Nenaskočí a nenaskočí

otázky a odpovědi technického rázu
Lubosh

Nenaskočí a nenaskočí

Příspěvek od Lubosh » 15.05.2006, 22:10

Čau vespolek.
Mám následující problém. Svíčky dávají jiskru a jsou nové. Palivo tam jde. Při startování jde trochu kouř z výfuku ale motor ne a ne naskočit. Dokonce to ani neškytne :-(
Díky za každý podnět :-)

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nenaskočí a nenaskočí

Příspěvek od rozum » 15.05.2006, 22:13

Lubosh píše:Čau vespolek.
Mám následující problém. Svíčky dávají jiskru a jsou nové. Palivo tam jde. Při startování jde trochu kouř z výfuku ale motor ne a ne naskočit. Dokonce to ani neškytne :-(
Díky za každý podnět :-)
nejeblo ti tesneni pod hlavou? stalo se mi neco podobneho :)

Uživatelský avatar
Piettro
user
Příspěvky: 499
Registrován: 27.12.2004, 21:52
Bydliště: Teplice nad Bečvou (Bohumín)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Piettro » 15.05.2006, 22:15

ja kdyz sem nemel poradne uzemenou RJ, tak sem nebyl schopny taky nastartovat - presne jako u tebe....

Lubosh

Re: Nenaskočí a nenaskočí

Příspěvek od Lubosh » 15.05.2006, 22:18

Včera jsem přijel, vypnul motor a pak už nenastartoval. Tlak klesl oproti minulému měření asi o jeden bar. Nyní cca 9
rozumik píše:
Lubosh píše:Čau vespolek.
Mám následující problém. Svíčky dávají jiskru a jsou nové. Palivo tam jde. Při startování jde trochu kouř z výfuku ale motor ne a ne naskočit. Dokonce to ani neškytne :-(
Díky za každý podnět :-)
nejeblo ti tesneni pod hlavou? stalo se mi neco podobneho :)

Lubosh

Příspěvek od Lubosh » 15.05.2006, 22:20

Kde přesně ta řídící jednotka je?
Piettro píše:ja kdyz sem nemel poradne uzemenou RJ, tak sem nebyl schopny taky nastartovat - presne jako u tebe....

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 15.05.2006, 22:38

Je u spolujezdce u podbehu. Musis sundat jeden plast.

Uživatelský avatar
porsacek
user
Příspěvky: 278
Registrován: 26.02.2006, 19:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od porsacek » 16.05.2006, 06:13

Neni to auto z bazaru na cernaku EXTRAAUTO jestly jo tak to uz jednou udelalo kdyz jsem se jel na nej podivat motor naskocil ale nez jsme vyjely tak to chciplo a uz to neslo nahodit takze jsem dal od toho ruce pryc .
Naposledy upravil(a) porsacek dne 17.05.2006, 09:13, celkem upraveno 1 x.
Nissan 200sx 1.8 turbo rv:93 Blow off valve MK II red,sportovní filtr.PREMIUM COIL OVER KIT KONI SPORT
Toyota Avensis 2.0 D-4 150hp www.toyotaklub.cz

Lubosh

Příspěvek od Lubosh » 16.05.2006, 07:04

Není. S tímto autem jsem už nalítal kolem 40.000 km a bez vážnějších problémů. Předevčírem jsem s ním normálně přijel, vypnul motor a potom už nenatočil. Zpočátku to sice občas škytlo ale pak už ani to.

porsacek píše:Neni to auto z bazaru na cernaku EXTRAAUTO jestly jo tak to uz jednou udelalo kdyz jsem se jel na nej podivat motor naskocil ale nez jsme vyjely tak to chciplo a uz to neslo nahodit takze jsem dal od toho ruce pric .

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 16.05.2006, 07:15

typicky problem su zahadzane sviecky. vyber ich a poriadne ocisti jemnym smirglom.

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 16.05.2006, 07:29

raddy píše:typicky problem su zahadzane sviecky. vyber ich a poriadne ocisti jemnym smirglom.
nebo ocelovym kartacem to jde taky dobre

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 16.05.2006, 19:16

Nebo ty svicky preventivne vyhod a kup nove :wink:
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 16.05.2006, 22:53

pokud tam máš opravdu nové svíčky, tak každá rada dobrá, mě něco podobného dělali na birdu ty přívodní kabely ke svíčkám, vyměnil jsem je a byl klid (pro info motor v birdu mám stejnej, akorát bez turba) a kámoš co má sunnyho (ten sám motor) podobný problém a byl to power tranzistor pravděpodobně v obou případech i když to jiskru házelo, tak nebyla dostatečná k zapálení směsi

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 16.05.2006, 23:23

A kdyz vymotas svicky jsou jake? Mokre..suche....ciste....cerne ?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Lubosh

Příspěvek od Lubosh » 17.05.2006, 17:55

Tak jsem se posunul dal. Už to sice startuje ale při otáčkách kolem 3000 se to dusí, cuká a neochotně se zrychluje. Při přechodu z vysokých otáčkách to klesne pod 500 a zdechne. Pokud to podpořím jemným zaturováním, otáčky se ustálí kolem 800 za minutu. Začalo to taky dost kouřit. Asi olej ve válci.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 17.05.2006, 17:57

zkontroluj všechny podtlakové hadice a přívod vzduchu do sání, takhlenějak se to chová když je chyba tímto směrem

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 143 hostů