Stránka 1 z 7

Swap SR20DET do S13

Napsal: 22.03.2010, 18:08
od Cwok
Dobrý den,
pánové zkoušel jsem hledat zde na fóru ohledně swapu na sr20 informace, ale ještě mě něco schází.
Zajímá mě jaké díly budu potřebovat,náročnost úpravy,
Cenu jsem našel že někdo zde z fóra prodavá komplet swap sr20 do s13 za cca 2000,-Euro.Je to skutečně komplet?
viz soupis zde :
motor sr20det ----e
prevodovka -400e
ecu stage1-120e
exedy keramicka spojka-250e
turbo t28-100e
nove hydrosteli -100e
tvrde silenbloky na motor a prevodovku-50e

Jednalo by se mi hlavně o to aby byl motor byl v serii.
Dále na kolik zhruba přijde udělat GO motoru SR20DET?
Měl jsem již dva motory ca18 a oba klekly.A již prostě ca18 nechci.Nejsem žádný závodník ani s vozem nedělám žádné kraviny.Oleje jsem nechával měnit každých 5000km.Vozidlo za studena nedostávalo žádné hašte.Po ukončení jízdy jsem ho nechával před vypnutím dvě minuty brblat na volnoběh.A stejně se mi ta 1.8 rozsypala.
S vozem 200sx jsem jinak velice spokojen, ale pokud swap bude nad mé finanční možnosti jsem rozhodnut vůz dát do šrotu nebo za pakatel prodat.
Děkuji za poskytnuté informace.

Re: Swap SR20DET do S13

Napsal: 22.03.2010, 19:15
od Martin_534
koukni do členů na můj projekt, nebo mirka, nejsou tam žádný těžkosti, stačí ti motor s turbem, spojka, převodovka a elektrika s jednotkou, mechanicky to vyměníš kus za kus a pak zbývá propojit elektriky. největší problém bude sehnat motor s elektikou a převodovku

jinak go u sr vyjde na podobný peníze jako u ca, pokud budeš chtít kovaný díly, ty jsou na sr levnější

Re: Swap SR20DET do S13

Napsal: 22.03.2010, 19:59
od Svobda
A jaky si mel ty motory CA ? Starsi nebo si je generalkoval pokud starsi tak si koupil dva vydechly po sobe nic vyjmecnyho.

Re: Swap SR20DET do S13

Napsal: 22.03.2010, 20:07
od blázen
můj názor je ,že CA je pevnější jak SR

Re: Swap SR20DET do S13

Napsal: 22.03.2010, 20:34
od vrtas
Jestli někde vyhrabu ''návod'', co jsme sepsali s pablem, tak ho sem dam :wink:
EDIT: Tak bohužel jsem ho nenašel.
Ale v podstatě potřebuješ motor, převodovku, komplet elektriku ( já mam komplet elektriku s13 v autě ) a různý pikačoviny
Nejhorší je na tom ta elektrika :)
A kdyby jsi to chtěl prodat, dej mi vědět.

Re: Swap SR20DET do S13

Napsal: 22.03.2010, 21:06
od Cwok
Svobda : Když jsem vozidlo 200sx koupil v roce 2005 tak motor byl dle mechanika v dobré kondici, až na turbo.To bylo následně měněno.
V půlce roku 2008 motor začal zničeho nic hrozně mlátit.Mechanik ho otevřel a bylo něco myslím s pístama.Hledal jsem po inzerátech druhý motor a našel jeden zgenerálkovaný.Motor jsem nechal vyměnit a jezdil až do minulého týdne.Než opět začal mlátit.Tentokrát to je zničená klika a ojnice.S tím motorem po generálce jsem najel cca 50 000km což mi přijde vcelku málo.

Re: Swap SR20DET do S13

Napsal: 22.03.2010, 21:08
od Cwok
blázen - já o tom bohužel nejsem tak přesvědčen.Co jsem se koukal na toto fórum tak zde není snad nikdo kdo by nedělal nákladnou go.

Re: Swap SR20DET do S13

Napsal: 22.03.2010, 21:11
od Cwok
vrtas - no děkuji alejspoń že jsi na to koukl.Pokud to bude finančně únosné tak bych do šel.Pokud to bude moc náročné tak budu muset prodat a podívat se po jiném voze.

Re: Swap SR20DET do S13

Napsal: 22.03.2010, 21:16
od vrtas
Záleží kolik chceš investovat :)

Re: Swap SR20DET do S13

Napsal: 22.03.2010, 21:26
od jagy
blázen píše:můj názor je ,že CA je pevnější jak SR
Tak ses asi jediny, kdo si to mysli.

Cwok: Hodne stesti ze swapem, dobra cesta. :wink:

Re: Swap SR20DET do S13

Napsal: 22.03.2010, 21:39
od blázen
jagy píše:
blázen píše:můj názor je ,že CA je pevnější jak SR
Tak ses asi jediny, kdo si to mysli.

Cwok: Hodne stesti ze swapem, dobra cesta. :wink:
Rozeber si CA18DET a SR20DET a porovnej co se v nich může posrat.. dobrej CA18DET s velkou vanou a dobrým přístupem ..tam se nemá co posrat ..klika,4 ojnice,4písty a 2 vačky..podívej se na SR20,co má nahoře za hrůzu :wink:

Re: Swap SR20DET do S13

Napsal: 22.03.2010, 21:51
od raziel
...Měl jsem již dva motory ca18 a oba klekly.A již prostě ca18 nechci.Nejsem žádný závodník ani s vozem nedělám žádné kraviny.Oleje jsem nechával měnit každých 5000km.Vozidlo za studena nedostávalo žádné hašte.Po ukončení jízdy jsem ho nechával před vypnutím dvě minuty brblat na volnoběh.A stejně se mi ta 1.8 rozsypala....
ono upřímně oba ty motory jsou hodně podobné.. CA a jeho klepání na klice, SR a jeho nádherné problémy s drivetrainem ventilů... (pokud to není REDTOP co neměla ještě variabilní časování ventilů...
tak samo se ti tohle může stát s SRkem (neznámý motor co je 20 let starý a nezgenerálkovaný... kámoš (v IRL) by ti o tom povyprávěl své, ten přehodil CAček a SRek tolik, že si může říkat opravdový guru na tohle.. a jeho názor je takový, že když někdo jde do výměny CA za SR, a následně si projde tou pakárnou to dokončit (nakoupit všehncy potřebné věci, práce atd (hlavně fakt ta elektrika...) - a nakonec má v autě motor, který je v podstatě totéž jako CAčko - aby nevypadal jak idiot tak řekne jaký to není rozdíl a gain oproti CAmotoru... (i když není... (kdyby se CA motor dělal od výroby s T28čkou tak tam nepoznáš téměř nic (vím o čem plácám z vlastních zkušeností) - navíc je CA více vytáčivé než SR (akorát krouták dole je holt u SRka víc no... (nezapomínej že SR je levnější a nahradil CA jen kvůli ceně výroby... taky je CA v podstatě totéž jako RB akorát se 4mi válci (design a chování.. dokonce pasujou i hydroštely z některých RBček do CA (nevím ted jakych a ventily taky tuším... SR je uplně jiný motor už...

to jen tak abys tu nehlásil jak CA je špatný motor když není... totéž se ti může stát s SRkem které koupíš a po chvíli zaklepe (plus zaklepe nejen na klice, ale i na hlavince (plus zní pěkně hnusně-což je známo po celém světě o tom motrou... je to vlej vylej... radši si vem CAcko co máš, rozeber, zgeneralkuj a mas jistotu (jak nechces vykony pres standard tak netreba kupovat drahe dily.. jen loziska pistni krouzky nejakych par brouseni blbinek a tak ... podle stavu zbytek...



edit: souhlas s bláznem ted to poslal - ..."podívej se co má SR nahoře za hrůzu" .. :D

Re: Swap SR20DET do S13

Napsal: 22.03.2010, 22:50
od jagy
Tak proc zgeneralkovane CA stejne odejdou? A to byly i motory od Kentoye za cca 50tis.?
U SRkek jsem zatim videl mnohem min problemu.. komu tady SRko odeslo? Vyjimecne.. maximalne pokud nekdo koupil nejaky zpraseny vrak.
Za dalsi - proc je teda SRko tak oblibene a CAcko se krouti nekde v rohu? To jsou asi vsichni blbi, ze chcou radsi SRko. :)

Ale nema to smysl, zase dalsi flame na obzoru. Ale co cekat na foru, kde ma 90% lidi CAcko.

Jinak nerikam, ze CA je uplne na hovno, ale nez SR lepsi urcite neni.

Re: Swap SR20DET do S13

Napsal: 23.03.2010, 00:00
od Cwok
vrtas píše:Záleží kolik chceš investovat :)
Jsem ochoten do toh dát 60 000 pokud budu mít opět funkční auto a s SR motorem.Nevím zda ta cena je adekvátní.Pokud ne tak jej prodám.

Re: Swap SR20DET do S13

Napsal: 23.03.2010, 00:03
od Cwok
blázen píše:Rozeber si CA18DET a SR20DET a porovnej co se v nich může posrat.. dobrej CA18DET s velkou vanou a dobrým přístupem ..tam se nemá co posrat ..klika,4 ojnice,4písty a 2 vačky..podívej se na SR20,co má nahoře za hrůzu :wink:
To je bohužel něco co já nedokáži posoudit.Mé zkušenosti jsou takové že CA18 mě již dvakrát zradilo a to se o to auto myslím starám dobře :/
Bohužel autům vůbec nerozumím.Vím jak se o takové auto starat ale tím to umě končí.Proto jsem zde napsal abych zjistil jak se vůbec celá věc má.