Cukání ve 3000ot./min (S13)

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
ROKY
user
Příspěvky: 33
Registrován: 13.12.2005, 21:47
Bydliště: Albrechtice Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Cukání ve 3000ot./min (S13)

Příspěvek od ROKY » 13.12.2005, 22:22

Setkal jste se někdo s tím,že při sešlápnutí pl. na podlahu se motor jen těžko roztácí a okolo 2800ot. začne vynechávat. Pokud se podřadí a akceleruje se ve 4500ot.,tak cukání není. Za studena horší a postupen času se to zhoršuje. :cry:

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 13.12.2005, 22:29

čekal bych problém buď v rozvodech a předstihu nebo v dodávce paliva

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání ve 3000ot./min (S13)

Příspěvek od Katany » 13.12.2005, 22:30

ROKY píše:Setkal jste se někdo s tím,že při sešlápnutí pl. na podlahu se motor jen těžko roztácí a okolo 2800ot. začne vynechávat. Pokud se podřadí a akceleruje se ve 4500ot.,tak cukání není. Za studena horší a postupen času se to zhoršuje. :cry:
ja bych jako prvni mrknul jestli je pod CAS vystupek na vacce ve tvaru D ... :wink:

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 13.12.2005, 23:09

a uplně nejdřív jestli máš čistej vzduchovej filtr

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 14.12.2005, 08:31

Ja měl uplně to samé a po tom co mi Kentoya poradil zkontrolovat vzduchový filtr tak škubat přestalo ale ten zatah tam ještě stále chybí..a vyhledával sem ve starých příspěvcích a ještě to prý může být svíčkama či cívkama a nebo raddy vždycky říka že palivová pumpa, že je v tom místě největší odběr paliva.. :wink:

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 14.12.2005, 15:29

Presne tak, Chybi vzduch + benzin. Okolo 3-3500 je nejvetsi zatah, tj. nejvetsi potreba paliva. A testnul bych si taky predstih a zmeril komprese.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

ROKY
user
Příspěvky: 33
Registrován: 13.12.2005, 21:47
Bydliště: Albrechtice Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ROKY » 14.12.2005, 21:18

Dík za zájem,vzduch.filtr jsem měnil,tlak paliva je měřen za pal. filtrem za jízdy a nemění se.Ještě jsem měnil váhu vzduchu,svíčky.Vše beze změny.Zaujal mne příspěvek s CAS a výstupkem ve tvaru D-na to musím mrknout,kéž by to bylo ono.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 14.12.2005, 21:24

to si radši nepřej :D

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 14.12.2005, 22:28

:wink:

bubak007
user
Příspěvky: 43
Registrován: 23.03.2005, 12:30
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od bubak007 » 16.12.2005, 13:44

tipnul bych to na lambdu... :idea:

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 16.12.2005, 21:55

tak jsem se dnes podíval na repas motoru od michala a věřte nevěřte po sundání CAS mne čekalo překvapení CAS déčko má 8) , klika bohužel :cry: ale naštěstí zoubky nejsou ohlodaný :) , tak jsem to správně nasadil a nechám se překvapit, protože zatím nic moc dělat nemůžu s tím hrbem

ROKY
user
Příspěvky: 33
Registrován: 13.12.2005, 21:47
Bydliště: Albrechtice Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ROKY » 18.12.2005, 21:01

Tak dnes jsem mrknul na CAS a je OK. Je někdo z okolí -100km- od Lanškrouna,kdo by mi s tím pomohl.Těžko se dá kupovat díl po dílu a měnit. To je jednoduší koupit nějakou schnilotinu a měnit to z ní. Dost dílů jsem takto již koupil a na nic. Mám doma ještě jeden motor na rozebírání,ale lamda na něm je špatná.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Cukání ve 3000ot./min (S13)

Příspěvek od raddy » 18.12.2005, 22:22

ROKY píše:Setkal jste se někdo s tím,že při sešlápnutí pl. na podlahu se motor jen těžko roztácí a okolo 2800ot. začne vynechávat. Pokud se podřadí a akceleruje se ve 4500ot.,tak cukání není. Za studena horší a postupen času se to zhoršuje. :cry:
je cas na vymenu palivovej pumpy 8)
walbro je to co potrebujes.....

Uživatelský avatar
rednissan
user
Příspěvky: 180
Registrován: 09.10.2005, 20:25
Bydliště: Strakonice, Jižní čechy

Příspěvek od rednissan » 23.12.2005, 12:48

ROKY píše:Tak dnes jsem mrknul na CAS a je OK. Je někdo z okolí -100km- od Lanškrouna,kdo by mi s tím pomohl.Těžko se dá kupovat díl po dílu a měnit. To je jednoduší koupit nějakou schnilotinu a měnit to z ní. Dost dílů jsem takto již koupil a na nic. Mám doma ještě jeden motor na rozebírání,ale lamda na něm je špatná.
Myslíš Lanškroun na jihu čech? sem ze starkonic, to by sme se mohli někdy sejít :)

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 23.12.2005, 21:23

26.12 jedu do ustí nad orlicí, pokud nebude výjezd z lanškrouna na ostrov pod sněhem, můžu to vzít přes lanškroun

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 96 hostů