turbo lag T28 na CA18det

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
PsychoBilly
user
Příspěvky: 77
Registrován: 12.08.2009, 22:58
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

turbo lag T28 na CA18det

Příspěvek od PsychoBilly » 04.02.2012, 17:54

Mám dotaz ohledně turba T28 z S14 , zkoumal někdo čím je zapříčeněno že na motoru CA18det nastupuje turbo až od cca 4000 tis rpm zatím co T25 cca od 3000 tis ? Pokud se nemýlím tak krom sací části a wastegatu jsou turba totožná ..... nebo je rozdíl i ve výfukové části ? třeba váze nebo tvaru lopatek ? nebo je to zapříčeněno nějakým odporem v sací části ? popravdě ještě jsem se tím nezabýval, neměl jsem na to čas turba rozebírat ale velice by mě to zajímalo .... popřípadě je pravda že GT2871R nebo GT2860rs nastupuje cca také od 3 000 tis ? ... budu rád za každý postřeh nebo zkušenost .....
BTW : hledal jsem na foru podobný dotaz nebo problém ale nenasel jsem přímou odpověď na mou otázku, ale pokud se to někde už rozebíralo tak se omlouvam .....
----------Ex Car----------
BMW 520i,BMW 525 vanos
Audi S4 C4 2.2T 20v quattro
Nissan 200sx s13 - Boro boro style = skončila jako dárce orgánu
BMW E30 - M50 B25 to drift on the street
-------current cars-------
BMW Z4 2.2l - for sale
Toyota celica T18 LPG - daily car - nikdy nezklamala !
BMW 540 DRiFT car Brother - V8 kladivo na čtyřválce
Nissan 200sx 1.8T (stále nějaký ten upgrade )
https://www.facebook.com/apsp.team

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: turbo lag T28 na CA18det

Příspěvek od Woyta » 04.02.2012, 17:59

Vetsi turba se roztaceji pozdeji. Kulickova se roztaceji lepe.
A asi hledas malo. :)
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
PsychoBilly
user
Příspěvky: 77
Registrován: 12.08.2009, 22:58
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo lag T28 na CA18det

Příspěvek od PsychoBilly » 04.02.2012, 18:15

To jsem se dočetl a je to i logické :) .... ale někdo píše že na CA od 3000tis někdo od 4000tis řekl bych že bude nejspíše záležet na setupu ..... proto se ptám jestli někdo má nebo měl tuto sestavu a může se vyjádřit ..... ale hlavně mi de o rozdíly na T28/T25 ..
----------Ex Car----------
BMW 520i,BMW 525 vanos
Audi S4 C4 2.2T 20v quattro
Nissan 200sx s13 - Boro boro style = skončila jako dárce orgánu
BMW E30 - M50 B25 to drift on the street
-------current cars-------
BMW Z4 2.2l - for sale
Toyota celica T18 LPG - daily car - nikdy nezklamala !
BMW 540 DRiFT car Brother - V8 kladivo na čtyřválce
Nissan 200sx 1.8T (stále nějaký ten upgrade )
https://www.facebook.com/apsp.team

Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: turbo lag T28 na CA18det

Příspěvek od Grassell » 05.02.2012, 11:08

Hlavně to je o naladění jako celku. Pokud tam chces jen chip tak zapomen ze to bude poradne fungovat každý motor musíš naladit na to co tam je a nejde to vyřešit něčím univerzálním.

Uživatelský avatar
PsychoBilly
user
Příspěvky: 77
Registrován: 12.08.2009, 22:58
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo lag T28 na CA18det

Příspěvek od PsychoBilly » 05.02.2012, 11:52

Já myslel že na prog. jednotce odladím třeba průběh turba ( jako plynulejší nástup , tedy že tě to najednou nezarazí do sedačky jak bývá často u lagu zvykem ) a směs atd. ale netušil jsem že má i vliv na prodlevu turba já myslel že to už je dané samotným navržením turbodmychadla a samozřejmě typem motoru, je jasné že stejný typ turba se bude ku příkladu chovat jinak na atmosferickém motoru protože má třeba vyšší kompresi nebo na motoru s vyšším obsahem ......
----------Ex Car----------
BMW 520i,BMW 525 vanos
Audi S4 C4 2.2T 20v quattro
Nissan 200sx s13 - Boro boro style = skončila jako dárce orgánu
BMW E30 - M50 B25 to drift on the street
-------current cars-------
BMW Z4 2.2l - for sale
Toyota celica T18 LPG - daily car - nikdy nezklamala !
BMW 540 DRiFT car Brother - V8 kladivo na čtyřválce
Nissan 200sx 1.8T (stále nějaký ten upgrade )
https://www.facebook.com/apsp.team

Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: turbo lag T28 na CA18det

Příspěvek od Grassell » 05.02.2012, 13:36

A ja myslel ze ti jde o to v kolika nabiha

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo lag T28 na CA18det

Příspěvek od kenivruh » 06.02.2012, 09:38

Na CAcku nabeh moc nenaladis, je to proste taky motor od vyroby ze ma rad otacky. A je to len 1.8ka so statickou kompresiou pod 9:1 azdvihom len 83mm, takze nemozes cakat zazraky.

Zabudni ze GT2860RS bude nabiehat tak ako T25 a GT2871R uz vobec. Mal som t25, potom t28 a teraz mam gt2871r a nastupuju presne ako si pisal. T28 max krutak od cca 4000 71r este neskor. Ak chces nabeh ako T25 tak mozno s GT2560R dobrymi zvodami, vyfukom a ic sa to da priblizit.

Ak chces mat na CA dobry spodok tak tam nechaj T25ku inac tazko. Lenze naco spodok ked mozes tocit od 4 tisic do 7 ze ano (alebo aj cez 8) :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo lag T28 na CA18det

Příspěvek od kenivruh » 06.02.2012, 09:41

200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
PsychoBilly
user
Příspěvky: 77
Registrován: 12.08.2009, 22:58
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo lag T28 na CA18det

Příspěvek od PsychoBilly » 06.02.2012, 10:03

Budu se s tím nejspíš muset smířit XD po konzultaci s Grassellem budu dost uvažovat nad Nistune a odladění mého setupu ...... až zajedu motor , tak zkusím brzdu a uvidím co to na mě vyleze , podle toho se budu dál rozhodovat kudy cesta povede .... :)
----------Ex Car----------
BMW 520i,BMW 525 vanos
Audi S4 C4 2.2T 20v quattro
Nissan 200sx s13 - Boro boro style = skončila jako dárce orgánu
BMW E30 - M50 B25 to drift on the street
-------current cars-------
BMW Z4 2.2l - for sale
Toyota celica T18 LPG - daily car - nikdy nezklamala !
BMW 540 DRiFT car Brother - V8 kladivo na čtyřválce
Nissan 200sx 1.8T (stále nějaký ten upgrade )
https://www.facebook.com/apsp.team

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 hostů