Stránka 1 z 3

podivne sk?eky turba

Napsal: 28.03.2005, 12:13
od Andeer
kuci, posledni dobou mi ?im dal tim vic chr?i turbo , slyšim to od 2tis- 3tis. p?i poloze plynu na konstantni rychlost. jak za?ne nabihat do plneho boostu tak už jen sy?i ale to chr?eni se fakt neda jedu po ulici a každy se ota?i co to je za vraždu :-) nevim ?im jinym než turbem to muže byt . Petr rikal že to muže delat jeste vyfukove potrubi ale to by delalo v rozmezi i jinych ota?ek. je to takovy chr?ici zvuk jako by se brutakn? rozt?epala h?idelka turba. ob?as p?i sundani plynu slyšim kovove klepnuti. už mi to asi odchazi do ve?nych loviš?. p?i plnem bostu ale pere 0,8 jak ma. nesetkali sjte se s tim ?
pop?ipad? nema nekdo nejaky super hyper repas ? už jsem si našet?il.

Re: podivne sk?eky turba

Napsal: 28.03.2005, 14:09
od pistique
[quote="Andeer"]kuci, posledni dobou mi ?im dal tim vic chr?i turbo , slyšim to od 2tis- 3tis. p?i poloze plynu na konstantni rychlost. jak za?ne

Mne to robilo podobne zvuky. Bola to taka kovova klapka v turbe. Ona tam je mrcha nanitovana a ten nit bol povoleny a tak to tam tak cvrlikalo pri rovnakych otackach ako tebe.. Myslel som si ze lopatky turba... Treba zhodit turbo, kuknut a rozklepnut nit aby to bolo napevno. A ked ho budes nahadzovat naspat treba dat pastu na tie kovove tesnenia, alebo len pastu, aby nepodfukovalo. Niekedy tie zvuku robi aj to podfukovanie tesneni... :-)))

Napsal: 28.03.2005, 14:58
od Andeer
dik ty yo ... mate skušenost s vytahovanim turba ? ja bych to vytahl i s celyma svodama, nebo mam vytahnou cely motor :cry:

Napsal: 28.03.2005, 15:31
od pistique
Andeer píše:dik ty yo ... mate skušenost s vytahovanim turba ? ja bych to vytahl i s celyma svodama, nebo mam vytahnou cely motor :cry:
Ja sa priznam, nechal som to na mechanika :-)))) do takych veci sa radsej nepustam.. Nemam na to vybavenie a ani zkusenosti.....

Napsal: 28.03.2005, 17:50
od doublejay
Kdyz se to umi, turbo je venku za max. 2 hodky otevrenou kapotou. Zadny motor ven ani nic podobneho. Zazil jsem u Michala na dvore :D

Napsal: 28.03.2005, 18:20
od Piettro
doublejay píše:Kdyz se to umi, turbo je venku za max. 2 hodky otevrenou kapotou. Zadny motor ven ani nic podobneho. Zazil jsem u Michala na dvore :D
No ale musi se to umet, ze? :lol:

Napsal: 28.03.2005, 19:11
od Andeer
takže to tahate i se svodama ?

Napsal: 28.03.2005, 19:23
od blázen
jo ty 2 hodiny sedí,..taky sem to zažil... bez svod? šlo ven..

Napsal: 29.03.2005, 20:53
od Andeer
taxem to pofotil , po porade s klukama na diln? jsme se shodli že ten p?epoušt?ci klobou?ek by mel byt volny. ale nedalo mi to taxem to sklepal nadstavcem na ra?nu a kladivem :lol: už se to ani nehne jdu to vyskoušet. to zas bude šichta tam narvat ten vyfuk. delal jsem to p?imo na aute

Napsal: 30.03.2005, 00:16
od Andeer
hm tak nic ..... je to ejste horsi protoze ten klobou?ek když je sklepany tak netesni ...
rikam si ze hledam chybu tam kde nemam , muže to byt pumpa , viskozni spojka vetraku, jakekoli ložisko v motoru ...nakonec jsem to vyresil jednoduše. odpojil jsem dozu od turba (sundal h?idelku) tim padem jsem vy?adil turbo z provozu a ejhle motor si šlape jak vino
vykon sice jako seka?ka na travu ale aspon jsem zjistim že to je fakt turbem . v ur?item rozsahu ota?ek se frekvenci vyfukovych plynu h?idelka natolik rozkmita že vydava takove chr?ení.
repasovane turbo nema cenu kupovat pa? maji všechny popraskane bloky.
ted nevim do ceho driv zainvestovat, sakra ...

Napsal: 30.03.2005, 00:25
od Andeer
ke všemu jsem se dneska cht?l oto?it na mist? driftem a jaxik jsem rozryl p?ednim naraznikem patnik s p?ilehlou travou, jsem z toho cely zdrceny , pujdu se ožrat.
celou scenu vid?l muj šefko a bežel na benzinku koupit mi nalepku s napisem " Já jsem SMYKMACHER" Tím me teda pekne dorazil .... škoda že je zelená, nebude mi ladit k barv? až si ji nalepim na okno.

Napsal: 30.03.2005, 00:29
od Andeer
jeste me napadlo , jezdite nekdo s garetem T28 ?

Napsal: 30.03.2005, 07:10
od raddy
ty si teda blazon (sorry Blazen) :roll:
nie je pravda ze vsetky repasovane turba maju prasknuty blok. Ci ten zvuk robi turbina, zistis velmi lahko. Ked je studene turbo, daj dole privodnu vzduchovu hadicu a rukou skus aku ma turbina volu hore-dole a dopredu-dozadu a oboznam nas s vysledkami.
Rozhodne nie je dobre buchat cimkolvek po turbe, tymto sposobom este turbo nikto neopravil.
No a otocit sa driftom na mieste? :roll: :?
Co sa tyka problemov s motorom vs turbo.Ak si odpojil wastegaste turba, tym padom turbo nevyraba tlak a urcite nevies povedat ci tvoje problemy boly sposobene turbom, kedze nejde ani motor (nema tlak), ani turbo (je odpojene),takze tazko povedat kde bol problem.....Ale vyskusaj volu tej turbiny a hned uvidis....

Napsal: 30.03.2005, 07:25
od zorro
Ty vole to je mechanik ten Andeer. :) Jinak souhlas s raddym, vyzkoušet v?le a pak ?ešit. M?že se stát, že jsou už dost velký a lopatky škrtají o housing. :)

Btw. oto?it se driftem na míst? nejde...drift je kontrolovaný pr?jezd zatá?kou smykem...jde se tak maximáln? oto?it na míst? pod plynem - ale to nemá s driftem nic spole?ného. Btw. když jsem m?l auto asi 14dní a tohle zkusil ud?lat, tak jsem málem skon?il ve výloze jednoho autosalónu. S 200SX se to musí trochu um?t, aby to šlo na malým placu. :)

Napsal: 30.03.2005, 09:09
od blázen
no Andeer ty si teda mechanik od forda.. božátko SXko :(