servo žíz.

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Gulašek
user
Příspěvky: 134
Registrován: 20.07.2005, 14:46
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

servo žíz.

Příspěvek od Gulašek » 22.02.2006, 10:01

ovzdušnuje se nějak servo ?

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 22.02.2006, 12:35

odvzdušní se samo

Uživatelský avatar
Gulašek
user
Příspěvky: 134
Registrován: 20.07.2005, 14:46
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gulašek » 22.02.2006, 20:26

Dík

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 22.02.2006, 22:37

po naplnění zatoč plně na obě strany a postupně dolívej, odvzdušní se to samo

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 23.02.2006, 08:13

nejlíp víckrát :wink:

Uživatelský avatar
240SX
user
Příspěvky: 220
Registrován: 20.12.2005, 17:36
Bydliště: Frenštát p.R.

Příspěvek od 240SX » 23.02.2006, 16:48

Když budeš měnit celou náplň,jako že ji nejřív celou vypustíš ,tak při naplňování při prvním otáčením volantem měj obě kola nad zemí(nadzvedni auto třeba za přední nosník) a nestartuj,až ti nebude v nádobce ubývat dolévaná kapalina,tak teprve pak otáčej s volantem s koly na zemi s nasartovaým motorem,kapaliny ti zase ubyde,vypni motor ,spusť auto,dolej kapalinu ,nastartuj a otačej volantem,a otáčej a dolível tak dlouho,dokud nebudeš mít požadované množství kapaliny-měrka,a nebudou z nádobky unikat bubliny. Dávej pozor,abyz měl v nádobce pořád dost kapaliny,aby jsi to zbytečně dokola nezavdušňoval!!!!!

Uživatelský avatar
Gulašek
user
Příspěvky: 134
Registrován: 20.07.2005, 14:46
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gulašek » 24.02.2006, 09:51

240SX píše:Když budeš měnit celou náplň,jako že ji nejřív celou vypustíš ,tak při naplňování při prvním otáčením volantem měj obě kola nad zemí(nadzvedni auto třeba za přední nosník) a nestartuj,až ti nebude v nádobce ubývat dolévaná kapalina,tak teprve pak otáčej s volantem s koly na zemi s nasartovaým motorem,kapaliny ti zase ubyde,vypni motor ,spusť auto,dolej kapalinu ,nastartuj a otačej volantem,a otáčej a dolível tak dlouho,dokud nebudeš mít požadované množství kapaliny-měrka,a nebudou z nádobky unikat bubliny. Dávej pozor,abyz měl v nádobce pořád dost kapaliny,aby jsi to zbytečně dokola nezavdušňoval!!!!!

Dík moc za podrobné vysvětlení :)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 hostů