vynechava pri studenem motoru

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

vynechava pri studenem motoru

Příspěvek od mrkevvzime » 04.08.2006, 06:44

čau kluci
už se tady několikrát řešil problém se studenym motorem, ale nenašel jsem přesně to co jsem hledal
takže dělá mi tohle: když je tak pod cca 20°C a motor je studený tak to nastartuju, otáčky tak na 600 a po několika vteřinách (2-3) se zvednou na cca 1200 to zatim nevidim jako problém, ale když to nenechám ohřát na volnoběh a vydám se na cestu tak při konstantní rychlosti motoru najednou začnou padat otáčky jako když nedržim pedál plynu a když přidám tak to začne cukat jako prase jako když se neumí rozhodnout jestli má jet nebo ne. pustim plyn a otáčky normálně na volnoběhu.
Všiml jsem si, že když se ručička teploměru blíží na svojí provozní hodnotu tak to přestane. A ikdyž se to někdy neprojevuje zrovna takhle hodně špatně tak je cítit, že když se to aspoň trochu ohřeje tak jako by něco seplo a najednou to líp jede.
Jak těď bylo to horko tak to nedělalo až zase jak se ochladilo.
dík za rady
Naposledy upravil(a) mrkevvzime dne 04.08.2006, 08:45, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od james2000 » 04.08.2006, 07:24

Toto mě dělalo taky, tak sem vymněnil svíčky, kabely, palivový filtr, olejový filtr, vzduchový filtr, zkontroloval jsem palivovou pumpu, rozdělovač a nakonec to bylo v propálených cívkách... Jedna cívka mě stála kolem 3000Kč a měl sem propálené dvě - 6000Kč :( zloději ale teď to jede jako dřív :D ...

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 04.08.2006, 08:28

no kouknul bych na nastavení tps, ale to si určitě udělal

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 04.08.2006, 08:43

jeste jsem nic nedelal
jestli je tps - throttle sensor proc to dela jenom kdyz je studenej motor?

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 04.08.2006, 09:03

moje teorie je, že to bude nastavený na nějaký hraniční hodnotě a když se to ohřeje, tak se to posune tak, že to funguje :)

ale může to bejt i něco jinýho, jen mi to připadá že by to mohlo fungovat a je to jednoduchý na zkontrolování :)

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 04.08.2006, 12:09

mno tak jsem na to koukal nevim teda jestli jsem to delal dobre a idle switch se rozpojil kdyz sem pohnul klapkou o cca 1mm
a throttle sensor ma od 1,33 do asi 8,88 kilo
jak ma byt nastavenej ten idle switch?

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 04.08.2006, 15:10

zkus to za tepla i za studena

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: vynechava pri studenem motoru

Příspěvek od 935Baby » 04.08.2006, 17:06

mrkevvzime píše:čau kluci
už se tady několikrát řešil problém se studenym motorem, ale nenašel jsem přesně to co jsem hledal
takže dělá mi tohle: když je tak pod cca 20°C a motor je studený tak to nastartuju, otáčky tak na 600 a po několika vteřinách (2-3) se zvednou na cca 1200 to zatim nevidim jako problém
To co jsem napsal do Quote je můj problém, s tím rozdílem že mě to děla i když je venku 35°C. A ty problémy nemívám v zimě nebo když je cca pod 10°C.

Řešením tohoto problému už jsem ztrávil skoro polovinu života :lol:

Mrkni na můj článek o tom problému:

forum/viewtopic.php?t=6878&highlight=studen%E9+starty

Doufám že to společně vyřešíme. Já ted momentálně visím na tom že nemohu koupit stroboskop na měření předstihu - nejsou prachy. Nechci to nikomu dávat k změření - jak se říká, chces neco pořádně tak si to udelej sám.

Jinak u mě je předstih na 99% ok, ale..........uvidí se až koupím stroboskop
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 04.08.2006, 17:12

james2000 píše:Toto mě dělalo taky, tak sem vymněnil svíčky, kabely, palivový filtr, olejový filtr, vzduchový filtr, zkontroloval jsem palivovou pumpu, rozdělovač a nakonec to bylo v propálených cívkách... Jedna cívka mě stála kolem 3000Kč a měl sem propálené dvě - 6000Kč :( zloději ale teď to jede jako dřív :D ...
Jak jsi zjistil že jsi měl propálené zapalovací cívky? Jak jsi je měřil atd? Já je měřil a hodnoty dle manuálu byli v pořádku.

Hmm, rozdělovač. Takže to bylo KA24DE?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 04.08.2006, 20:02

kluci předstih na to vliv nemá

zatím nevím proč, ale po celou dobu co mám dvoukilo, mám stabilně točky na volnoběh cca 800 a z toho z ničeho nic je tam 1200 při teplým motoru a potom znovu po rozjetí a zastavení 800 throtle oki, předstih oki, klapka oki, časem na to přijdu

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 05.08.2006, 10:02

Kentoya píše:kluci předstih na to vliv nemá

zatím nevím proč, ale po celou dobu co mám dvoukilo, mám stabilně točky na volnoběh cca 800 a z toho z ničeho nic je tam 1200 při teplým motoru a potom znovu po rozjetí a zastavení 800 throtle oki, předstih oki, klapka oki, časem na to přijdu
předstih má podstatný vliv na volnoběh 8)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 05.08.2006, 10:08

souhlasím, že předstih má podstatný vliv na volnoběh, ale nemá vliv na to, že jednou je to oki a podruhé ee, asi tak, protože předstih se sám nezmění 8)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 05.08.2006, 10:17

pokud je vadny CAS nebo poškozeny - vygaglany Dvystupek na vyfukove vačce a vydřene zuby tak se sám měnit může 8)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 05.08.2006, 13:06

ale to potom není předstih který se pomocí CAS nastaví, ale samotný CAS, 8)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 05.08.2006, 13:09

je to samotný CAS který nějakým vedlejším vlivem předstih mění a ten mění chování motoru... ale kdyby to bylo předstihem auto by patrně neblblo jen na volnoběh :roll:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 158 hostů