Stránka 1 z 3

volnoběh 900 až 1800 otáček

Napsal: 26.01.2006, 16:19
od Dan
zdravím všechny dvoustovkaře a prosím o pomoc. Po výměně motoru mám problém s volnoběhem.Po návštěvách v Motole a na Kolbence kde je Nissan jsem neuspěl,jejich diagnóza - nevíme,nedovážel se. Nevíte o nějaké dílně v praze nebo okolí kde bych mohl uspět? Druhé léto bez fajnového svezení bych už snad nepřežil. Díky za každou radu. Dan

Napsal: 26.01.2006, 16:23
od raddy
staci skontrolovat nastavenie snimaca skrtiacej klapky, pravdepodobne v zatvorenom stave nie je zopnuty volnobezny kontakt.

ak nepomoze, treba skontrolovat AAC volnobezny ventil-konektor

volnoběh

Napsal: 26.01.2006, 16:55
od Dan
bohužel tohle už mám všechno za sebou,všechny díly mám dvakrát protože jsem dovezl auto z D,udělal legal přestavbu a motor jsem dal ze starouška / samozřejmně jsem na něm nechal udělat generálku/. Popíšu ten problém teda víc. Za studena točí okolo 1200 pak pomalu klesne až na 550 a po zahřátí kolísá v udaných otáčkách. Nejčastěji drží 1800,ale občas na křižovatce točí správně 900, ale po ujetí pár metrů už je tam zase jiná hodnota. Další problémy,které mají podle mne spojitost jsou vysoká spotřeba okolo 15l na sto a auto jede jak favorit. Do 4000 otáček se mu moc nechce,ale po dosažení 4000 vystřelí jak z praku. Dan

Napsal: 26.01.2006, 16:57
od Martin_534
popřípadě až nebude taková kosa venku můžeš přijet ke mě a koukneme na to 8)

btw. co máš za auto?

Napsal: 26.01.2006, 17:22
od Dan
200SX S13 r.v.92,motor je,ale z mého prvního r.v. 89, ale to by nemělo vadit. Teď mám navíc ještě klimu,ale tu asi stejně vyhodím bere výkon a takový vedra tu stejně nejsou.Rád přijedu víc hlav ... a kam to bude? Dan

Re: volnoběh

Napsal: 26.01.2006, 17:58
od raddy
Dan píše:bohužel tohle už mám všechno za sebou,všechny díly mám dvakrát protože jsem dovezl auto z D,udělal legal přestavbu a motor jsem dal ze starouška / samozřejmně jsem na něm nechal udělat generálku/. Popíšu ten problém teda víc. Za studena točí okolo 1200 pak pomalu klesne až na 550 a po zahřátí kolísá v udaných otáčkách. Nejčastěji drží 1800,ale občas na křižovatce točí správně 900, ale po ujetí pár metrů už je tam zase jiná hodnota. Další problémy,které mají podle mne spojitost jsou vysoká spotřeba okolo 15l na sto a auto jede jak favorit. Do 4000 otáček se mu moc nechce,ale po dosažení 4000 vystřelí jak z praku. Dan
pokial je TPS na 100% v poriadku, nasleduje predzapal, unik vzduchu...
napada ma, je tam lambda?
Martin ti uz bude vediet poradit....

Napsal: 26.01.2006, 18:09
od Dan
lambda je tam rok nová a má najeto cca 2000km,dával jsem ji s katem,abych udělal STK,pak jsem si dovezl ten z něměc a na něm jsem najezdil max. 1500km,při tý spotřebě a ceně benzínu to byl vír na peněženku. Vzduch asi problém nebude,všechno jsem zkontroloval a poutahoval. Předstih jsem chtěl zkontrolovat minulej pátek v Nissanu na Kolbence,neseřídili,nenašli na bloku bod a nakonec večer jsem se od nich dozvěděl,že nemají manuál.Škoda,že si nepůjčili můj,kterej mám v kufru. Dan

Napsal: 26.01.2006, 19:13
od rozum
sice nemam S13 a nejsem takovy znalec jak ostatni, ale mel sem podobny problemy se S12. Nemas spinavy odporovy dratek v AFM? Odpoj od toho konektor a zkus to projet, pojede to do cca 2000RPM, ale nejezdi daleko bo to jede na bohatou smes a spotreba neni nejmensi.

Napsal: 26.01.2006, 19:17
od raddy
rozumik píše:sice nemam S13 a nejsem takovy znalec jak ostatni, ale mel sem podobny problemy se S12. Nemas spinavy odporovy dratek v AFM? Odpoj od toho konektor a zkus to projet, pojede to do cca 2000RPM, ale nejezdi daleko bo to jede na bohatou smes a spotreba neni nejmensi.
velmi dobry postreh, ani nemusis jazdit, staci len skontrolovat volnobeh....

na kontrolu predzapalu nepotrebujes nic viac ako stroboskop, ziadny bod na bloku.... doporucujem skontrolovat aj predzapal.

Re: volnoběh

Napsal: 26.01.2006, 20:17
od 935Baby
Dan píše:Další problémy,které mají podle mne spojitost jsou vysoká spotřeba okolo 15l na sto a auto jede jak favorit. Do 4000 otáček se mu moc nechce,ale po dosažení 4000 vystřelí jak z praku. Dan
Jen aby to nebyl, posledni dobou casto se vyskytujici, problem s ulomenym výstupkem na výfukové vačce nebo poškozeným CAS - prilis opotrebovane drážkování.

Napsal: 26.01.2006, 20:19
od Martin_534
tak to mě dostalo, v autorizovaném servisu nissan ani nedokážou změřit předstih :lol:
to je dost smutný

jinak bydlim ve starejch ďáblicích

Napsal: 26.01.2006, 20:35
od milonovo
Martin_534 píše:tak to mě dostalo, v autorizovaném servisu nissan ani nedokážou změřit předstih :lol:
to je dost smutný

jinak bydlim ve starejch ďáblicích
Tak tohle je ve většině autorizovanejch servisů stejný,neuměj kromě výměny nejlépe půlky auta nic,zato uměj velmi obratně odůvodňovat ceny oprav.

Napsal: 26.01.2006, 23:13
od Kentoya
tak tak kluci, to už jsem si taky všiml, co si neudělám na jakýmkoliv autě sám, tak po tom hovno, nejenomže to udělají polovičatě, ale pokurví další věci (sem tam něco ulomí, nebo nezapojí atd) a peněz chcou jak svina popř si technici vymění nějaký ten dílek za svůj poškozený, o tom bych mohl psát básně, a co jim to trvá času no hotovo

Napsal: 27.01.2006, 09:10
od Dan
milonovo píše:
Martin_534 píše:tak to mě dostalo, v autorizovaném servisu nissan ani nedokážou změřit předstih :lol:
to je dost smutný

jinak bydlim ve starejch ďáblicích
Tak tohle je ve většině autorizovanejch servisů stejný,neuměj kromě výměny nejlépe půlky auta nic,zato uměj velmi obratně odůvodňovat ceny oprav.
Zatím jsem si vždycky poradil bez servisu,ale tentokrát už nevím kudy kam. Už jsem začal přemýšlet,že zkusím přehodit celou kabeláž ze starýho,ale po pravdě se mi do toho moc nechce. Musím přiznat,že ani nevím jaký tam mám turbo,ale při přehazování motoru jsem dával to moje a musel jsem dělat redukce, tak jsem poznal,že to není originál. To z němec bylo totálně v pr... Neměl bych přehodit i benz. čerpadlo? Dan

Napsal: 27.01.2006, 10:04
od raddy
Dan píše:
milonovo píše:
Martin_534 píše:tak to mě dostalo, v autorizovaném servisu nissan ani nedokážou změřit předstih :lol:
to je dost smutný

jinak bydlim ve starejch ďáblicích
Tak tohle je ve většině autorizovanejch servisů stejný,neuměj kromě výměny nejlépe půlky auta nic,zato uměj velmi obratně odůvodňovat ceny oprav.
Zatím jsem si vždycky poradil bez servisu,ale tentokrát už nevím kudy kam. Už jsem začal přemýšlet,že zkusím přehodit celou kabeláž ze starýho,ale po pravdě se mi do toho moc nechce. Musím přiznat,že ani nevím jaký tam mám turbo,ale při přehazování motoru jsem dával to moje a musel jsem dělat redukce, tak jsem poznal,že to není originál. To z němec bylo totálně v pr... Neměl bych přehodit i benz. čerpadlo? Dan
kym zacens prehadzovat kabelaz, najprv si skontroluj ten predzapal, AFM a nastavenie snimaca klapky....