Stránka 1 z 3

Cukavé zrychlení a kolísavý volnoběh

Napsal: 05.10.2005, 20:24
od Rednissan
Po nastartování mám volnoběh kolem 500 otaček, až po zahřátí stoupne na standart. Co mně ale víc trápí že např. při rozjezdu z malých otáček auto cuká, dělá to vždy mezi 1000 a 2500ot/min. Při diagnostice mi jednotka nehlásí žádnou chybu, neměl jste někdo stejný problém???

Napsal: 05.10.2005, 20:31
od rednissan
A taky se mi zdá že to hrozně žere. I když jezdim hodně po městě tak kolem 20 - 25litrů

Napsal: 05.10.2005, 21:22
od Martin_534
typuju na špatnou lambdu

Napsal: 06.10.2005, 15:57
od rednissan
Včera sem tedy udělal podle manuálu diagnostiku lambda sondy, Na jednotce blikala zelená dioda, myslím že to i stihla 9x za 10s., ale blikala třikrát rychle, pak dvakrát pomalu a pod. je to správné?

Napsal: 06.10.2005, 16:37
od blázen
tak ji odpoj a projed se bez ni. třeba se chovani auta změni k lepšimu a budeš vědět na čem si :wink:

Napsal: 06.10.2005, 19:31
od Kentoya
může to být velkej předstih, tak na 20 procent, ale moc na to nespolíhej

Napsal: 07.10.2005, 07:21
od raddy
Kentoya píše:může to být velkej předstih, tak na 20 procent, ale moc na to nespolíhej
no ak vylucis lambdu (odpojenim), tak prave na predstih sa docela dobre mozes spolahnut.....

Napsal: 07.10.2005, 13:27
od rednissan
Tak lambdu sem zatim nevyloučil, když sem včera jel z práce tak sem z parkoviště jel asi 500m po městě a zastavil sem abych jí odpojil. Když sem otevřel kapotu -ŠOK- , Celé výfukové potrubí začínajíc od motoru s turbem a částí výfuku bylo rozpálené uplně do červena, Praskalo jak blázen.

Myslim že příčina je ve velké bohatosti směsi která nestíhá shořet ve válcích a dohořívá v potrubí, to by naznačoval i snížený volnoběh a horší startování za tepla. Ale vstřiky sem měl teď venku a těsní bezvadně. Sem v koncích, nevim co dál

Napsal: 07.10.2005, 14:07
od raddy
rednissan píše:Tak lambdu sem zatim nevyloučil, když sem včera jel z práce tak sem z parkoviště jel asi 500m po městě a zastavil sem abych jí odpojil. Když sem otevřel kapotu -ŠOK- , Celé výfukové potrubí začínajíc od motoru s turbem a částí výfuku bylo rozpálené uplně do červena, Praskalo jak blázen.

Myslim že příčina je ve velké bohatosti směsi která nestíhá shořet ve válcích a dohořívá v potrubí, to by naznačoval i snížený volnoběh a horší startování za tepla. Ale vstřiky sem měl teď venku a těsní bezvadně. Sem v koncích, nevim co dál
:!: POZOR!!!!! Toto nie je sposobene bohatou zmesou ale ZLE NASTAVENYM PREDZAPALOM!!!! :!:
Prilis bohata zmes nesposobuje nadmerne zahrievanie vyf. potrubia ale rozne zvukove prejavy (strielanie do vyfuku) a cierny dym z vyfuku.

Napsal: 07.10.2005, 17:04
od rednissan
Aha, já myslel že je to přesně obráceně, že při předstihu by to maximálně špatně jelo, nebo klepalo. Každopádně dík, zejtra sjedu do servisu nastavit předstih.

Napsal: 07.10.2005, 18:54
od Kentoya
S tím rozpáleným potrubím pozor, jestli nemáš taky pootočenou vačkovou hřídel pro výfukové ventily o jeden zoubek, protože je zcela evidentní, že ti směs dohořívá ve výfukovým potrubí. :?: To se stává u aut na plyn když je malej předstih, protože plyn i když má víc oktanů, tak má delší dobu hoření. Je mi jasný, že na plyn nejedeš, ale kromě malého předstihu, se mrkni na rozvody, a pokud bys sundal hlavu (myslím si, že to není špatnej nápad), tak zkontroluj ventily, můžou být podpálený :!:

Napsal: 08.10.2005, 21:39
od Rednissan
Problém je vyřešen, chci vám moc poděkovat, hlavní problém byl ve výfukové vačce, kde byl ulomený ten střed a tisicihran už tam skoro nebyl, takže se předstih nastavoval podle nálady. Navíc byli rozvody poposkočený o jeden zoubek. Teď teprv poznávám co je to Nissan 200SX - letadlo na kolech.

Ještě jednou stokrát díky

Napsal: 10.10.2005, 07:55
od raddy
Rednissan píše:Problém je vyřešen, chci vám moc poděkovat, hlavní problém byl ve výfukové vačce, kde byl ulomený ten střed a tisicihran už tam skoro nebyl, takže se předstih nastavoval podle nálady. Navíc byli rozvody poposkočený o jeden zoubek. Teď teprv poznávám co je to Nissan 200SX - letadlo na kolech.

Ještě jednou stokrát díky
Vyzera to, ze sa oplati zacinat kontrolou predstihu :wink:

Napsal: 10.10.2005, 09:31
od blázen
Rednissan píše: Teď teprv poznávám co je to Nissan 200SX - letadlo na kolech.
:D :D

Napsal: 10.10.2005, 19:20
od 935Baby
Rednissan píše:Teď teprv poznávám co je to Nissan 200SX - letadlo na kolech.
Jestli nemas kit primeho sani tak nerikej letadlo, pokud uz tam mas konus filtr tak to bylo adekvatni :lol: :lol: Letadlo je to i tak ale s tim filtrem to i jako letadlo zni.

Nejvic me rozesmalo kdyz jsem poprve po instalaci filtru KN vezl sestru v aute.

Konstatovala... "co jsi s tim autem zase udelal, to zni jako kdyz tam mas vysavac. Neni to rozbity??? Ja odpovedel: ne takovy zvuk to ma mit :) "