Stránka 1 z 1

nizke otacky na volnobeh za tepla

Napsal: 13.08.2006, 18:54
od Katany
stava se mi ze mi klesnou otacky pri zastaveni na krizovatce na cca 400-500rpm ... obcas se to stane obcas ne ... dela to jen za tepla a jen nekdy ... ma nekdo tuseni proc tomu tak je ? dik

Napsal: 13.08.2006, 23:09
od doublejay
air regulator - to je ten ventil, co pri pustenem plynu (a zavrene klapce) ma poustet vzduch do motoru. Mam ten samy problem. Byva zaneseny olejem/zakarbonovany a to otevirani neni uplne o.k.

Napsal: 13.08.2006, 23:10
od Martin_534
taky typuju stejnou příčinu, schválně zkus vypnout světla a uvidíš, že to bude lepší

pablo

Napsal: 13.08.2006, 23:49
od pablo
toto mi robi tiez a hlavne ked zatvaram okna zvyknu klesnut,ked sa zavru a pustim gombik tak sa vratia naspat

Napsal: 14.08.2006, 06:36
od Hynek
doublejay píše:air regulator - to je ten ventil, co pri pustenem plynu (a zavrene klapce) ma poustet vzduch do motoru. Mam ten samy problem. Byva zaneseny olejem/zakarbonovany a to otevirani neni uplne o.k.
jo dělá na 100% ten air regulátor, vyhodil sem ho a vrčí to krásně :)

Re: pablo

Napsal: 14.08.2006, 14:53
od 935Baby
pablo píše:toto mi robi tiez a hlavne ked zatvaram okna zvyknu klesnut,ked sa zavru a pustim gombik tak sa vratia naspat
Toto je prodle ma na 99% ACC - ventil regulujicí volnobeh nebo jeho řídíci system.

Stejné klesnutí otáček by ti mohlo nastat když třeba: auto běží na volnobeh a zapnes na plno ventilátor + světla tak by ti neměli klesnou otáčky (max. tak o 50rpm) pokud ti klesnou o cca 150-250rpm tam más problém s AAC.
ECU musí dát AAC povel ke zvýšení otáček kvůli tomu že je větší odběr proudu a tudíž vetší zatížení alternátoru. Je to popsané v manuálu.

Treba bych zkusil ten AAC ventil vyčistit a celkově celý ten blok co je v něm ten ventil namontovaný nebo změřit multimetrem odpor na AAC ventilu.....atd

Re: pablo

Napsal: 14.08.2006, 16:28
od blázen
souhlas ted sem to řešil,..akorát za studena pořád špatný volnoběh..typuju svíčky :?

Napsal: 14.08.2006, 18:42
od Katany
dam vam pak vedet co to bylo ... :wink:

Napsal: 15.08.2006, 17:41
od rednissan
Tohle samý mi dělalo taky, všechno sem kompletně vyzkoušel a nic nepomohlo. Nakonec to bylo čidlo na telotu. Při měření se chovalo normálně, ale občas se uvnitř zkratovalo. Při tom zkratu ECU nepoznala ani že je sepnutý spínač klapky. Vyhodil sem čidlo, dal odpor s přepínačem a mam ruční sitič. De to bez problémů