Stránka 1 z 2

osudný den

Napsal: 06.01.2005, 17:16
od jamajcan77
a je to tady mé komprese jsou 7---7----7----7 net?snosti ve válcích všude 20 procent krom? 2 válce tam je to kolem t?iceti takže mám 3 válec htp :( taže kuci co mi radíte ?? ... jsou možnosti borec ?íkal st?ední oprava.... 12000 t?sn?ní, ventily, pístní kroužky+ co se ukáže až se to rozebere ..nebo rovnou motor ?? p?ívítám každou nabídku ohledn? motoru ?i ND na n?j..

Napsal: 06.01.2005, 18:06
od 935Baby
No rekl bych ze te jeste asi bude cekat vybrus (honovani) valcu a s tim pokud se nepletu souvisi i vymena pistu.

A s tim jinym motorem:

pokud tam nenajdes nejakou fatalni zavadu tak urcite je lepsi si motor nechat udelat a budes mit jistotu ze vydrzi (tedy pokud mas v planu si SX nechat na nejakou delsi dobu) Kdyz koupis nejaky jety motor v dobrem stavu je to ale porad jety motor a nikdy nevis kdy se co vysype. Takhle kdyz si to zgeneralkujes tak mas aspon nejakou jistotu.

Napsal: 06.01.2005, 18:20
od Martin_534
tak tak kupovat motor je blbost, protože ti nikdo super motor za rozumnou cenu neprodá¨
generálka je ideální ?ešení, alespo? pak budeš mít motor jako novej a n?co vydrží
jedid?, že bys m?l i kastli v bídnym stavu, pak bych se zamyslel nad rozprodejem a koupil rovnou celý nový auto :-)

a když uvedu sv?j p?íklad, já koupil šedivý auto za 71, modrou kastli za 19 a papíry jsou prodejný za 10, vychází dobrej motor s turbem na víc než 40tis ...

a když už bych schán?l novej motor tak bych šel minimáln? do SR20DET a nebo když bys m?l peníze nazbyt tak do RB25 nebo 26 :-) :-) :-)

Napsal: 06.01.2005, 18:49
od 935Baby
Kdy by jsi mel zajem tam zavolej Michalovi ten ma na prodej kompletni motor.

tel.: 777033455

Napsal: 07.01.2005, 16:18
od Mr.FU
Asi takhle rozhodn? bych nekupoval motor. Co koupíš? N?co co bude mít nalítáno minimáln? 120 - 130 tisíc. M?že se zdát že to není moc, ale má na malej objem velkej výkon a všechno daleko víc trpí. Konrtuk?n? motor není nijak zvláš?e vyztužen a posílen oproti oby?ejný atmosfé?e, tak si každej dokáže spo?ítat o kolik je víc namáhanej s turbem. Takže na turbomotor je to hodn?. I když si p?em??íš tlaky, zkontroluješ turbo, po?ád ti m?že za tejden zdehcnout na klice. Zkrátka kupuješ nejspíše ?asovanou bombu a hraje tu velkou roli št?stí. Tak se na št?stí vykašli a ud?lej si alespo? ?áste?nou generálku a máš jistotu co v tom motoru máš!!!

Napsal: 07.01.2005, 22:29
od milonovo
Naprostej souhlas,já koupil to druhý auto protože to první m?lo díru v bloku a byl tam fakt docela masakr,já si toho nevšim :? Když jsem ho kupoval šlo s tím oto?it,žádný podez?elý zvuky,dokonce to i párkrát škytlo,tak ?íkám n?mci pitomý,to bude n?jaká blbost.Mám to vyfocený,n?kdy sem dám fotky.Tak zkouším inzeráty,tam mi n?kdo zahlásil 17500 za motor,tak si ?íkám,že když stojí GO cca ty samý prachy,pokud si jí ud?láš sám,tak asi po GO nebude.Takže jsem koupil ješt? jedno.Pokud tam nemáš to co já,v?bec nep?emejšlej a ud?lej ho,budeš mít motor jako novej a pokud se o n?j budeš starat,ne jako v?tšina lidí který s tím jezdily p?ed náma,tak máš i šanci na slušnou životnost.

Napsal: 08.01.2005, 20:11
od jamajcan77
kuci propo?ítávám to .... myslíte že je reáné se vlést do 15 000?? jak tvrdil swed na odkazu "komlet GO za 30 000" co se tý?e borec nabízel ventily kruhy tesn?ní pod hlavou za 12 i s prací kde je výbrus hlavy pisty atd ... kuwa jsem s tooho špatný jak cíp..

Napsal: 08.01.2005, 20:41
od milonovo
šály cca 2500,písty+kroužky 12500,ale v tý Ah?e nebo kde jsou prej levn?jší,výbrus klika+válce cca 2000,t?sn?ní,nevím,pokud bys sehnal tu pístovou sadu za t?ch 8 nebo kolik jsem to ?etl,tak s od?enejma ušima,ale taky bych skontroloval olejový ?erpadlo,abys ned?lal GO a pak po pár tisících nebyl znova v prd...Každopádn? pokud t? od toho bude d?lit pár tisíc,radši bych po?kal a ud?lal to,než kupovat ten motor,to jsou vyhozený peníze.

Napsal: 08.01.2005, 22:13
od 935Baby
milonovo píše:šály cca 2500
šály? to myslis vlozky valcu? Vzdyt CA18DET nema vlozky, nebo se pletu :?:

Napsal: 08.01.2005, 23:39
od Spike
2 935Baby: V tom, že CA18DET nemá vložky válc? se nepleteš, ale šály nejsou vložky válc?. Je to laicky ?e?eno kluzné ložisko na klikové h?ídely. Je to kluzné pouzdro d?lené na dva kusy a nachází se p?esn? mezi každou ojnicí a klikou. :shock:

Napsal: 09.01.2005, 13:10
od 935Baby
Spike píše:2 935Baby: V tom, že CA18DET nemá vložky válc? se nepleteš, ale šály nejsou vložky válc?. Je to laicky ?e?eno kluzné ložisko na klikové h?ídely. Je to kluzné pouzdro d?lené na dva kusy a nachází se p?esn? mezi každou ojnicí a klikou. :shock:
Diky za vysvetleni :)

Napsal: 10.01.2005, 15:34
od Mr.FU
Pokud mi to dopadne dob?e, tak budu mít opravu za n?jakejch 7000,- Vysv?tlím. Mali?ko jsem driftoval a nevydlžela šála. Tak jsem poptával generálku v AHRA a vyšla na 30 000,- Jenže tam byla práce za 5000,- a spousta v?cí který se prokázaly jako bezp?edm?tný. T?eba napínací kladky a rozvo?ák. To mám v perfektním stavu. M??il jsem tlaky a taky žádná sláva 10-9-6-7. Tak jsem se s Nissanem pomalu lou?il. Nakonec jsem to dal ke známýmu a vše bylo úpln? jinak. Je to sice jen p?edb?žn?, ale klika vypadá dob?e, všechny napálený svi?stva šly vy?istit a válce zatím taky vypadají netknut?. Vše p?esn? se dozvím tento týden, ale jak ?íkám pokud to vyjde tak mi jen vym?ní šály ( 9x - 5x uložení kliky a 4x ojnice ), p?ekroužkuje, jako bonus p?ebrousí ventily a mám takovou malou generálku za 7000 - 8000,- !!!! Rozeber nebo nech rozebrat motor a pak se rozhoduj!

Napsal: 10.01.2005, 15:38
od Mr.FU
Japon?íci nejsou blbci, tak jak to já vidím, kostruk?n? to vy?ešili tak aby se ?asem odd?lali spíše kroužky a válce p?ežily. I když u tebe t?ch 7-7-7-7 vypadá i na n?jaký jiný problém než jen kruhy. Zaráží m? že jsou všechny válce stejn?. Teoreticky by to m?lo odcházet jako u m? odzadu, protože zadní válce jsou h??e chlazené.

Napsal: 10.01.2005, 15:44
od doublejay
Taky muze byt problem s ventily - u me na tretim valci se jeden obcas lepi, pozna se to starym trikem - necha se auto vrcet na volnobeh, nejlip po zahrati, vezme se kancelarska ctvrtka A4 a nasvislo se priblizi k vyfuku. Pokud obcas ma tendenci skocit dovnitr, tak se nezavira nektery vyfukovy ventil a hned mas blbe kompresi...

Napsal: 10.01.2005, 15:47
od raddy
doublejay píše:Taky muze byt problem s ventily - u me na tretim valci se jeden obcas lepi, pozna se to starym trikem - necha se auto vrcet na volnobeh, nejlip po zahrati, vezme se kancelarska ctvrtka A4 a nasvislo se priblizi k vyfuku. Pokud obcas ma tendenci skocit dovnitr, tak se nezavira nektery vyfukovy ventil a hned mas blbe kompresi...
ale bacha,ked mate blbe vsetky ventily, tak vam ten papier vysklbne z ruky, skrci, vcucne dnu a vypluje cez filter rovno skartovany:)))) Blby vtip sorry:)