Teplota výfukového potrubí

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
240SX
user
Příspěvky: 220
Registrován: 20.12.2005, 17:36
Bydliště: Frenštát p.R.

Teplota výfukového potrubí

Příspěvek od 240SX » 29.01.2006, 15:59

Při odstranění katu,středního a koncového tlumiče = starý výfuk, a nahrazením dynamizérem a průchozím koncovým tlumičem se mi zdá,že se mi hodně zahřívají svody,je to v pořádku?

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 29.01.2006, 21:32

To je divné když jsi to otevřel a plyny se nemají o co zarážet. Co předstih? 8)

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 29.01.2006, 22:07

taky se mi to nezdá, mělo by to být studenější než předtím

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Teplota výfukového potrubí

Příspěvek od raddy » 29.01.2006, 22:23

240SX píše:Při odstranění katu,středního a koncového tlumiče = starý výfuk, a nahrazením dynamizérem a průchozím koncovým tlumičem se mi zdá,že se mi hodně zahřívají svody,je to v pořádku?
no, pocul som rozn historky o vysavani horiacej zmesi pri atmo motoroch ak je prilis nizky protitlak vo vyfuk. potrubi, ale co je na tom pravdy tazko povedat.... :?:

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 29.01.2006, 23:25

Ze by se diky nizsimu protitlaku tak dobre nezaviraly ventily??? :shock: Ja neco podobneho videl na kamosovem aute, kdyz se mu zlomil vyfuk pred strednim tlumicem a on s tim dojel cca 90km, svody mel do cervena a stezoval si, ze auto skoro nejelo a musel silene slapat na plyn...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
240SX
user
Příspěvky: 220
Registrován: 20.12.2005, 17:36
Bydliště: Frenštát p.R.

Příspěvek od 240SX » 30.01.2006, 06:25

Možná ,že ten motor začal konečně pracovat :) .Dneska ,když jsem dojel na parkoviště tak mi v tom výfuku u svodů zase praskalo jak nikdy před tím. :?

Uživatelský avatar
240SX
user
Příspěvky: 220
Registrován: 20.12.2005, 17:36
Bydliště: Frenštát p.R.

Příspěvek od 240SX » 30.01.2006, 06:28

Heini píše:To je divné když jsi to otevřel a plyny se nemají o co zarážet. Co předstih? 8)
Na předstih jsem se nedíval,vím kde se nastavuje ,ale neumím to.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.01.2006, 08:51

240SX píše:Možná ,že ten motor začal konečně pracovat :) .Dneska ,když jsem dojel na parkoviště tak mi v tom výfuku u svodů zase praskalo jak nikdy před tím. :?
no ked ti zhoria vyfukove ventily, tak dopracoval :lol:

Uživatelský avatar
240SX
user
Příspěvky: 220
Registrován: 20.12.2005, 17:36
Bydliště: Frenštát p.R.

Příspěvek od 240SX » 30.01.2006, 08:54

raddy píše:
240SX píše:Možná ,že ten motor začal konečně pracovat :) .Dneska ,když jsem dojel na parkoviště tak mi v tom výfuku u svodů zase praskalo jak nikdy před tím. :?
no ked ti zhoria vyfukove ventily, tak dopracoval :lol:
Dík :cry: :cry: :cry:

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 30.01.2006, 16:16

Slyšel jsem teorii,že dynamizér urychluje proudění výf. plynů.Pokud by na tom bylo jen stébélko pravdy,znamenalo by to že při rychlejším vyplachování ti nestačí shořet směs ve válci,ale dohořívá ještě ve výfucku.Takže bys potřeboval přenastavit předstih a možná i časování ventilů(vaček),ale toto je pro mě přílyš tenký led.Možná raddy??
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.01.2006, 18:03

ja som sa prvy opytal co to ten dynamizer vlastne je, na mna nepozerajte :wink:

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 30.01.2006, 18:30

je to trubka, ktera ma u vnitr perforovanou trubku a nakou vatu nebo co to je na utlumeni hluku
je to rezonator :D

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 31.01.2006, 12:33

nejsem zcela profík, ale když jsem dal u shade průchozí rouru, tak mi červenali svody taky a výkon šel trošku dolů, asi to bylo tím, že atmosféra potřebuje zpětný tlak výfukových plynů pro lepší uzavírání vaček, ale je fakt, že tam leju 99 okt benzín, kterej má delší dobu hoření, nevím nevím

Uživatelský avatar
240SX
user
Příspěvky: 220
Registrován: 20.12.2005, 17:36
Bydliště: Frenštát p.R.

Příspěvek od 240SX » 31.01.2006, 15:29

Kentoya píše:nejsem zcela profík, ale když jsem dal u shade průchozí rouru, tak mi červenali svody taky a výkon šel trošku dolů, asi to bylo tím, že atmosféra potřebuje zpětný tlak výfukových plynů pro lepší uzavírání vaček, ale je fakt, že tam leju 99 okt benzín, kterej má delší dobu hoření, nevím nevím
Svody mi zatím nečervenají,a výkon se hodně navýšil. :?

valdos240sx
user
Příspěvky: 106
Registrován: 20.01.2006, 03:45
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od valdos240sx » 03.02.2006, 16:26

Zdravím te take vlastním 240sx a na jaře se chystám na přdělání výfuku.Říkáš že to jde dost znát co se týče toho výkonu?Jak hodně se ti změnil zvuk s tím otevřeným výfukem?Pokud budeš mít nějaké problémy s,tak dej vědět at vím čeho se mám vyvarovat-uvítám všechny rady předem díky. :wink:
NISSAN 240SX SE(S 13)KA 24DE,ČERVENÁ(R.V.91)VLSD-samosvor,SUPER HI-CAS,ŠÍBR,FÓLIE VZADU,KLIMA,17"225,REZONÁTOR,LADÁK.++240SX S13 KA24E,stíbrná met.(r.v.89)Bývaly majitel 240sx s Fóra.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 180 hostů