Stránka 1 z 3

Potrebujem radu, PROBLEM STALE PRETRVAVA

Napsal: 07.08.2009, 15:52
od Iwan
-Turbo GT28RS
-Seriova ridici jednotka, bez ziadneho cipu
-MBC Bidrin, Prvy nefungoval, zasiel som so dielne kde som ho kupil a dali mi druhy kus a ten uz funguje

Teraz nenatlacim viac ako 0,5 baru ked uz funguje MBC, no ale samozrejme kedze nemam cip ma ombedzi fuel cut alebo co to je :) a to na 3 rychlosti otacky cca 5000 az 7000

No ale ked tam bol ten vadny MBC tak to tlacilo cca 0.8 a viac a auto islo jak strela, nabeh turba super, brutalny zatah v booste, BOV odfukoval ako keby sa isiel vytrhnu a vseobecne som sa cudoval ako to dobre islo a vobec ma neobmedzoval fuel cut

Dnes je tam dobry MBC a auto ma s porovnanim zo vcera (ked tam bol este ten vadny MBC) odpich jak z hovna, cize nic moc, BOV odfukuje tichucko ako keby sa nic nedialo a proste vseobecne nema taky nabeh ako pred tym a ani z daleka to tak nejde ked zatlaci turbo ako s tym vadnym MBC a ked zatlaci ma obmedzi fuel cut a skoncil som

No a nechapem to ked tam bol vadny MBC tlak aj 0.8 preco ma neobmedzil fuel cut?
Teraz ked tam je tlak 0.5 a dobry MBC ma uz obmedzi fuel cut...

A preco auto vseobecne s tym vadnym MBC islo jak z praku a teraz s dobrym MBC ide jak z hovna?

Re: Potrebujem radu

Napsal: 07.08.2009, 22:29
od Iwan
Nikdo zadne napady?proc to tak je? :)

Re: Potrebujem radu

Napsal: 07.08.2009, 22:32
od Kentoya
vyhod MBC a kup EBC

Re: Potrebujem radu

Napsal: 07.08.2009, 22:55
od Iwan
No jo ale to ze to fuka men to az tak obmedzi ten nabieh?protoze to vazne nejak netaha a proste nejede a co ten fuel cut?

Re: Potrebujem radu

Napsal: 07.08.2009, 23:38
od Kentoya
to nebude fuel cut, to bude to čerpadlo nebo nějaká kravina
a 0,3 bary jsou sakra poznat

Re: Potrebujem radu

Napsal: 07.08.2009, 23:52
od SDRT
preto ze ani ten druhy MBC nefunga ako ma :D . alebo ....si ho spatne zapojil alebo spatne nastavil.
MBC maju pri moznosti manualneho nastavenia znacky + - niekde pri kolecku na nastavenie.
POZOR u niektorych to znamena pridavanie a uberanie boost ale u niektorych !!! to znamena pridavanie alebo uberanie VACUUM a to ma opacny efect, pri nastaveni + pridavanim vacuum sa ubera boost a pri - prave naopak pri pridavani vacuum sa boost ubera.

Takze sa s nim pohraj hore dole a uvidis , ked nieje ziadny rozdiel , a spravne je zapojeni a stale nefunga ako by mal tak najdi iny MBC.
Boost cut , fuell cut a hociaky iny cut nema u ECU ziadny vplyv na to aby si dosahoval stock boost okolo 0.7 zalezi na aute u factory ECU .
alebo ked si montoval druhy MBC neposkodil si nejaku vacum hadicku a preto mas nejaky problem ???alebo pouzivas nejake cinske shit hadicky a tie sa v niektorych pripadoch podtlaku uplne uzavru akosi ich vcucne doseba a to je potom dalsi problem.

Re: Potrebujem radu

Napsal: 08.08.2009, 00:18
od Iwan
no jo asi to nebude zadna vyhra to MBC ale teda ako reaguje fuel cut? co to spravi s autom?

Re: Potrebujem radu

Napsal: 08.08.2009, 02:22
od SDRT
Iwan píše:no jo asi to nebude zadna vyhra to MBC ale teda ako reaguje fuel cut? co to spravi s autom?
Vidim to tak ze Fanduv motor si dam do skodovky a zacinam setrit na zlaty motor od chytrolina DRFTinga protoze zezral mudrost sveta

DRFtingu "klídek je to jen srandovní debata nic vííc"
ja asi taky lebo on stavia perfect motor za 40 000 ck cely kovany internals , to je super on ma asi parts za dara alebo mu ich Havel z Dasou vyraba za flasku piva na Barandove

tak som sa aspon dobre zasmial

Fuel cut je odstavenie paliva do motora , a chova sa asi tak ako ked Ti dojde benzin .je to nebezpecne tak isto ako aj malo paliva do motora , bytrtka Ti to motor v kratkom case / lean engine /

Re: Potrebujem radu

Napsal: 08.08.2009, 02:29
od Iwan
Dik za vysvetlenie,presne taky naznak mi to spravi,v plnom booste poskoci a je :)

je to zaujimave, dam tam ten "vadny" MBC auto tlaci do sedanky, ide dobre ale turbo fuka kolko sa mu chce
dam tam "dobry" MBC a turbo nastavim na 0,5 a este aj pri max otackach cukne...ale je pravda ze som az tak motor s tym vadnym MBC nevitacal...

osobne si myslim ze stage2 vyriesi problem

Re: Potrebujem radu

Napsal: 08.08.2009, 08:37
od blázen
hlavně jezdi s 0,8bar na GT28 na seriovým chipu :lol:

Re: Potrebujem radu

Napsal: 08.08.2009, 09:43
od pablo
hele nac tam sere mbc vzdy mas nastavitelnou wastgate tak si to nastav tym ja mam stale problem s ebc greddy tak sem se na to vysral a nastavil to rovnou na turbe

Re: Potrebujem radu

Napsal: 08.08.2009, 13:17
od Iwan
blázen píše:hlavně jezdi s 0,8bar na GT28 na seriovým chipu :lol:
no jo vim ze je to blbost,len sem skusal nastavit s MBC mensi tlak, zase nedusim to s tlakem 0.8 typu ze joooo ted tomu zahulim az na 250 plnu podlahu :D

ale uz tam je 0,4Baru takze pohoda 8) musim chvilku pockat na chip


Pablo jakto ze ti to stale blbne?ja bil v tem ze no problemo :lol:

Re: Potrebujem radu

Napsal: 09.08.2009, 13:41
od Iwan
Mna s toho mrdne!
Vcera mbc fungovalo,dnes sem ho vytahel,ze skusim kolko bude tlacit turbo,tlacilo 0,3 vratil sem mbc spatky a uz nefunguje!rozhodel sem sa ze nastavim tlak cez westgejt,uplne sem odtahel turbo skoro netlacilo,dotahel sem ho do konca a stale to tlaci 0,3-0,4b co s tym kurva je?
Jo je normalne ked je motor nastartovany a vytahnu tu hadicky s westgejtu ze tam neni zadny podtlak?ani sa nezmeni chod motora nic?
Nikoho nic nenapada co s tym?

Re: Potrebujem radu

Napsal: 09.08.2009, 17:47
od buky300zx
Podtlak tam musi byt.Nieco mas zle!

Re: Potrebujem radu

Napsal: 15.09.2009, 14:08
od Iwan
Problem je stale na svete...

Turbo nenatlaci viac ako 0.4 Baru, skusal som MBC mam zapojene na skusku aj EBC a stale nic, ked vypojim hadicku zo sania ktora ide do westgejtu tak by turbo malo tlacit ako besne no a?stale tlaci max 0.4 baru...

Uz sem s teho na sracky, nevi nekdo co s tym?