Raddy urobil pokrokv citani kompresorovych map

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Raddy urobil pokrokv citani kompresorovych map

Příspěvek od raddy » 07.11.2005, 13:43

a robit potrebne vypocty k navrhu turba, juchuuuuu :lol: :lol: :lol:
Tak tak, dnes nastal velky prelom, konecne som sa dopracoval k dalsiemu pokroku v tych blaznivych cislach....

No len som sa chcel trochu pochvalit :roll:

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Raddy urobil pokrokv citani kompresorovych map

Příspěvek od Ondrey » 07.11.2005, 13:53

raddy píše:No len som sa chcel trochu pochvalit :roll:
.. moc šikovnej Rado! :wink:
Naposledy upravil(a) Ondrey dne 07.11.2005, 13:58, celkem upraveno 1 x.
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 07.11.2005, 13:57

zaujimave je, za ak som sa nesekol vo vypoctoch, tak pre nase motory v nasich fazach tuningu je najvacsie pouzitelne turbo T3/T4, 57 kompresor trim, pri 60 trim je uz turbo velmi blizko v oblasti spatnych razov.
Dalsie velmi vhodne turbo sa ukazuje T3 super 60 trim, to vsetko pre tlaky do 1.3bar.....

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 07.11.2005, 14:25

noo jen tak dál :lol:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 08.11.2005, 18:35

jen tak dál a chval se sám nikdo jiný to za tebe neudělá :D

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 08.11.2005, 19:38

raddy píše:zaujimave je, za ak som sa nesekol vo vypoctoch, tak pre nase motory v nasich fazach tuningu je najvacsie pouzitelne turbo T3/T4, 57 kompresor trim, pri 60 trim je uz turbo velmi blizko v oblasti spatnych razov.
Dalsie velmi vhodne turbo sa ukazuje T3 super 60 trim, to vsetko pre tlaky do 1.3bar.....
Tak teď ještě prozraď který auto má T3/T4 a? to můžu začít shánět.Zvládne mě to seriový AFMko?
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 08.11.2005, 20:23

jj raddy ještě že tě tu máme

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 08.11.2005, 21:24

T3 má SAAB.

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 08.11.2005, 21:27

k čemu ti bude velký turbo, když máš v sání restriktor jak wrc? :-)
dneska když se dá sehnat maf z rb20det za 2500 a raddy na něj upraví čip, tak nemá smysl nechávat seriovej :-)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 09.11.2005, 08:04

sprinter píše:
raddy píše:zaujimave je, za ak som sa nesekol vo vypoctoch, tak pre nase motory v nasich fazach tuningu je najvacsie pouzitelne turbo T3/T4, 57 kompresor trim, pri 60 trim je uz turbo velmi blizko v oblasti spatnych razov.
Dalsie velmi vhodne turbo sa ukazuje T3 super 60 trim, to vsetko pre tlaky do 1.3bar.....
Tak teď ještě prozraď který auto má T3/T4 a? to můžu začít shánět.Zvládne mě to seriový AFMko?
T3/T4 ma v serii sierra cosworth 4x4, ale na www.turbocalculator maju nove za cca 500USD, to sa neoplati kupovat jazdene....

SAmozrejme, treba pouzit vacsi AFM, ako napisal Martin, je zvladnuty RB20DET a takisto aj Z32.....

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 09.11.2005, 13:01

Heini píše:T3 má SAAB.
T3jku ze SAABu mám.Ale pokud se raddy stává světovým odborníkem na přeprogramování chipů tak proč neskusit něco ostřejšího?Ale asi je to jen prvotní nadšení,které časem opadne,protože na sprinty stejně nechodím a na normální ježdění mě to BOHA?E stačí.
Příklad:
Nedávno jsem jel z práce(v klidu kolem kila) a předjel jsem BORU 1.8T20V.Chlapec asi chtěl ukázat,že má taky silnou káru a pověsil se metr za mě.Trošku jsem znervózněl a začal přidávat,ale pořád zrychloval.Ve 150-ti jsem se nas.....,podřadil na 4 a odjel.Asi byl překvapenej,protože po 10-ti vteřinách jsem šel zpět na svoje kilečko,ale klučina už dal pokoj.
Podle Raddyho odhadu mám cca 270-280ps a bohatě mě to stačí,ale znáte to.Člověk sní pořád o něčem novějším,silnějším,rychlejším.....

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 09.11.2005, 13:18

Anonymous píše:
Heini píše:T3 má SAAB.
T3jku ze SAABu mám.Ale pokud se raddy stává světovým odborníkem na přeprogramování chipů tak proč neskusit něco ostřejšího?Ale asi je to jen prvotní nadšení,které časem opadne,protože na sprinty stejně nechodím a na normální ježdění mě to BOHA?E stačí.
Příklad:
Nedávno jsem jel z práce(v klidu kolem kila) a předjel jsem BORU 1.8T20V.Chlapec asi chtěl ukázat,že má taky silnou káru a pověsil se metr za mě.Trošku jsem znervózněl a začal přidávat,ale pořád zrychloval.Ve 150-ti jsem se nas.....,podřadil na 4 a odjel.Asi byl překvapenej,protože po 10-ti vteřinách jsem šel zpět na svoje kilečko,ale klučina už dal pokoj.
Podle Raddyho odhadu mám cca 270-280ps a bohatě mě to stačí,ale znáte to.Člověk sní pořád o něčem novějším,silnějším,rychlejším.....
Nějak jsem se zapoměl zalogovat.Sorry.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 107 hostů