. Větší turbo a IC způsobí větší účinnost při větší průtoku vzduchu potřebného pro dosažení výkonu a také se tím podstatně sníží teplota nasávaného vzduchu do motoru a tudíž následně i teplota hoření. Naladí se naprosto korektní poměry paliva a vzduchu, předstih s rezervou od detonací a také tak aby to nemělo overboost jak kráva, plynulý rozumný náběh krouťáku a nevidím důvod proč by to nemělo vydržet.


Všechno je jen o přístupu, znalostech a pečlivosti. Nejsou v tom žádná kouzla ani náhody.
3) Vezmu motor s 150tis km najeto. Dám odpovídající palivovou soustavu, komplet udělanou hlavu s odpovídajícími vačkami, větší turbo, velký IC, dostatečné chlazení vody i oleje a plně programovatelno ujednotku. Větší turbo a IC způsobí větší účinnost při větší průtoku vzduchu potřebného pro dosažení výkonu a také se tím podstatně sníží teplota nasávaného vzduchu do motoru a tudíž následně i teplota hoření. Naladí se naprosto korektní poměry paliva a vzduchu, předstih s rezervou od detonací a také tak aby to nemělo overboost jak kráva, plynulý rozumný náběh krouťáku a nevidím důvod proč by to nemělo vydržet.


tahle varianta ti tam schazi :D

Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???

Napsal: 25.01.2009, 19:26
od evo400
Mirek píše:tahle varianta ti tam schazi :D
Když už kopíruješ mé know-how ............. tak tahle varianta neklapne, protože ten motor je rád, že žije tak jak je.

Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???

Napsal: 25.01.2009, 19:28
od Mirek
netusil sem ze to prekopirovani bude takovy problem...omlouvam se....

Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???

Napsal: 25.01.2009, 20:07
od evo400
Mirek píše:netusil sem ze to prekopirovani bude takovy problem...omlouvam se....
To nemusíš, raději se zaměř na ten tvůj driftkár........ a proč to nebyl rovnou RB26, náklady na motor skoro stejné a na zástavbu totálně jedno.

Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???

Napsal: 26.01.2009, 08:13
od mrkevvzime
tvoje know how no tak ty mi davas :D

Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???

Napsal: 26.01.2009, 09:31
od blázen
spíš je lepší koupit motor s 250tis a udělat ho celý pevný a pořádný a ne žít na seriovém motoru