Stránka 1 z 2

Dotaz na ventilové pružiny

Napsal: 22.03.2011, 09:46
od PsychoBilly
Má někdo zkušenost do kolika max. rpm by měli vydržet sériové ventilové pružiny z CA18DET ? diky za odpověď :)

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Napsal: 22.03.2011, 09:48
od sejkora
PsychoBilly píše:Má někdo zkušenost do kolika max. rpm by měli vydržít sériové ventilové pružiny z CA18DET ? diky za odpověď :)
Nove nebo stare?

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Napsal: 22.03.2011, 09:49
od Mirek
ja se obavam ze pri vysokych RPM ani tak nejde o vydrz jako o rychlost jakou zaviraji :?:

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Napsal: 22.03.2011, 09:58
od PsychoBilly
nove a třeba i jeté okolo 150tis a i 200 tis pokud je v tom rozdíl

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Napsal: 22.03.2011, 10:06
od PsychoBilly
Mirek píše:ja se obavam ze pri vysokych RPM ani tak nejde o vydrží jako o rychlost jakou zaviraji :?:
tak či tak mě hlavně zajímá do kolika se dají zvýšit otáčky na sériových vačkách a pružinách :)

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Napsal: 22.03.2011, 10:29
od sejkora
PsychoBilly píše:
Mirek píše:ja se obavam ze pri vysokych RPM ani tak nejde o vydrží jako o rychlost jakou zaviraji :?:
tak či tak mě hlavně zajímá do kolika se dají zvýšit otáčky na sériových vačkách a pružinách :)
tezko rict to tady snad ani nikdo nezkousel, max Kentoya....

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Napsal: 22.03.2011, 10:31
od Kentoya
seriové pružiny i stářím fungují oki a jejich max je okolo 7000 toček, potom už nestíhají, je to podle motoru, ale min 6800 max 7200, víc mi to nikdy netočilo, ale od 6500 už mají problémy

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Napsal: 22.03.2011, 10:55
od Fizzbiker
ja sem se na atmo CA16DE a jednotoku kde nefungoval omezovač dostal prez 8t v cca 8400 uz to bylo mrtvy tak ze se ventily opravdu nestihaly vracet ale nema to zadny smysl protoze kdyz pak přeřadíš seš zase moc daleko leda že potřebuješ dotáhnout nejaky ten metr a přeřazením by jsi ztratil ale stejne prez 7 už je citit ze tam zadnej narust neni...

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Napsal: 22.03.2011, 12:18
od Kentoya
Fizzbiker píše:ja sem se na atmo CA16DE a jednotoku kde nefungoval omezovač dostal prez 8t v cca 8400 uz to bylo mrtvy tak ze se ventily opravdu nestihaly vracet ale nema to zadny smysl protoze kdyz pak přeřadíš seš zase moc daleko leda že potřebuješ dotáhnout nejaky ten metr a přeřazením by jsi ztratil ale stejne prez 7 už je citit ze tam zadnej narust neni...
já taky nba jedničku viděl 9000 toček, ale bavme se o aspon zařazeném čtvrtém stupni, kde poznáš opravdu max točky vzhledem k výkonu, tam jsem opravdu viděl max 7500 a to jen na jednom motoru, jinak 7000+-

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Napsal: 22.03.2011, 12:49
od blázen
moc vysoko byc netočil,vysoké otáčky ty Cáčka doslova likvidují..

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Napsal: 22.03.2011, 14:02
od PsychoBilly
No tak já to beztak nechci dělat na sériovém motoru ale na komplet repasi s wiseco písty K1 H ojnice a acl šály spodek a vršek série jen ostré vačky a chtěl sem zjistit jestli sériové pružiny vydrží tak cca 8 tis. (pokud s tím měl někdo zkušenosti ) nebo jestli mám koupit jiné

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Napsal: 22.03.2011, 15:43
od Kentoya
PsychoBilly píše:No tak já to beztak nechci dělat na sériovém motoru ale na komplet repasi s wiseco písty K1 H ojnice a acl šály spodek a vršek série jen ostré vačky a chtěl sem zjistit jestli sériové pružiny vydrží tak cca 8 tis. (pokud s tím měl někdo zkušenosti ) nebo jestli mám koupit jiné
než wiseco, tak kup raději CP, a ostré vačky kupovat nemusíš, vyhozené peníze, to si raději kup místo nich jednotku od wolfa, a pružiny se vyplatí, jinak vačka stačí z 1,6ky atmo sací, výfuk je stejnej

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Napsal: 22.03.2011, 16:26
od Fizzbiker
Kentoya píše:já taky nba jedničku viděl 9000 toček, ale bavme se o aspon zařazeném čtvrtém stupni, kde poznáš opravdu max točky vzhledem k výkonu, tam jsem opravdu viděl max 7500 a to jen na jednom motoru, jinak 7000+-

takovej dobytek zase nejsu... bylo to na trojku po rovině a pak nasledoval mirny zkopec a na něm 4ka,... bylo to na posrání dobrej zažitek ovsem pochybuju ze s turbem resp s tema obvyklyma co tu jsou je asi nemoznej...

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Napsal: 22.03.2011, 17:02
od PsychoBilly
Nad CP sem uvažoval nejprve ale zas sou dražší, nějaké srovnání CP vs Wiseco co sem se dozvěděl obě firmy nejsou špatné kamarád má Wiseco na motorce na sprinty a nestěžuje si tak nevím , a vačku si nechávám zbrousit ze sériové od jednoho pána jednotka bude ještě sem se nerozhodl pro kterou firmu uvidím podle zbytku peněz .

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Napsal: 22.03.2011, 17:11
od blázen
CP jsou přesnější...u wiseco mě ta přesnost trošku zklamala

ale v podstatě neuděláš chybu ani jedněma