Volba EBC (electronic boost controller)

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Volba EBC (electronic boost controller)

Příspěvek od Mirek » 05.08.2009, 11:19

Brzo me ceka porizovani EBC, tak se chci zeptat na rady, zkusenosti ktere k tematu mate. Muj vicemene jediny pozadavek je aby si pamatoval si minimalne 2-3 nastaveni tlaku.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: Volba EBC (electronic boost controller)

Příspěvek od chosecz » 05.08.2009, 12:21

Ve vsech autech mam Greddy Profec B II, je to jeden z jednoduchych EBC.

Ulozi si dve nastaveni (low - hi) a asi zasadni nevyhoda je, ze nema zadne pokrocile funkce, jako je napr. rizeni tlaku v zavislosti na otackach :)

Vyhoda je pro me jednoduchost ovladani a spolehlivost a celkem prizniva cena.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Volba EBC (electronic boost controller)

Příspěvek od Peca » 05.08.2009, 12:45

Mám Gizzmo MS-IBC, přijde zhruba na šestku.
Svoji funkci plní dobře, nastavení je jednoduché, pouze se zadává požadovaný tlak a rychlost náběhu. Ovládání je trochu opruz, což je daň za malou velikost a displej s velkýma číslama, díky kterým jde tento EBC použít v pohodě místo analogového budíku (mám ho na volantu). Má 6 pamětí.
Plus to umí nějaké ty kravinky, jako vícenásobný overboost (před vypršením overboostu je možné jeho interval prodloužit), který jde ovládat externím tlačítkem, který si dáš někam po ruce.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Volba EBC (electronic boost controller)

Příspěvek od vrtas » 05.08.2009, 14:44

Mám starej ( spíš muzejní :mrgreen: ) Apexi AVCR.
Pamatuje si dvě nastavení tlaku a ukazuje vytížení vstřiků.
Je malej, dobře a jednoduše se ovládá.

Uživatelský avatar
SDRT
user
Příspěvky: 307
Registrován: 11.11.2007, 04:17
Bydliště: Michalovce Brisbane Australia

Re: Volba EBC (electronic boost controller)

Příspěvek od SDRT » 05.08.2009, 18:20

vrtas píše:Mám starej ( spíš muzejní :mrgreen: ) Apexi AVCR.
Pamatuje si dvě nastavení tlaku a ukazuje vytížení vstřiků.
Je malej, dobře a jednoduše se ovládá.
vrtas to nema chybu , lebo stara Jap skola EBC je asi jedna z najlepsich a najspolahlivejsich.
Oni si EBC upravuju tlak a rezim kazdych 4-6 sekund zalezi na modely takze tam nejaky problem nieje a pritom maju niektore aj velmi zujimave funkcie pracovneho rezimu .
Ja som pouzival Greddy profecB sr I , a je to jeden z najlepsich EBC cena versus spolahlivost versus funkcie , ma overtake button na 10 sec tusim, EBC je treba ho vediet nastavit , zvycajne na dialnici tak isto vacsina HKS EBC .
V dnesnej dobe je toho na trhu vela v roznych cenach a v roznych funkciach.
E'B Mac je dobry ...je toho plno na trhu.
DRIFT TEAM SLOVAKIA
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS

Uživatelský avatar
Kopriw
user
Příspěvky: 1081
Registrován: 15.07.2006, 14:09
Kontaktovat uživatele:

Re: Volba EBC (electronic boost controller)

Příspěvek od Kopriw » 05.08.2009, 18:43

mam apexi avcr.spousta uzitecnejch funkci (overboost, tlak v zavislosti na otackach, ukazuje rychlost, polohu plynu v procentech atd....) nastaveni je trochu slozitejsi pokud chcete nastavit tlak opravdu presne vuci otackam, jde to pomoci self learning ale chce to dlouhej usek na dalnici a trochu casu
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej :D

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Volba EBC (electronic boost controller)

Příspěvek od vrtas » 05.08.2009, 22:20

SDRT píše:
vrtas píše:Mám starej ( spíš muzejní :mrgreen: ) Apexi AVCR.
Pamatuje si dvě nastavení tlaku a ukazuje vytížení vstřiků.
Je malej, dobře a jednoduše se ovládá.
vrtas to nema chybu , lebo stara Jap skola EBC je asi jedna z najlepsich a najspolahlivejsich.
Podle mně je dobrej. Nestěžuju si. Pochybuju že bych sehnal něco lepšího za ty prachy :)

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: Volba EBC (electronic boost controller)

Příspěvek od mauglie » 06.08.2009, 17:58

Jak je natom HKS EVC 4?

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Volba EBC (electronic boost controller)

Příspěvek od Fire » 19.03.2010, 15:48

poradte mi pls nějaké ebc kde se dá nastavit tlak v zavislosti na otackach, v spíše kompaktním rozměru a ne za raketu :)..

Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: Volba EBC (electronic boost controller)

Příspěvek od chosecz » 19.03.2010, 17:15

Trebas Apexi AVC-R nebo HKS EVC VI
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Volba EBC (electronic boost controller)

Příspěvek od mikyc » 20.03.2010, 16:17

nevite nekdo o ebc krom megadrahyho hks, kterej umoznuje nastaveni tlaku v zavislosti na tps? jako ze kdyz je min nez 90% tps,tak da 7psi a kdyz je vic jak 90% tak treba 15psi?

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Volba EBC (electronic boost controller)

Příspěvek od Fire » 20.03.2010, 17:09

hloupá otázka ale co je tps ?

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Volba EBC (electronic boost controller)

Příspěvek od mikyc » 20.03.2010, 17:35

klapka = throttle position sensor

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů