Stránka 1 z 2

barvicky injektorů

Napsal: 19.01.2006, 22:29
od Kentoya
kuci nepoznačil jsem si kable k injektorum, že to bude v manualu
tak jsem to tam hledal a cosi jsem našel
válec 1 - "W" - white, bílý
válec 2 - "Y" - yelow, žlutý
válec 3 - "G" - green, zelený
válec 4 - "L" - ???

pokud jsem hledal správně tak je to tak jak jsem napsal, prosím potvrdit od někoho kdo si je jist,
a co je to pls "L"

Re: barvicky injektorů

Napsal: 19.01.2006, 22:37
od blázen
LIGHT? jinak to zapoj na ten injektor kterej ti zbyl ..zbytek sedí :)

Napsal: 19.01.2006, 23:16
od Martin_534
jestli je to konektor od vstřiku, tak už ti žádnej válec nezbyl, a pokud to je konektor od něčeho jinýho, tak by neměl jít na vstřik nasadit

jinak 2 a 3 válec můžeš klidně prohodit, protože benzín se stříká do obou vstřiků současně

Napsal: 19.01.2006, 23:24
od Kentoya
jj jsou to vstřiky, vím že jinam to nasadit nejde, protože akorát vstřiky mají výstupek uprostřed, ostatní konektory po stranách,
to s tím druhým a třetím válcem se mi nezdá, protože pokud 2 střílí tak 3 stříhá, takže nevím, nevím, ale u japonců je možný všechno
jen mi šlo o to co je to L, protože se mi kabliky zdály modrý a na to mi L nepasuje (možná modry nejsou, nesl jsem si dom víc info v hlavě na prostudování)

Napsal: 20.01.2006, 00:39
od Martin_534
no L může bejt bLue :-)

je to tak, prostě 1+4 a 2+3 stříkaj společně 2x za cyklus

Napsal: 20.01.2006, 08:35
od Piettro
Martin_534 píše:no L může bejt bLue :-)

je to tak, prostě 1+4 a 2+3 stříkaj společně 2x za cyklus
A nebo treba LILAC - fialovy/jasne fialovy :colors: :smurf: :colors: :smurf: :colors:

Napsal: 20.01.2006, 08:59
od blázen
martin má naprostou pravdu stím prohozením.. dva válce vždy hrajou společně

Napsal: 20.01.2006, 09:01
od sprinter
Martin_534 píše:no L může bejt bLue :-)

je to tak, prostě 1+4 a 2+3 stříkaj společně 2x za cyklus
Představte si tu spotřebu,kdyby stříkaly jen jednou. :lol: :lol: :lol:

Napsal: 20.01.2006, 09:16
od Kentoya
samozřejmě že jdou nahoru a dolů současně, to je jasný podle kliky, ale proč u čtyřtaktů když např druhej válec stříha, tak se u třetího meří vůle na vačkách
no protože ten co stříhá, je v okamžiku výplachu spalovacího prostoru, tudíž tam beno nemá co dělat, zanamená to, že splodiny jdou do výfuku a začíná se plnit vzduchem a za okamžik tam přijde vstřik, kdežto, ten co se štelují vačky, tak v okamžiku zapálení jiskry, tudíž je natlakován směsí bena a vzduchu a je po vstřiku,
tudíž se opravdu domnívám, že vstřiky 2 a 3 nestříkají současně, to by to byl dvoutakt

Napsal: 20.01.2006, 09:22
od Martin_534
nezapomeň že sací ventil je zavřenej, to je jako by si řek, že jednobodový vstřikování je jednoválec

prostě v době, kdy se v sání připravuje směs vstříkne vstřik 2x benzín místo jenom jednou

Napsal: 20.01.2006, 14:43
od Kentoya
nechci se hádat, možná stříká 2x asi jo, ale nevěřím, že 2 i 3 válec současně, jelikož jsou v proticyklu, uvidíme co na to rady

Napsal: 20.01.2006, 14:52
od raddy
Kentoya píše:nechci se hádat, možná stříká 2x asi jo, ale nevěřím, že 2 i 3 válec současně, jelikož jsou v proticyklu, uvidíme co na to rady
neblaznite fesaci, ja to vobec netusim :oops: :wink:
ale zda sa mi ze to co pise Martin je pravda, to ze sa benzin vstrekuje 2x za cyklus, ponevadz az si dobre pamatam, tak aj iskra ide 2x za cyklus....Ale vazne to netusim

Napsal: 20.01.2006, 15:22
od Gerox
Kentoya píše:nechci se hádat, možná stříká 2x asi jo, ale nevěřím, že 2 i 3 válec současně, jelikož jsou v proticyklu, uvidíme co na to rady
neveris? try this...

http://videos.streetfire.net/Player.asp ... t=top&p=49

8)

Napsal: 20.01.2006, 15:26
od Katany
to je teda paradni video 8)

Napsal: 20.01.2006, 15:33
od rednissan
Taky se nechci hádat, ale proč by stříkaly dva najednou když jeden by stříkal na zavřenej sací ventil? O to u stříkačky mimo řízenýho vstřikování de, že palivo se stříkne nad otevřený sací kanál do nasávaného vzduchu, tim dojde k většímu rozptýlení benzínu a lepšímu spalování. Kdyby se stříknul při zavřeném ventilu, benzín by se "nalepil" na stěnu sání.

Toť moje verze