U 3000ot/min netahne...co stim?

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

U 3000ot/min netahne...co stim?

Příspěvek od Caizi » 29.06.2005, 14:58

Zdarec..nevite n?kdo co m?že byt s motorem, když v míst? kde me ma sepnout turbo motor chvili jede ve stejnych otackach a po nejake chvili zacne tahnout turbo a je to ok..je to vždy jen na tech jednych otá?kach od 3000-3500ot/min..u jedni?ky a dvojky se to projeví jen takovým cuknutím ale u trojky nedej bože 4 to jede v tom mist? upln? zdechle a až jak se to dostane na 3500 tak teprve za?ne tahnout..nevíte co stím?

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 29.06.2005, 14:59

Za?alo mi to d?lat od te doby co sem skoncil v prikope a ve strome.

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 29.06.2005, 15:03

m? to p?ijde jako problém s benzínem, nesk?ípla se ti dola hadi?ka?

btw. ty si skon?il i ve strom??

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 29.06.2005, 16:59

No jo...prave kdyby tam nebyl ten strom tak je vse ok..ale ja se oprel o ten strom tak to vypada jak vypada..ale nastesti to nebylo celni..asi by me to prislo draz.. :D
Jinak nevim..budu to muset zkusit..sice je pravda ze benzin v kabine citim porad jiz od novoty ale to je asi normalni ne?hlavne kdyz natankuju tak citim benzin jak kdybych ho do te kabiny nalil..a to jde jako kdyby z ventilacky tak nevim..

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 29.06.2005, 17:04

no normální to asi nebude :roll:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 29.06.2005, 17:21

Tak nevite nekdo co stim?Me uz to totiz delalo i pred tim...tak nevim... :cry:

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 29.06.2005, 21:21

Normální to fakt není, já v kabin? benzín nikdy necítil... Zkontroloval bych celou trasu v?etn? Carbon Canisteru a ventilu na n?m, odv?trávání par a t?snost trubi?ek a hadi?ek - jak od pumpy k filtru, FPR, vst?ik?m, tak návratovou do nádrže. Nemusí téct, sta?í pár kapek, na spot?eb? se to neprojeví, ale je to cítit.

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 29.06.2005, 21:55

ok..prubnu to a uvidime...

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 30.06.2005, 11:12

.. jak psali už mnozí p?ede mnou - cítit benzín v kabin? rozhodn? není normální! :wink:
.. problém s nedostate?ným zátahem mezi 3.000 a 3.500 jsme tu ?ešili už mnohokrát, vždycky za to mohla chyba v palivový soustav? a v?tšinou to byla p?ímo palivová pumpa.. zkus to celý projít a vsadím se, že tam ten problém najdeš..
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 30.06.2005, 11:23

jakou to ma vahu vzduchu? nemuze byt neco s ni? ze meri blbe a jednotka tim padem dava vic benzinu a uchcava to?

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad » 30.06.2005, 15:08

Ondrey píše:.. jak psali už mnozí p?ede mnou - cítit benzín v kabin? rozhodn? není normální! :wink:
.. problém s nedostate?ným zátahem mezi 3.000 a 3.500 jsme tu ?ešili už mnohokrát, vždycky za to mohla chyba v palivový soustav? a v?tšinou to byla p?ímo palivová pumpa.. zkus to celý projít a vsadím se, že tam ten problém najdeš..
No m? jede auto normáln? a benzín v kabin? cítím ob?as taky :o V lét? o n?co víc. P?ikládám to t?sn?ní nad krytem nádrže v kufru protože když jsem jezdil s dekou a cementem :lol: tak to cítít nebylo, nebo že bych se mýlil :o

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 30.06.2005, 15:21

Conrad píše:
Ondrey píše:.. jak psali už mnozí p?ede mnou - cítit benzín v kabin? rozhodn? není normální! :wink:
.. problém s nedostate?ným zátahem mezi 3.000 a 3.500 jsme tu ?ešili už mnohokrát, vždycky za to mohla chyba v palivový soustav? a v?tšinou to byla p?ímo palivová pumpa.. zkus to celý projít a vsadím se, že tam ten problém najdeš..
No m? jede auto normáln? a benzín v kabin? cítím ob?as taky :o V lét? o n?co víc. P?ikládám to t?sn?ní nad krytem nádrže v kufru protože když jsem jezdil s dekou a cementem :lol: tak to cítít nebylo, nebo že bych se mýlil :o
.. to stejn? ale po?ád neznamená, že benzínovej smrad v kabin? je normální.. :wink: :D
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad » 30.06.2005, 17:56

Nezbývá než souhlasit :wink:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 hostů