z coho pasne tvrdsi pritlacak na CA18

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

z coho pasne tvrdsi pritlacak na CA18

Příspěvek od remo » 11.02.2009, 16:49

priatelia nechaval som si upravit spojku, zotrvak a pritlacak na slovensku znamemu p. Klempvi.

dnes mi volal ze seria pritlacak znesie len 360 az 380NM.

a navrhol aby som pohladal pritlacak z nejakeho turba najlepsie diesla co by rozmerovo sadol koli lamelam.

neviete niekto poradit co by tam mohlo pasnut?? aky nissan alebo aj ine.

diiik za rady priatelia
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: z coho pasne tvrdsi pritlacak na CA18

Příspěvek od slik85 » 11.02.2009, 19:38

oplatilo sati takto spekulovat????
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: z coho pasne tvrdsi pritlacak na CA18

Příspěvek od blázen » 11.02.2009, 21:31

koukni na rozměry lamel z dieslu v nějakým katalogu a podle toho možná najdeš přítlačák
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: z coho pasne tvrdsi pritlacak na CA18

Příspěvek od remo » 12.02.2009, 08:39

slik85 píše:oplatilo sati takto spekulovat????
no to je otazne. nepredpokladal som ze sa to takto skomplikuje.

ale tvoj prispevok mi nepomoze vyriesit problem.
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: z coho pasne tvrdsi pritlacak na CA18

Příspěvek od remo » 12.02.2009, 10:10

tak priemer spojky je 225*8mm priblizne.

pritlacak seria je na 550kg. a rozmery max vnutorny priemer 290mm a diera 58mm

potreboval by som nieco tychto rozmerov a pritalcnu silu okolo 800kg, cize asi nejaky diesel alebo 300 Z32 asi aj Z31, akurat v manualy nie su rozmery pritlacaku.

nemate ho niekto vonku??
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: z coho pasne tvrdsi pritlacak na CA18

Příspěvek od tamo » 12.02.2009, 11:43

a co tak kupit pritlacak od overeneho vyrobcu?? seriove budu odlisne ci uz inymi dierami v uchyteni atd...
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: z coho pasne tvrdsi pritlacak na CA18

Příspěvek od remo » 12.02.2009, 12:29

myslis take co su v kitoch a podobne co tu chalani kupovali?

akurat sa obavam ze sa to samostatne nebude dat kupit

ale ako mozmnost to nevylucujem
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: z coho pasne tvrdsi pritlacak na CA18

Příspěvek od mrkevvzime » 12.02.2009, 15:00

ja koupil od xtreme clutch keramiku a ta ma tusim zrovna tech 800kg
cela spojka i s dopravou cca 10k
organic http://horsepowerinabox.com/HPIAB2/category20_1.htm
keramika http://horsepowerinabox.com/HPIAB2/category21_1.htm

mozna ti poslou i samotnej pritlacnak

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: z coho pasne tvrdsi pritlacak na CA18

Příspěvek od Kentoya » 12.02.2009, 20:56

až najdeš použitelné lamely, tak mi postni z čeho, taky si to udělám, ale max 1000kg, těch 800 je plně dostačující pro to na co to chci

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: z coho pasne tvrdsi pritlacak na CA18

Příspěvek od remo » 16.02.2009, 09:07

Kentoya píše:až najdeš použitelné lamely, tak mi postni z čeho, taky si to udělám, ale max 1000kg, těch 800 je plně dostačující pro to na co to chci
ja som prave od teba cakal, ze uz to budes mat vymyslene a poradis :D:D:D:D
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: z coho pasne tvrdsi pritlacak na CA18

Příspěvek od Kentoya » 16.02.2009, 21:22

já už podobný otázky kladl párkrát a nic se nedělo, tak jsem to přestal řešit a čekal až to nějakej blázen vyšpekuluje za mě :D

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: z coho pasne tvrdsi pritlacak na CA18

Příspěvek od blázen » 17.02.2009, 09:21

blázen nic nešpekuluje..ale příští týden jede na vrakáč tak se podívá na vytažené motory,..jestli neuvidí něco podobného..teda pokud tam pár motorů vytažených mít budou..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: z coho pasne tvrdsi pritlacak na CA18

Příspěvek od remo » 17.02.2009, 16:09

spica.

dik moc vopred
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Re: z coho pasne tvrdsi pritlacak na CA18

Příspěvek od DOOlittle » 07.03.2009, 18:53

remo nemozem sa zdrzat OT... vymyslat nieco co sa da bezne kupit v relativne dostupnej cene je pekna kravina...

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: z coho pasne tvrdsi pritlacak na CA18

Příspěvek od blázen » 08.03.2009, 09:13

na vrakáči taky nic..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 hostů