Stránka 1 z 1

Par slov k knock/detonation sensor

Napsal: 31.01.2005, 10:47
od raddy
Len vas chcem oboznamit s par detailami ohladom detonacneho senzora.Jeho uloha sa trochu precenuje, nakolko v ECU je spatna vazba s tohoto senzora VYPNUTA, to znamena ze ECU neberie jeho signal do uvahy, plati to pre europske a UK verzie, co viem tak japan verzie maju sledovanie detonacii zapnute. Moj nazor je ze ak je tento senzor zly alebo nefunkcny, nemalo by to mat ziadny vplyv na spravanie sa auta.....Thats all.
Co sa tyka lambda sondy, jej spatna vazba je zapnuta len v urcitom rozsahu otacok a zataze (tlaku turba), pri vyssich otackach a zataziach sa neberie vystup z lambda sondy do uvahy...

Napsal: 31.01.2005, 11:21
od Mr.FU
Mohu potvrdit, m?l jsem úpln? p?erušené vedení k senzoru, ECU hlásila chybu, ale po zapojení se naprosto nic nestalo ani nezm?nilo, jedin? to že ECU zahlásila bez chyb ( 55 ??? ). A to bylo v dob? kdy jsem m?l problémy s detonacemi !!!!!!

Napsal: 31.01.2005, 12:25
od Hynek
má smysl tu lambda sondu tam v?bec dávat? p?ed?lávam komplet výfuk , ušet?il bych 10 deka :)

Napsal: 31.01.2005, 12:31
od Katany
a ja ho menil na ustrojenem motoru v aute ... to byla strasna pakarna a bylo to teda k nicemu ... navic jsem pak zjistil ze to nebylo senzorem ale kabelem :-( ach jo stravil jsem na tom cely dopoledne a odrbal si ruce az hruza ... :evil:

Napsal: 31.01.2005, 12:43
od raddy
Hynek píše:má smysl tu lambda sondu tam v?bec dávat? p?ed?lávam komplet výfuk , ušet?il bych 10 deka :)
samozrejme, lambda ma vyznam pri ustalenych pomeroch, reguluje zmes co najblizsie k idealnej, urcite ju tam daj, inak by si mal problemy...