Stránka 1 z 1

Náhlá smrt

Napsal: 16.11.2013, 07:56
od Sephirot
Ahoj,

dnes se mi ráno při cestě z práce s druhým daily carem něco stalo. Je to Mitsubishi Colt 91´´ 1.5 66kw. Po ujetí cca 16km sem ve městě na křižovatce, rozjetej za 4, podřazoval na 3 a odbočoval, v moment podřazení ihned auto zdechlo (alespoň sem tedy nepocítil žádný záškub předtím). Po zastavení a 2 pokusech o intervalu cca 5-6sec i s plynem nemelo ani snahu naskocit. S kolegou jsme ho odtlacili na parkoviste, cca. 5 min sem prolejzal a v rychlosti oblížel motor, pojistky atp. Po té době sem zkusil znovu zastartovat a chytil, jako vždy, na cca. druhé-třetí otočení. Po následném ujetí cca. 2km se nic nedělo ani nijak zvláštně neběžel.

Nápady, co to mohlo způsobit? Benzín tam je půl nádrže, pojistky zkontrolovány a byli ok. cca. 4-5měs. nazpět děláno zapalování (probroušenej palec, nove víčko, kabely, svíčky,....)

Re: Náhlá smrt

Napsal: 16.11.2013, 12:26
od Svobda
Otevři řídící jednotku a zkoukni kondenzátory častá závada u mitsu jednotky.

Re: Náhlá smrt

Napsal: 16.11.2013, 15:24
od blázen
U galanta jsem měl podobný problém.. Mělo provázané 2 relé, jedno od pumpy a jedno pro ECU.. Po zahřátí jednoho z relátek přestalo fungovat..A to jedno odstavilo i druhé. Po té když jsem na laně dojel domů a auto zchladlo, zas šlo nastartovat. Vyměnil sem je po úpravě za relé z 200sx a byl klid. Ale než na to člověk přijde :x

Re: Náhlá smrt

Napsal: 16.11.2013, 16:58
od Sephirot
Tak sem měl čas dnes mrknout na ECU, ta na sobě měla plomby z r. 2006 (auto jinak pochází z Německa, po 1. majitelce, která s ním najezdila 184tis. a bylo servisováno v Mitsu, mám i knížku), takže se tam asi někdo už vrtal. Jinak po stránce vizuální sem neshledal, že by bylo něco ko, kondíky normální, nenafouklé, ani nijak mech. poškozené, stejně jako zbytek jednotky. Měl sem čas proměřit relé ecu, měření na různých svorkách (podle servisního manuálu) dopadlo, že na prvních 4 sem naměřil 125ohm (knížka udává cca. 95ohm) a na dalších dvou pouze 25ohm (zas by mělo být cca. 95ohm), spínací funkce ok. Mohl by to být ten problém? Je to celkem rozdílná hodnota, řekl bych........

Re: Náhlá smrt

Napsal: 16.11.2013, 19:40
od Trinom
Meříš je vyndaný, nebo v obvodu?

Re: Náhlá smrt

Napsal: 16.11.2013, 23:53
od danny191
No a ses si jisty, ze zap. civka a snimac otacek funguji jak maji a cerpadlo dava benzin, kdyz se uz stouras v elektrice? :)

Re: Náhlá smrt

Napsal: 17.11.2013, 06:52
od Sephirot
Samozřejmě, že vyndané.

Jinak ano, sem si jist že fungují, neboť sem s ním včera jel do práce a dnes z práce a žádný problém nenastal, bylo to čistě jen jednou jedinkrát (resp. za celou dobu 6 let, co s ním jezdím), jen se chci vyhnout tomu, že by to mohlo náhodou nastat znovu v dobu, kdy by to mohlo bejt klidně fatální, např, při předjíždění apod.......

Re: Náhlá smrt

Napsal: 18.12.2013, 19:46
od Sephirot
Tak po delší odmlce sem tu zas. Problém neustal, zkusil sem se poohlédnout po novém, celkem, vlastně dosti mě překvapila cena, 5450,- from jpn origo, druhovýroba není...... :D

Auto: Mitsu Colt C50 (III.gen.), rv. 91, motor 4G15 - 1.5 66kw

Věc: rélé ovládání MPI, E8T06875
1115

Takže: Neměl by někdo doma náhradní?
nebo: Nevěděl by někdo čím ho nahradit (a neválelo se mu někde v garáži 8) )?

Nahodím i foto pro lepší představu.

Re: Náhlá smrt

Napsal: 19.12.2013, 10:51
od kenivruh

Re: Náhlá smrt

Napsal: 19.12.2013, 13:14
od Trinom
Rozhoď ho a koukni, co v něm je. Jestli jen relé, nebo i nějaká elektronika. Aby tam nakonec nebylo jen obyčejný relátko s víc pólama. Moc bych se tomu nedivil - počet kontaktů tomu nasvědčuje.

Re: Náhlá smrt

Napsal: 04.01.2014, 13:02
od holubrider
já mám podobnou záhadu a nemužu na to přijít,jedu ,jak se dostanu do boostu pustim plyn najednou to přestanej jet a zdechne.Pak se tomu po každym nastartovaní nechce běžet zablafa to a nic.Vychladne a pohoda zas to chytá normál.Zjistil jsem že když povolim hadici vystříkne benzín uvolní se tlak,znovu zapojim nechám pumpu natlačit a zas to jde normálně.

Re: Náhlá smrt

Napsal: 04.01.2014, 19:29
od Sephirot
Mě už to umřelo v Pátek úplně, takže sem to odtáhl k elektrikáři, uvidíme až to projde příští tejden, co mi na to poví........ :?

Re: Náhlá smrt

Napsal: 19.03.2014, 23:54
od 221
mam na díly celí Proton 1.5 neni to náhodou stejné ?

Re: Náhlá smrt

Napsal: 20.03.2014, 13:07
od Sephirot
221 píše:mam na díly celí Proton 1.5 neni to náhodou stejné ?

Motory byly tuším stejné, nicméně už sem problém vyřešil. Půjčené relé problém nevyřešilo, nakonec se ukázalo, že jsou KO střeva rozdělovače (plošňák zalitej v plastu, co je pod palcem). Novej už problém vyřešil, zas je z toho malej ďábel. :)

Re: Náhlá smrt

Napsal: 25.06.2014, 09:55
od Aku
ja mam zas lancera v tehle motorizaci a mam obdobne problemi sem tam ten sem tam ten..:D jednou sem menil RJ pac to nechtelo drzet volnobeh ani za nic....on za pul roku to zaclo delat zas drzi si to svejch 350otacek a tak sem se stim naucil zit..:D uplne stejne jak kdyz usedam do sx a pocitam stim ze to kazdou zatacku muze umrit tak to same mam z misakem jedu 40km kuse vypnu ho pri opetovnem startu nechce ani natocit tak kdyby byla baterka vhaji,otevru kapotu zahrozim mu kovosrotem, zavru kapotu nasednu a vpohode auto natocim ho nadrc....nevim je to neco mezi nebem a zemi v kerem sem se rozhodl nestourat:D