k cemu sou dobry topmount svody?

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

k cemu sou dobry topmount svody?

Příspěvek od rozum » 29.06.2006, 22:29

jake maji vyhody/nevyhody? a jak se pak vede vyfuk? To musi byt celkem drbarna ni?

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.06.2006, 06:44

vyhodu a ucel maju jedinu: umoznit montaz turba prilis velkych rozmerov, ktore sa do klasickej spodnej pozicie vojde len obtiazne.
vedlajsia vyhoda je jednoduchsia montaz ako zvodov tak aj turba.Nevyhoda je komplikovanejsi vyfuk, zdroj tepla tesne pod kapotou.
A dobre to vyzera 8)

Belmondo1
user
Příspěvky: 223
Registrován: 16.03.2005, 09:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Belmondo1 » 30.06.2006, 07:08

Souhlasim s Raddym az na ten vyfuk zadnej problem jsem s nim nemel proste jen samy pozitiva hlavne pak ta de/montaz turba cca 30 min a je tam a dalsich 30 min a je venku tuto proceduru jsem si zopakoval snad 100x :lol:

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.06.2006, 07:38

ten vyfuk je skor len dlhsi ako komplikovanejsi, zle som sa vyjadril 8)

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 30.06.2006, 08:16

tak to je fajne. aji chlazeni bude lepsi, sak kapotu muzu vzit flexou ni? :lol:

Belmondo1
user
Příspěvky: 223
Registrován: 16.03.2005, 09:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Belmondo1 » 30.06.2006, 08:23

s tim radsi opatrne pac jestli se ti na rozpaleny turbo dostane voda (dest) tak se s nim muzes rozloucit :twisted:

Uživatelský avatar
Piettro
user
Příspěvky: 499
Registrován: 27.12.2004, 21:52
Bydliště: Teplice nad Bečvou (Bohumín)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Piettro » 30.06.2006, 08:25

Belmondo1 píše:s tim radsi opatrne pac jestli se ti na rozpaleny turbo dostane voda (dest) tak se s nim muzes rozloucit :twisted:
No on jeste hoooodne dlouho asi jezdit nebude, cili nemyslim, ze to je problem..... :lol: Sorry, nedalo mi to :oops:

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 30.06.2006, 08:26

to uz se nejak vyresi. ale mohlo by to asi roztopit planovanou laminatovou haubnu.. :?

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.06.2006, 09:09

rozumik píše:to uz se nejak vyresi. ale mohlo by to asi roztopit planovanou laminatovou haubnu.. :?
no tak to by mohol byt problem....ale da sa kupit termoizolacny obal na vyfukovu cast turba a zvody a vyfuk omotat paskou....

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 30.06.2006, 09:19

raddy píše:
rozumik píše:to uz se nejak vyresi. ale mohlo by to asi roztopit planovanou laminatovou haubnu.. :?
no tak to by mohol byt problem....ale da sa kupit termoizolacny obal na vyfukovu cast turba a zvody a vyfuk omotat paskou....
ciste teoreticky, na kolik se rozpali snek turba, dejme tomu T3, GT28 a tlaku -kdyz to preenem- do 1.3b?
svody vezmu thermotecem..
Za jizdy by tu kapotu asi celkem chladil proudici vzduch, prip. tam udelat par chladicich der vytvarejicich podtlak, at to odsava teplo ze sneka..

Belmondo1
user
Příspěvky: 223
Registrován: 16.03.2005, 09:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Belmondo1 » 30.06.2006, 09:33

No rozpali se celkem slusne nekde jsem videl fotky kdy byl rozpalanej do oranzova =D>

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 30.06.2006, 09:41

Piettro píše:
Belmondo1 píše:s tim radsi opatrne pac jestli se ti na rozpaleny turbo dostane voda (dest) tak se s nim muzes rozloucit :twisted:
No on jeste hoooodne dlouho asi jezdit nebude, cili nemyslim, ze to je problem..... :lol: Sorry, nedalo mi to :oops:
hele ja nejsem ten kdo boura do plotu :lol:
taky mi to nedalo :oops:

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.06.2006, 11:07

rozumik píše:
raddy píše:
rozumik píše:to uz se nejak vyresi. ale mohlo by to asi roztopit planovanou laminatovou haubnu.. :?
no tak to by mohol byt problem....ale da sa kupit termoizolacny obal na vyfukovu cast turba a zvody a vyfuk omotat paskou....
ciste teoreticky, na kolik se rozpali snek turba, dejme tomu T3, GT28 a tlaku -kdyz to preenem- do 1.3b?
svody vezmu thermotecem..
Za jizdy by tu kapotu asi celkem chladil proudici vzduch, prip. tam udelat par chladicich der vytvarejicich podtlak, at to odsava teplo ze sneka..
vyfukova cast turba sa rozpali tak, ze je SKRZ liatinu vidiet lopatky turbiny a to si nerobim srandu. Teploty tam mozu byt tak okolo 700-800C, zalezi samozrejme na konkretnej aplikacii.

Uživatelský avatar
V-Eagle
user
Příspěvky: 390
Registrován: 27.09.2004, 15:28
Bydliště: Praha / Podebrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od V-Eagle » 30.06.2006, 11:54

Obrázek

Tak co kapota z carbonu? 8)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.06.2006, 12:07

jeden obrazok za tisic slov.....

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 hostů