Stránka 1 z 2

Omezovač u S13?

Napsal: 13.09.2005, 16:57
od Caizi
Čaute..muže se zničit motor když jej budete dlouho držet na plných otáčkách? Nebo má S13 nějaký omezovač?

Napsal: 13.09.2005, 19:11
od Martin_534
může, otázkou je co je dlouho

Napsal: 13.09.2005, 20:05
od Piettro
Martin_534 píše:může, otázkou je co je dlouho
...no do doby, nez to odvaris :lol:

Napsal: 13.09.2005, 21:03
od Caizi
Jde mi o to ze kduz delam hodiny na miste tak to drzim az 20 vterin na plnych otackach..tak nevim jestli to nemuzu nejak znicit..doufam ze ne..

Napsal: 14.09.2005, 06:48
od raddy
Caizi píše:Jde mi o to ze kduz delam hodiny na miste tak to drzim az 20 vterin na plnych otackach..tak nevim jestli to nemuzu nejak znicit..doufam ze ne..
to je najlahsia a najrychlejsia cesta ako znicit seriovy motor. olejova pumpa nezvlada otacky nad cca 7000, moze klaseat tlak oleja, prehrieva sa olej atd...obmedzovac tam samozrejme je, seriova ecu ho ma na 7400ot ak sa nemylim, ale nie je velmi presny, bezne pusti aj do 8000.....

Napsal: 14.09.2005, 09:28
od 935Baby
Standartne by mel byt pro evropu na 6800rpm (V UK maji pry 7200rpm) Rekl to Jez co dela cipy tak na tom asi trocha pravdy bude :)

http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.ph ... ge=1&pp=20

Napsal: 14.09.2005, 10:57
od tamo
Tych 6800 ot/min mozem potvrdit. Ked som raz gumoval cestu :D tak ot pri plnom plyne kolisali 6800-7000.

Napsal: 14.09.2005, 12:42
od Caizi
ok...diky vsem...uz ho budu setrit..

Napsal: 14.09.2005, 15:14
od blázen
mě jde až při těch cca 7400 ale chudák motor... dej si cihlu pod plynovy pedal tak velkou aby ti to točilo při plnym plynu min

Napsal: 16.09.2005, 07:21
od raddy
935Baby píše:Standartne by mel byt pro evropu na 6800rpm (V UK maji pry 7200rpm) Rekl to Jez co dela cipy tak na tom asi trocha pravdy bude :)

http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.ph ... ge=1&pp=20
vsetky seriove ECU co som kedy videl, maju obmedzovac na 7200 alebo 7400ot. 6800ot je len posledna hodnota v palivovaj mape, nie obmedzovac....

Napsal: 16.09.2005, 10:39
od Ondrey
raddy píše:
935Baby píše:Standartne by mel byt pro evropu na 6800rpm (V UK maji pry 7200rpm) Rekl to Jez co dela cipy tak na tom asi trocha pravdy bude :)

http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.ph ... ge=1&pp=20
vsetky seriove ECU co som kedy videl, maju obmedzovac na 7200 alebo 7400ot. 6800ot je len posledna hodnota v palivovaj mape, nie obmedzovac....
.. je to tak.. se sériovým čipem mi na brzdě naměřili maximální otáčky 7.250 za minutu..

Napsal: 29.11.2005, 20:06
od Katany
:shock: kdyz jsem tohle auto co ted mam poprve zkousel tak jsem ho roztocil pres 8000rpm ... koukal jsem jak blazen (sorry blazne), nevim jak je to mozne chip je seriovy ...

Napsal: 29.11.2005, 21:33
od blázen
8000tis je moc, mě šlo k 7400ot a to je ta hranice co je daná výrobcem asi 7200+- těch 200ot je nepřesnost budto oka,nebo přístroje, .. každopádně v těhhle oáčkách se motor akorát posere,.. 20s to držet v omezovači...to smrdí GO

Napsal: 29.11.2005, 22:23
od Spider
blázen píše:8000tis je moc, mě šlo k 7400ot a to je ta hranice co je daná výrobcem asi 7200+- těch 200ot je nepřesnost budto oka,nebo přístroje, .. každopádně v těhhle oáčkách se motor akorát posere,.. 20s to držet v omezovači...to smrdí GO
třeba měl omezovač rozbitej :D a Katany píše že to přetočil přes 8000rpm to ho tam asi fakt neměl, anebo tam jenom chvilkově vyskočila ručička!? chce to ještě přídavnej otáčkoměr aby byla fakt jistota pak by se to vědělo přesně

Napsal: 29.11.2005, 22:47
od Katany
ta rucicka se drzela za 8000rpm tak 3-4vteriny nez jsem ubral ... ale je to nesmysl, musi to byt nejaka odchylka otackomeru ...