Ahoj všem. Potreboval by som poradiť či máte skúsenosti s SUV porovnanie kto čo by ste odporúčali do terénu auto by slúžilo na weekend a poľovačku. Malo by to mať zadné plato a aspoň na 4 člennú posádku. Typy a rady ohľadom motora obsah, rok výroby, cenovo na servis a pod. technické otázky a odpovede. Do úvahy sú tu 3 značky SUV.
1. Nissan Navara
2. Toyota Hilux
3. Mitshubishi L200
Vopred vám ďakujem za odpovede.
Kupa vozidla na relax do terénu
Re: Kupa vozidla na relax do terénu
Sú to vozidlá približne na rovnakej úrovni, čo sa týka úžitkových vlastností, určené do ľahkého terénu. Japonská kvalita. Obmedzuje ich dlhý rozvor a dlhý zadný previs. V ťažšom teréne ľahko uviaznu na bruchu, alebo zadnom previse. Ak sa podvozok zdvihne a dajú väčšie kolesá, tak sa to zlepší. V teréne tiež dostáva zabrať predná IFS náprava, zvlášť, ak kolesá sú väčšie, ako sériové. Hilux do r. v. 1993 má ešte prednú nápravu tuhú, ktorá sa do terénu hodí jednoznačne viac. Záleží na tom, čo majú za sebou. Toyota má asi najdrahšie náhradné diely.
Nissan Patrol K260 RD28
Nissan Patrol K260 RB30S
Nissan Patrol K260 RB30S
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kupa vozidla na relax do terénu
Nic z toho co jsi napsal nejsou auta třídy SUV.
Osobní zkušenost mám s Hiluxem rok 2009, motor 2,5 diesel. Od roku 2009 během 100 tis. km bez poruchy. Spotřeba 8L !! nafty. Auto svůj účel plní perfektně, je hodně bytelně postavený, působí při běžnym používání nezničitelně. To se ale projevuje na ceně jak už bylo psáno (asi bude z těch 3 nejdražší). Není to úplně dělaný pro těžší terén, nicméně se to dá upravit. Sháněl bych pokud možno verzi s uzávěrkou zadního difu (pokud se dělala), kvůli 4x4 má většina těhle aut redukční převodovku, takže zavíratelnej mezinápravovej dif.
Osobní zkušenost mám s Hiluxem rok 2009, motor 2,5 diesel. Od roku 2009 během 100 tis. km bez poruchy. Spotřeba 8L !! nafty. Auto svůj účel plní perfektně, je hodně bytelně postavený, působí při běžnym používání nezničitelně. To se ale projevuje na ceně jak už bylo psáno (asi bude z těch 3 nejdražší). Není to úplně dělaný pro těžší terén, nicméně se to dá upravit. Sháněl bych pokud možno verzi s uzávěrkou zadního difu (pokud se dělala), kvůli 4x4 má většina těhle aut redukční převodovku, takže zavíratelnej mezinápravovej dif.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003