Stránka 1 z 2

Garret AR 48

Napsal: 17.08.2005, 12:16
od bubak007
Garret AR 48... má s ním někdo nějakou zkušenost? Mám možnost ho mít tak jen chci vědět jestli je lepšejší než T25 ..dikezz

Napsal: 17.08.2005, 12:47
od doublejay
Neni AR .48 naaaaahodou jeden z parametru turba? Je to pomer vstupniho a vystupniho prumeru trubky, ne oznaceni turba... Podivej se poradne, co je to zac. Standard je T25, T3, T4 atd., pro konkretizaci parametru (do jakeho auta je urcene) se pridavaji za obecne oznaceni dalsi cisla/pismena. Priklad pro T3: TB0384 (sierra), TB0382 (saab), TB0361 (cossworth).

Napsal: 17.08.2005, 12:51
od raddy
doublejay píše:Neni AR .48 naaaaahodou jeden z parametru turba? Je to pomer vstupniho a vystupniho prumeru trubky, ne oznaceni turba... Podivej se poradne, co je to zac. Standard je T25, T3, T4 atd., pro konkretizaci parametru (do jakeho auta je urcene) se pridavaji za obecne oznaceni dalsi cisla/pismena. Priklad pro T3: TB0384 (sierra), TB0382 (saab), TB0361 (cossworth).
naaaaahodou ma Jirka pravdu, ako vzdy :wink:

Napsal: 17.08.2005, 12:54
od doublejay
Ale fakt jen naaaaahodou :lol:

Napsal: 17.08.2005, 12:54
od bubak007
No asi to tak bude.. bud je to T3 nebo T4. ale asi T3. Je potřeba něco upravit pro tyto turba?

Napsal: 17.08.2005, 12:59
od doublejay
Cti poradne forum, hlavne starsi prispevky, je to tady skoro v kazdem topicu - sani, vyfuk, palivova pumpa, ridici jednotka (chip), vstriky, svody. HLAVNE: NE KAZDE TURBO (treba T3) JE VHODNE PRO 200SX!!! Geometrie lopatek turbiny a kompresoru, pomer vstupu a vystupu atd atd atd. Raddy tady o tom napsal nekolik dlouhych clanku s teorii i praxi, vyhledej, prostuduj... Ja mit vsechny tyhle informace tenkrat, kdyz jsem to auto koupil... :shock:

Napsal: 17.08.2005, 13:00
od Martin_534
a zase má jirka pravdu :-)

Napsal: 17.08.2005, 13:07
od doublejay
:D :D :D

Napsal: 17.08.2005, 13:17
od bubak007
OK tak promiňte vespolek. Nemam ani strojní vzdělání a autům taky moc nerozumím. Ale nechám si poradit.
Ptam se proto protože T25 má na sobě napsáno že je T25 ... takže.. moje IQ 44 mi řeklo že to asi bude Garret A48 když už si dali tu práci to tam psát.

..

No a když už teda jsem za úplného debila a ještě k tomu veřejně tak mi prosím ještě poraďte jak na to 200sx. Mám už druhý motor a ten první šel do hoven i když jsem do něj ládoval jen dobrý olej a kvalitní benzin..a jako hovado taky nejezdim. Je fakt že nevim jak se o něj starali přede mnou ale už nic měnit nechci.

Napsal: 17.08.2005, 13:27
od Martin_534
bubak007 píše:OK tak promiňte vespolek. Nemam ani strojní vzdělání a autům taky moc nerozumím. Ale nechám si poradit.
Ptam se proto protože T25 má na sobě napsáno že je T25 ... takže.. moje IQ 44 mi řeklo že to asi bude Garret A48 když už si dali tu práci to tam psát.
právě že originál turbo má na sobě garrett ar.48

Napsal: 17.08.2005, 13:27
od raddy
bubak007 píše:OK tak promiňte vespolek. Nemam ani strojní vzdělání a autům taky moc nerozumím. Ale nechám si poradit.
Ptam se proto protože T25 má na sobě napsáno že je T25 ... takže.. moje IQ 44 mi řeklo že to asi bude Garret A48 když už si dali tu práci to tam psát.

..

No a když už teda jsem za úplného debila a ještě k tomu veřejně tak mi prosím ještě poraďte jak na to 200sx. Mám už druhý motor a ten první šel do hoven i když jsem do něj ládoval jen dobrý olej a kvalitní benzin..a jako hovado taky nejezdim. Je fakt že nevim jak se o něj starali přede mnou ale už nic měnit nechci.
no ak tuzis po maximalnej spolahlivosti a nechces nit menit, rozhodne ponechaj seriove turbo a dobre sa staraj o motor. Akekolvek vacsie turbo sice doda vacsi vykon ale aj vacsie namahanie a opotrebenie motora.....

Napsal: 17.08.2005, 13:29
od Martin_534
bubak007 píše:No a když už teda jsem za úplného debila a ještě k tomu veřejně tak mi prosím ještě poraďte jak na to 200sx. Mám už druhý motor a ten první šel do hoven i když jsem do něj ládoval jen dobrý olej a kvalitní benzin..a jako hovado taky nejezdim. Je fakt že nevim jak se o něj starali přede mnou ale už nic měnit nechci.
je důležitý se zaměřit hlavně na tlak oleje, protože jekmile ti klesne tlak, tak ti odejde jakejkoliv motor

Napsal: 17.08.2005, 13:57
od Gerox
a k tomu poradne zahrat...a poradne nechat vychladnout...poradne = PORADNE!...samozrejme ze se bere teplota oeje a ne vody...ale to snad vime vsichni... 8)

Napsal: 17.08.2005, 16:03
od blázen
jak dlouho nechavate schladnout motor než ho vypnete když mu nakladate pořadně?

Napsal: 17.08.2005, 16:21
od Gerox
blázen píše:jak dlouho nechavate schladnout motor než ho vypnete když mu nakladate pořadně?
klidne 5 minut...

kluci co maji turbotimery tak jim to i po kratky jizde (napr. 5 km) na plnej kotel to drzi cca tuhle dobu...ale zazil jsem i 20 minut...(evo VI. po cca 16 km) :twisted:

ale to bylo samozrejme za situace kdyz z plneho kotle zastavis na miste a opustis auto...jinak ja kdyz jezdim s nakou turbinou tak uz tak 3 km pred cilem prepnu z "pacient style" na "dedek style" a pak uz cekam jen podle toho jaky je venku pocasi... :twisted: 8)