Stránka 1 z 3

vynechava pri studenem motoru

Napsal: 04.08.2006, 06:44
od mrkevvzime
čau kluci
už se tady několikrát řešil problém se studenym motorem, ale nenašel jsem přesně to co jsem hledal
takže dělá mi tohle: když je tak pod cca 20°C a motor je studený tak to nastartuju, otáčky tak na 600 a po několika vteřinách (2-3) se zvednou na cca 1200 to zatim nevidim jako problém, ale když to nenechám ohřát na volnoběh a vydám se na cestu tak při konstantní rychlosti motoru najednou začnou padat otáčky jako když nedržim pedál plynu a když přidám tak to začne cukat jako prase jako když se neumí rozhodnout jestli má jet nebo ne. pustim plyn a otáčky normálně na volnoběhu.
Všiml jsem si, že když se ručička teploměru blíží na svojí provozní hodnotu tak to přestane. A ikdyž se to někdy neprojevuje zrovna takhle hodně špatně tak je cítit, že když se to aspoň trochu ohřeje tak jako by něco seplo a najednou to líp jede.
Jak těď bylo to horko tak to nedělalo až zase jak se ochladilo.
dík za rady

Napsal: 04.08.2006, 07:24
od james2000
Toto mě dělalo taky, tak sem vymněnil svíčky, kabely, palivový filtr, olejový filtr, vzduchový filtr, zkontroloval jsem palivovou pumpu, rozdělovač a nakonec to bylo v propálených cívkách... Jedna cívka mě stála kolem 3000Kč a měl sem propálené dvě - 6000Kč :( zloději ale teď to jede jako dřív :D ...

Napsal: 04.08.2006, 08:28
od Martin_534
no kouknul bych na nastavení tps, ale to si určitě udělal

Napsal: 04.08.2006, 08:43
od mrkevvzime
jeste jsem nic nedelal
jestli je tps - throttle sensor proc to dela jenom kdyz je studenej motor?

Napsal: 04.08.2006, 09:03
od Martin_534
moje teorie je, že to bude nastavený na nějaký hraniční hodnotě a když se to ohřeje, tak se to posune tak, že to funguje :)

ale může to bejt i něco jinýho, jen mi to připadá že by to mohlo fungovat a je to jednoduchý na zkontrolování :)

Napsal: 04.08.2006, 12:09
od mrkevvzime
mno tak jsem na to koukal nevim teda jestli jsem to delal dobre a idle switch se rozpojil kdyz sem pohnul klapkou o cca 1mm
a throttle sensor ma od 1,33 do asi 8,88 kilo
jak ma byt nastavenej ten idle switch?

Napsal: 04.08.2006, 15:10
od Martin_534
zkus to za tepla i za studena

Re: vynechava pri studenem motoru

Napsal: 04.08.2006, 17:06
od 935Baby
mrkevvzime píše:čau kluci
už se tady několikrát řešil problém se studenym motorem, ale nenašel jsem přesně to co jsem hledal
takže dělá mi tohle: když je tak pod cca 20°C a motor je studený tak to nastartuju, otáčky tak na 600 a po několika vteřinách (2-3) se zvednou na cca 1200 to zatim nevidim jako problém
To co jsem napsal do Quote je můj problém, s tím rozdílem že mě to děla i když je venku 35°C. A ty problémy nemívám v zimě nebo když je cca pod 10°C.

Řešením tohoto problému už jsem ztrávil skoro polovinu života :lol:

Mrkni na můj článek o tom problému:

forum/viewtopic.php?t=6878&highlight=studen%E9+starty

Doufám že to společně vyřešíme. Já ted momentálně visím na tom že nemohu koupit stroboskop na měření předstihu - nejsou prachy. Nechci to nikomu dávat k změření - jak se říká, chces neco pořádně tak si to udelej sám.

Jinak u mě je předstih na 99% ok, ale..........uvidí se až koupím stroboskop

Napsal: 04.08.2006, 17:12
od 935Baby
james2000 píše:Toto mě dělalo taky, tak sem vymněnil svíčky, kabely, palivový filtr, olejový filtr, vzduchový filtr, zkontroloval jsem palivovou pumpu, rozdělovač a nakonec to bylo v propálených cívkách... Jedna cívka mě stála kolem 3000Kč a měl sem propálené dvě - 6000Kč :( zloději ale teď to jede jako dřív :D ...
Jak jsi zjistil že jsi měl propálené zapalovací cívky? Jak jsi je měřil atd? Já je měřil a hodnoty dle manuálu byli v pořádku.

Hmm, rozdělovač. Takže to bylo KA24DE?

Napsal: 04.08.2006, 20:02
od Kentoya
kluci předstih na to vliv nemá

zatím nevím proč, ale po celou dobu co mám dvoukilo, mám stabilně točky na volnoběh cca 800 a z toho z ničeho nic je tam 1200 při teplým motoru a potom znovu po rozjetí a zastavení 800 throtle oki, předstih oki, klapka oki, časem na to přijdu

Napsal: 05.08.2006, 10:02
od blázen
Kentoya píše:kluci předstih na to vliv nemá

zatím nevím proč, ale po celou dobu co mám dvoukilo, mám stabilně točky na volnoběh cca 800 a z toho z ničeho nic je tam 1200 při teplým motoru a potom znovu po rozjetí a zastavení 800 throtle oki, předstih oki, klapka oki, časem na to přijdu
předstih má podstatný vliv na volnoběh 8)

Napsal: 05.08.2006, 10:08
od Kentoya
souhlasím, že předstih má podstatný vliv na volnoběh, ale nemá vliv na to, že jednou je to oki a podruhé ee, asi tak, protože předstih se sám nezmění 8)

Napsal: 05.08.2006, 10:17
od blázen
pokud je vadny CAS nebo poškozeny - vygaglany Dvystupek na vyfukove vačce a vydřene zuby tak se sám měnit může 8)

Napsal: 05.08.2006, 13:06
od Kentoya
ale to potom není předstih který se pomocí CAS nastaví, ale samotný CAS, 8)

Napsal: 05.08.2006, 13:09
od blázen
je to samotný CAS který nějakým vedlejším vlivem předstih mění a ten mění chování motoru... ale kdyby to bylo předstihem auto by patrně neblblo jen na volnoběh :roll: