Stránka 1 z 3

blížící se sraź = opět problém

Napsal: 24.07.2006, 14:30
od blázen
když nastartuju auto - jedno jestli studene nebo horke,tak má na volnoběh nepravidelný chod...celkem dost, jako by padal jeden válec, otáčky lítaj mezi 600 a 1100, ECU hlásí 55...akorát sem vyčistil AFM, předstih by měl být OK, při přidání plynu se auto chová normálně, jede super,ani škubnutí,..jen na volnoběh má blbej chod,..napadá někoho něco? mohly by to bejt svíčky? na mých platinových sem nastavil dtrh 0,8.
turbo tlači 1,1b


jak se nastavuje ten snímač polohy klapy? throttle sensor and idle switch ..

Napsal: 24.07.2006, 17:17
od doublejay
spinac volnobehu / air regulator...?

Napsal: 24.07.2006, 19:10
od blázen
AAC valve? vyčištěný,...nasazený pořád nízký volnoběh ale už nekolísá,vyměněný za jiný, žádná změna,..

TPS měřil sem odpor v uzařeným stavu a bud je to nula...nebo velký odpor, nula to je ve více polohách, - vyměnil sem za jiný, žádná změna,odpor na tom druhem obvodu je 1,53Kohm, to je v toleranci 1-9 dle manuálu

projel sem auto,dal sem mu co do něj vlezlo, přijel sem domů a nespadly otáčky pod 1500.... po vypnutí motoru a následném nastartování - opět cukavý volnoběh okolo 600ot

zitra kouknu na předstih,ale mám tam rysku CAS se nepohnul..tak nevěřím ve změnu

má někdo nějaký nápad, takhle na sraz nemůžu,nebo zustanu někde viset :cry:

Napsal: 24.07.2006, 19:45
od blázen
asi to moje dvoukilo nakopu do prdele a bude klid :?

Napsal: 24.07.2006, 21:04
od rozum
stav se, v nastavovani TPS sem uz profik :lol:

Napsal: 25.07.2006, 09:22
od blázen
takže když sem ráno přišel k autu a nastartoval,tak za pár sekund zdechlo, bez přidání plynu dycky chcíplo.

CAS - při současnem nastavení auto pokažde za par sekund chcíplo,při pootočení času doleva nechcíplo tehdy až sem čas posunul nadoaz doleva, pak udrželo,špatný nepravidelný cukavý volnoběh v cca 500ot

:cry:

Napsal: 25.07.2006, 09:39
od raddy
skus podlozit doraz klapky tak, aby bola trochu otvorena, alebo vysrobuj trosku dorazovy srob. Ked pripojis ohmmeter na horne dva kontakty na TPS snimaci, tak musi byt obvod rozpojeny(len pre tento pokus). CAS nechaj tak ako ma byt.

Skontroluj, ci nahodou nemas vytiahnutu mierku oleja a mozne sanie falosneho podtlaku cez odvetranie vaciek. Doporucujem docasne zablokovat PCV ventil (zablokuj hadicu od sacej vacky do PCV alebo ju stiahni eskapaskou).

No a skus nastartovat...

Napsal: 25.07.2006, 09:51
od blázen
raddy píše:skus podlozit doraz klapky tak, aby bola trochu otvorena, alebo vysrobuj trosku dorazovy srob. Ked pripojis ohmmeter na horne dva kontakty na TPS snimaci, tak musi byt obvod rozpojeny(len pre tento pokus). CAS nechaj tak ako ma byt.

Skontroluj, ci nahodou nemas vytiahnutu mierku oleja a mozne sanie falosneho podtlaku cez odvetranie vaciek. Doporucujem docasne zablokovat PCV ventil (zablokuj hadicu od sacej vacky do PCV alebo ju stiahni eskapaskou).

No a skus nastartovat...
jdu to provést, ještě sem zjistil, že v místě někde za AAC něco syčí, nevim jestli to je normální a jde to zevnitř motoru,nebo někde něco uniká

Napsal: 25.07.2006, 10:22
od blázen
měrka oleje je OK na svém místě dobře zasunutá.
takže podložil sem klapku o cca necelý 1mm a změřil TPS - kontakt rozpojen. Upchal sem PCV nastartoval, volnobě pořád okolo 600ot nepravidelný,ale z výfuku šel bílý dým,že sem se tam málem udusil. tak sem to PCV spojil zpátky,nastartoval, bílého smogu ubylo,ale volnoběh stále stejný, tak sem trošku tu škrtící klapku tim kolikem povytáhnul at mi alespon drží ten volnoběh okolo 600ot.

zajímá mě to syčení,jdu o rozebrat jestli něco nenajdu, vyměnim všecky hadice

Napsal: 25.07.2006, 10:59
od blázen
blázen píše:měrka oleje je OK na svém místě dobře zasunutá.
takže podložil sem klapku o cca necelý 1mm a změřil TPS - kontakt rozpojen. Upchal sem PCV nastartoval, volnobě pořád okolo 600ot nepravidelný,ale z výfuku šel bílý dým,že sem se tam málem udusil. tak sem to PCV spojil zpátky,nastartoval, bílého smogu ubylo,ale volnoběh stále stejný, tak sem trošku tu škrtící klapku tim kolikem povytáhnul at mi alespon drží ten volnoběh okolo 600ot.

zajímá mě to syčení,jdu o rozebrat jestli něco nenajdu, vyměnim všecky hadice
a ještě jedna zajímavost,když sem odpojil kabel od druheho vstřiku (bráno zepředu auta) tak motor nezměnil chování,když sem odpojil kterýkoliv jiný motor málem vykočil z auta. měřil sem diodou s odprem signál do vstřiku a blikala normálně pravidelně... prohodil sem kabely mezi druhym a třetim vstřikem a chování stejné... při odpojeni druheho nic...při odpojeni třetiho to malem zdechlo... Může být něco se vstřikem?
nadruhou stranu když přidám plyn auto se chová normálně jedou všecky válce....
na volnoběch sou vypary z vyfuku smradlave, zda se mi že jde do motoru přiliš bohatá směs, překontroluju svíčky a uvidim jak vypadaj..hlavně ta druhá

Napsal: 25.07.2006, 11:19
od raddy
hmm, zaujimave....ten biely dym bol z turba, je to viac menej normalne.

ale to s tym vstrekom....ak mas seriove vstreky, dojdi na zraz, donesiem nejake vstreky co mam navyse a poskusame....

mozno ma jeden vstrek poskodenu trysku...

kludne nastav tu klapku aby si mal normalny volnobeh, len pozor, kedze bude volnobezny kontakt stale rozopnuty, nezopne sa AAC ventil a moze sa stat ze napr. ak na volnobehu plne vytocis volant, mozu klesnut otacky/zhasnut motor. Inak jazdit s tym mozes uplne normalne.

A to sycanie si pocul aj pri upchatom PCV?

Napsal: 25.07.2006, 12:27
od blázen
jo syčení sem slyšel ikdyž sem ucpal PCV a vyměnil všecky hadice, zkusim kouknout na AAC jak je usazen v takové přírubě je to na těsnění,jestli někde neni poškozene jinak už fakt nevim, dá se vstřik nějak proměřit? zkusim prolezt manuál, zkusim ještě jednou i ten předstih, jinač už fakt nevim :?

Napsal: 25.07.2006, 12:28
od Martin_534
koukni ještě na svíčky, může to bít klidně i svíčkou/civkou

Napsal: 25.07.2006, 12:41
od blázen
kouknu vyměním

Napsal: 25.07.2006, 13:01
od blázen
svíčka je po kraji vypálená do černa ale zobáček a střed sou krásně vypálené dohněda, jak se doma vzbudí prcek tak to skusim nastartovat a pujdu po tom syčení.