Stránka 1 z 3

Repas Garrett 2560

Napsal: 19.11.2011, 17:05
od pater
Neviete niekto kde kvalitne repasuju Garrett 2560 466541-4 ?? Mam ho na CAcku od nova , najazdenych 5000km a strasne zacalo tlacit olej do sania . Vole ma ako ked som ho montoval , tlaci stale rovnako akurat ten olej vali jak svina .

Diky za rady

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 19.11.2011, 17:09
od blázen
GT turbům se ložiska repasovat nedají,spíš se podívej,jestli nemáš problém s tlakem a množstvím oleje.. ty kilometry..je to nový turbo.

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 19.11.2011, 17:13
od pater
Tlak oleja mam 4 za studena a 1 za tepla je tam nove olejove cerpadlo . Restriktor tam nemam ziadny .

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 21.11.2011, 08:52
od tomita
pater píše:...Restriktor tam nemam ziadny .
upps...To bude ten problem. :?

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 21.11.2011, 09:05
od pater
Uz si to aj ja myslim . :( :( Cim dlhsie hladam na nete tym viac ludi to potvrdi . len neviem preco to netieklo od zaciatku ? Neviete kde by som taku vecicku objednal ??

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 21.11.2011, 09:23
od jetoboy
http://www.ebay.com/itm/Fitting-M11x1-0 ... 58907c2649

možná to je toto...nebo to koupit společně s opletenou hadicí...

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 21.11.2011, 10:12
od J3tb0Y
mam jeden doma keby si chcel

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 21.11.2011, 10:30
od pater
chcem :bounce: :bounce: mas SZ

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 21.11.2011, 13:39
od pablo
len tak pre informaciu toto turbo ma v sebe zabudovany restrikor :D takze by sem hladal chybu inde a podla mna mas chybu nekde inde jak v turbu.prejdi si zapojenie odvetravania hlavy najlepsie ked si spravis oil casch tank a uvidis.

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 21.11.2011, 14:54
od pater
Mozno ma ale asi nestaci , lebo ked som vybral turbo tak som z neho vylial deci oleja z kompresorovej casti a odpar som mal do cat tank . Olej som mal 10W40 Mobil . Vsade na nete pisu ze pri gulickovych loziskach treba restrictor tak uz sam neviem. :? :?

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 21.11.2011, 15:58
od pablo
tak sup tam z restriktorom a uvidis no ale aby uz nebylo neskoro

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 21.11.2011, 16:50
od DragonART
Zeptám se tak trochu mimo.. CA má restriktor v bloku pokud se pamatuju tu debatu z tady, ale ten tlak kterej on propustí je stále vysokej na kuličkový turba?

Pablo jak to je u SRka prosimtě?

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 21.11.2011, 17:28
od blázen
Marat někde psal něco ve smyslu to, že výrobce garret by měl doporučit restriktor pro konkrétní motor... Pokud si dobře pamatuju

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 21.11.2011, 18:12
od DragonART
blázen píše:Marat někde psal něco ve smyslu to, že výrobce garret by měl doporučit restriktor pro konkrétní motor... Pokud si dobře pamatuju
Jo něco takoveho si taky matně vybavuju.

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 21.11.2011, 19:23
od Grassell
Ja si myslým ze serioví restriktor bohatě stačí, pokud tam je. A co odvod oleje z turba neni to někde přiškrcený třeba v ohybu???