Cukání od 3500-4000ot/min

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Neo
user
Příspěvky: 68
Registrován: 30.01.2006, 15:03
Bydliště: K.Hora,Kolín
Kontaktovat uživatele:

Cukání od 3500-4000ot/min

Příspěvek od Neo » 30.01.2006, 15:37

Plese, kdo mi poradí s cukáním při otáčkách kolem 3-4tis. někdy to i "kope"do motoru.Může to dělat předstih-přeskočená vačka?nebo něco jinýho... :?

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání od 3500-4000ot/min

Příspěvek od blázen » 30.01.2006, 15:38

co palivová pumpa
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Neo
user
Příspěvky: 68
Registrován: 30.01.2006, 15:03
Bydliště: K.Hora,Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání od 3500-4000ot/min

Příspěvek od Neo » 30.01.2006, 15:49

Tlak paliva sem měřil a upravil,uz přesně nevim kolik tlačí,ale je to naladeny podle workshopu..

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 30.01.2006, 16:03

Jestli máš zvedlej výkon tak to pumpa bejt může.Většinou se to projevuje právě v tomto rozsashu otáček.Dělá ti to v záběru,nebo ikdyž se rozjíždíš nalehko?Dělá to i na nižší kvalty(1,2),nebo až od trojky vejš?Popiš to trochu podrobněj.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 30.01.2006, 16:12

chce to měřit tlak paliva za jízdy 8)

Uživatelský avatar
Neo
user
Příspěvky: 68
Registrován: 30.01.2006, 15:03
Bydliště: K.Hora,Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neo » 30.01.2006, 16:14

Dělá to jak za tepla tak za studena, s min.rozdílama a vícemeně na všechny rychlosti.Ale na neutrál je všechno OK. :!: Výkon by měl bejt standart.Žadný úpravy na motoru sem nedělal,Kromě přiškrcení podtlaku z důvodu srovnání tlaku paliva

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 30.01.2006, 16:18

Jakýho přiškrcení podtlaku???
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
Neo
user
Příspěvky: 68
Registrován: 30.01.2006, 15:03
Bydliště: K.Hora,Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neo » 30.01.2006, 16:30

Když odpojíš jenu hadičku od podtlaku(už nevim přesně kterou) a na jedný straně jí zaslepíš zvedne se ti tlak paliva :wink: .Je to jen dočasný řešení...ale trochu to pomohlo!

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 30.01.2006, 16:37

pokud ti pomohlo zvednutí tlaku,tak je asi tvoje pumpa v háji, kup walbro a máš klid. Odkud jsi?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 30.01.2006, 16:38

jestli si přiškrtil - ucpal přívod podtlaku k FPR tak sice na volnoběh budeš mít větší tlak benzínu, ale zase při boostu ho budeš mít nižší, což by mohlo právě způsobovat to cukání

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 30.01.2006, 16:42

To je ono.Proto mu to na neutrál nedělá,protože to nejde do boostu.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 30.01.2006, 16:43

ale jestli mu to dělalo i předtim než ten podtlak překopal?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 30.01.2006, 16:48

Pokud to uvede do původního stavu a na neutrál to bude dobrý,ale v boostu ne,tak je to pumpa.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
Neo
user
Příspěvky: 68
Registrován: 30.01.2006, 15:03
Bydliště: K.Hora,Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neo » 30.01.2006, 16:48

Dělalo to i předtim proto sem to začal řešit takhle :!:
Jinak sem od K.Hory

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 30.01.2006, 16:52

takže patrně ta pumpa, když si psal že na neutral bylo vše OK
koupit novou, nebo starši. ale lepši je novou :wink: pokud chceš starši tak mam jednu navic
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 hostů