barvicky injektorů

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

barvicky injektorů

Příspěvek od Kentoya » 19.01.2006, 22:29

kuci nepoznačil jsem si kable k injektorum, že to bude v manualu
tak jsem to tam hledal a cosi jsem našel
válec 1 - "W" - white, bílý
válec 2 - "Y" - yelow, žlutý
válec 3 - "G" - green, zelený
válec 4 - "L" - ???

pokud jsem hledal správně tak je to tak jak jsem napsal, prosím potvrdit od někoho kdo si je jist,
a co je to pls "L"

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: barvicky injektorů

Příspěvek od blázen » 19.01.2006, 22:37

LIGHT? jinak to zapoj na ten injektor kterej ti zbyl ..zbytek sedí :)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 19.01.2006, 23:16

jestli je to konektor od vstřiku, tak už ti žádnej válec nezbyl, a pokud to je konektor od něčeho jinýho, tak by neměl jít na vstřik nasadit

jinak 2 a 3 válec můžeš klidně prohodit, protože benzín se stříká do obou vstřiků současně

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 19.01.2006, 23:24

jj jsou to vstřiky, vím že jinam to nasadit nejde, protože akorát vstřiky mají výstupek uprostřed, ostatní konektory po stranách,
to s tím druhým a třetím válcem se mi nezdá, protože pokud 2 střílí tak 3 stříhá, takže nevím, nevím, ale u japonců je možný všechno
jen mi šlo o to co je to L, protože se mi kabliky zdály modrý a na to mi L nepasuje (možná modry nejsou, nesl jsem si dom víc info v hlavě na prostudování)

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 20.01.2006, 00:39

no L může bejt bLue :-)

je to tak, prostě 1+4 a 2+3 stříkaj společně 2x za cyklus

Uživatelský avatar
Piettro
user
Příspěvky: 499
Registrován: 27.12.2004, 21:52
Bydliště: Teplice nad Bečvou (Bohumín)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Piettro » 20.01.2006, 08:35

Martin_534 píše:no L může bejt bLue :-)

je to tak, prostě 1+4 a 2+3 stříkaj společně 2x za cyklus
A nebo treba LILAC - fialovy/jasne fialovy :colors: :smurf: :colors: :smurf: :colors:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 20.01.2006, 08:59

martin má naprostou pravdu stím prohozením.. dva válce vždy hrajou společně
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 20.01.2006, 09:01

Martin_534 píše:no L může bejt bLue :-)

je to tak, prostě 1+4 a 2+3 stříkaj společně 2x za cyklus
Představte si tu spotřebu,kdyby stříkaly jen jednou. :lol: :lol: :lol:
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 20.01.2006, 09:16

samozřejmě že jdou nahoru a dolů současně, to je jasný podle kliky, ale proč u čtyřtaktů když např druhej válec stříha, tak se u třetího meří vůle na vačkách
no protože ten co stříhá, je v okamžiku výplachu spalovacího prostoru, tudíž tam beno nemá co dělat, zanamená to, že splodiny jdou do výfuku a začíná se plnit vzduchem a za okamžik tam přijde vstřik, kdežto, ten co se štelují vačky, tak v okamžiku zapálení jiskry, tudíž je natlakován směsí bena a vzduchu a je po vstřiku,
tudíž se opravdu domnívám, že vstřiky 2 a 3 nestříkají současně, to by to byl dvoutakt

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 20.01.2006, 09:22

nezapomeň že sací ventil je zavřenej, to je jako by si řek, že jednobodový vstřikování je jednoválec

prostě v době, kdy se v sání připravuje směs vstříkne vstřik 2x benzín místo jenom jednou

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 20.01.2006, 14:43

nechci se hádat, možná stříká 2x asi jo, ale nevěřím, že 2 i 3 válec současně, jelikož jsou v proticyklu, uvidíme co na to rady

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 20.01.2006, 14:52

Kentoya píše:nechci se hádat, možná stříká 2x asi jo, ale nevěřím, že 2 i 3 válec současně, jelikož jsou v proticyklu, uvidíme co na to rady
neblaznite fesaci, ja to vobec netusim :oops: :wink:
ale zda sa mi ze to co pise Martin je pravda, to ze sa benzin vstrekuje 2x za cyklus, ponevadz az si dobre pamatam, tak aj iskra ide 2x za cyklus....Ale vazne to netusim

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 20.01.2006, 15:22

Kentoya píše:nechci se hádat, možná stříká 2x asi jo, ale nevěřím, že 2 i 3 válec současně, jelikož jsou v proticyklu, uvidíme co na to rady
neveris? try this...

http://videos.streetfire.net/Player.asp ... t=top&p=49

8)

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 20.01.2006, 15:26

to je teda paradni video 8)

Uživatelský avatar
rednissan
user
Příspěvky: 180
Registrován: 09.10.2005, 20:25
Bydliště: Strakonice, Jižní čechy

Příspěvek od rednissan » 20.01.2006, 15:33

Taky se nechci hádat, ale proč by stříkaly dva najednou když jeden by stříkal na zavřenej sací ventil? O to u stříkačky mimo řízenýho vstřikování de, že palivo se stříkne nad otevřený sací kanál do nasávaného vzduchu, tim dojde k většímu rozptýlení benzínu a lepšímu spalování. Kdyby se stříknul při zavřeném ventilu, benzín by se "nalepil" na stěnu sání.

Toť moje verze

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 hostů