Stránka 1 z 2

Třískaní v motoru při 3500-4500otáčkách.

Napsal: 12.09.2005, 15:50
od Caizi
Čaute nevíte někdo co může zpusobovat že "občas" když se rozjiždím z nizkých otáček tak při 3500-4500 otáčkách mi začne dělat motor strašný kraval..jako by se tam něco lamalo a začne to cukat celým autem dokud neuberu plyn..je to opravdu strašný zvuk...jako by se rozpadal motor...ale děla to jen při více sešlapnutem plynu..pokud se rozjiždím plynule tak nic...na neutralu to neděla nic..většinou když to postupně plynule rojiždím a párkrat přejedu plynule přes tyto otáčky tak pak už je vše ok...nevíte někdo co s tím?asi něco s turbem že...dikes

Napsal: 12.09.2005, 16:32
od 935Baby
No tezko rict, neni to triskani spis skubani motoru z duvodu ze je spatna smes (malo paliva atd)

Mas na aute Lambda sondu?????? Mnohokrat jsem slysel ze lambda muze zpusobovat velmi silne skubani motoru v rezimu kdy prechazis z off boost rezimu do boost rezimu (asi tak ty otacky co pises ty) Zkus treba odpojit lambdu a project to. Kontkretne na mem aute spatna lambda nezpusobovala zadne negativni priznaky krome toho ze jsem mel vetsi spotrebu.

Nebo me napada jestli by to nezpusoboval utrzeny silentblok na motoru. Pri plynulem zatahu se motor tolik neklepe ale kdyz na to hodne slapnes tak to s nim vic zaskuba.

Napsal: 12.09.2005, 17:22
od Caizi
935Baby píše:No tezko rict, neni to triskani spis skubani motoru z duvodu ze je spatna smes (malo paliva atd)

Mas na aute Lambda sondu?????? Mnohokrat jsem slysel ze lambda muze zpusobovat velmi silne skubani motoru v rezimu kdy prechazis z off boost rezimu do boost rezimu (asi tak ty otacky co pises ty) Zkus treba odpojit lambdu a project to. Kontkretne na mem aute spatna lambda nezpusobovala zadne negativni priznaky krome toho ze jsem mel vetsi spotrebu.

Nebo me napada jestli by to nezpusoboval utrzeny silentblok na motoru. Pri plynulem zatahu se motor tolik neklepe ale kdyz na to hodne slapnes tak to s nim vic zaskuba.
To ne..ono to je fakt rachot jako by se tam neco lamalo...a to skubani je fakt silne...lambda sondu mam ale ted sem odpojoval kompletne vyfuk a nic se nezmenilo...no silentbloky mam v celku v poho..aspon myslim...na tom je toti zvlastni ze to dela vzdy jen chvili...jak to trosku rozjezdim tak muzu na to slapat jak chci a ono to jede jako nove...a nekdy to treba nedela vubec...puvodne sem si myslel ze to dela jen pri studenem motoru...ale nekdy tomu davam plny plyn hned jak nastartuju a je to ok..ale nekdy muzu to rozjizdet pul hodky a nepomuze to...ale kazdopadne diky za rady...

Napsal: 13.09.2005, 14:24
od pistique
...ale nekdy tomu davam plny plyn hned jak nastartuju a je to ok..ale nekdy muzu to rozjizdet pul hodky a nepomuze to...ale kazdopadne diky za rady...[/quote]


Ten plny plyn by som za studena vziadnom pripade nedaval, ak nechces cochvila investovat do turba a motora... Na to opatrne, najprv poriadne zohriat a az potom mu davat plny boost a samozrejme nechat potom na volnobehu riadne vychladit.. Motor a hlavne turbo ma potom dlhsiu zivotnost :-)))

Napsal: 13.09.2005, 14:44
od blázen
tak tak :wink:

Napsal: 13.09.2005, 14:49
od Conrad
Když to člověk málokdy vydrží :( vždy potkám nadrženýho rádoby závodníka kousek od garáže ----- když je to zahřátý a připravený tak už jsem doma :shock: ale už jsem se naučil jezdit i druhý a řeknu si to auto na to prostě má tak proč to dokazovat a nechat se vyprovokovat :)

Napsal: 13.09.2005, 15:23
od blázen
muj připad, vždy když vyjedu na kopec od doma na hlavni cestu tak to nevytačim a pobublavam si to svých 60 km/h a zahřivam a dycky se najde nějake skurv... hovado s posranym TDičke a začne se mi lepit na prdel..myslej si že maji asi nejlepši auta či co

Napsal: 13.09.2005, 16:15
od Gerox
blázen píše:muj připad, vždy když vyjedu na kopec od doma na hlavni cestu tak to nevytačim a pobublavam si to svých 60 km/h a zahřivam a dycky se najde nějake skurv... hovado s posranym TDičke a začne se mi lepit na prdel..myslej si že maji asi nejlepši auta či co
...no a co ze se ti lepi na prdel...? proc ho nemuzes pustit anebo tomu buzerantovi to zaslapnout...? tyhle argumenty fakt nechapu... :?

Napsal: 13.09.2005, 16:26
od Řehy
Gerox píše: ...no a co ze se ti lepi na prdel...? proc ho nemuzes pustit anebo tomu buzerantovi to zaslapnout...? tyhle argumenty fakt nechapu... :?
To poznas az konecne vyjedes... :lol: :P :wink:

Napsal: 13.09.2005, 16:53
od Caizi
Jsou situace kdy to člověk prostě musí vytáčet už i za studena..

Napsal: 13.09.2005, 16:58
od Caizi
A jak poznám že už tomu mužu šlápnout?

Napsal: 13.09.2005, 17:09
od Gerox
Rehy píše:
Gerox píše: ...no a co ze se ti lepi na prdel...? proc ho nemuzes pustit anebo tomu buzerantovi to zaslapnout...? tyhle argumenty fakt nechapu... :?
To poznas az konecne vyjedes... :lol: :P :wink:
jezdim casto s mazdou 323 gtr ("mirne poladenou") cili spoustu aut kdykoliv a nekolik motorek taky...a pred tim jsem mel 7 let 327 kompresor a nejak se mi ani jendou nestalo ze by me nekdo dokazal vyprovokovat...kor naka vochcavka s kravatakem...tak kde je chyba? :P 8)

Napsal: 13.09.2005, 18:40
od blázen
nelži :D

Napsal: 13.09.2005, 18:59
od otasTM
tak je i jina moznost, driv sem vozil v aute bejzbolku :D
asi zase zacnu kdyz vidim kolik je na silnicich umelcu hlavne v Praze :twisted:

Napsal: 14.09.2005, 08:26
od Gerox
blázen píše:nelži :D
nelzu... :lol: 8)