Stránka 1 z 2

Strata tlaku vo vyssich otackach

Napsal: 22.05.2011, 17:07
od kenivruh
Pri vysokych otackach mi klesne tlak v sani pri plnom plyne z 0.5b na -0.5b. Robi to pravidelne na 2 aj 3 stupen. Rozdiel v otackach kedy to robi je par stoviek +/-. Juknite na obrazok kde je jasne vidno o co ide.

Obrázek

Obmedzovac to nie je, ani fuel cut, ani nic podobne co by ovladala ecu.

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Napsal: 22.05.2011, 17:10
od hajecek88
chladenie funguje jak ma ?

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Napsal: 22.05.2011, 17:19
od kenivruh
hajecek88 píše:chladenie funguje jak ma ?
Ano funguje. A na okraj, aku to ma suvislost?

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Napsal: 22.05.2011, 17:30
od hajecek88
ked som par krat jel do kopca a nemal som v poradku chladeni tak mi to robilo nieco podobne akurat ne v takejto velkej miere :)

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Napsal: 22.05.2011, 18:57
od adner
Keni,toho aby ti spadl tlak na -0,5 dosáhneš pouze zavřenou klapkou,nebo se ti někde totálně ucpe sání,nebo ti tlak neklesá...

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Napsal: 23.05.2011, 06:51
od kenivruh
adner píše:Keni,toho aby ti spadl tlak na -0,5 dosáhneš pouze zavřenou klapkou,nebo se ti někde totálně ucpe sání,nebo ti tlak neklesá...
Sak prave. To mi tiez zapina ze aby to slo do -0.5b musi sa nieco medzi valcami a filtrom upchat. Klapka to byt nemoze, kedze je na bowden :) Internu WG v turbe som tiez vylucil, kedze to by klesol tlak na 0 nie do -.

Nasiel som na googli co by to mohlo byt a pride mi to ako realne vysvetlenie. Vyskusam a uvidim.

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Napsal: 23.05.2011, 08:28
od MaxX
kenivruh píše:
adner píše:Keni,toho aby ti spadl tlak na -0,5 dosáhneš pouze zavřenou klapkou,nebo se ti někde totálně ucpe sání,nebo ti tlak neklesá...
Sak prave. To mi tiez zapina ze aby to slo do -0.5b musi sa nieco medzi valcami a filtrom upchat. Klapka to byt nemoze, kedze je na bowden :) Internu WG v turbe som tiez vylucil, kedze to by klesol tlak na 0 nie do -.

Nasiel som na googli co by to mohlo byt a pride mi to ako realne vysvetlenie. Vyskusam a uvidim.


Pak to sem napiš kdyby měl někdo stejný problém? :wink:

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Napsal: 30.05.2011, 07:09
od kenivruh
Bolo to tym co pisali. Hadica od filtra po turbo sa podtlakom splasla a zavrela privod vzduchu. Poriesene, setko ide jak ma :bounce:

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Napsal: 30.05.2011, 21:57
od vmille
:lol: to je drsna zavada, mas moc ziznive turbo nebo mekou hadici :)
hlavne ze jsi na to prisel

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Napsal: 30.05.2011, 22:10
od Trinom
a nebo ucpanej filtr :wink:

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Napsal: 30.05.2011, 22:20
od adner
začal bych se o ten filtr zajímat..

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Napsal: 31.05.2011, 10:40
od kenivruh
Makka hadica. Seriova skratena, zdeformovana, bez vnutornej pruziny :D

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Napsal: 31.05.2011, 12:32
od adner
stejně bys měl mít podtlak minimální,je možné že je ten filtr malý..

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Napsal: 31.05.2011, 12:47
od Fizzbiker
ta hadice je bez pruziny opravdu jak igelitka z tesca... takze se nedivim jinak pro porovnani mozno zmerit tlak pred turbem se šiškou a bez šišky...

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Napsal: 31.05.2011, 13:17
od kenivruh
Jojo tlak pomeram. Kedze u serie je tam diera pre hadicku od hot start solenoidu tak tam pichnem budik na tlak a uvidime.

Filter tam mam apexi power intake, snad by nemal byt restriktivny. Podla mna skor ide o ten prietok ako je tam, ze vytvara podtlak na steny hadice (bernouliho efekt ci jak sa to vola).