Stránka 1 z 1

Kontrolka Diff Oil

Napsal: 17.08.2006, 19:55
od rednissan
Tato kontrolka se mi nikdy nerozsvítila, ale včera sem se hrabal v pojistkách a teď mi svítí stejně jako kontrolka na olej, po zapnutí klíčku se rozsvítí a po nastartování zhasne. Funguje vám to taky tak? Jen jestli si s tím mám dělat hlavu

Napsal: 17.08.2006, 20:27
od 935Baby
Mě ta kontrolka nesvítí když zapnu klíček. Jinak určitě by měla svítit když zapneš klíček.

Jen tak pro zajímavost v jaké pojistce si se hrabal? Asi tam je spešl pojistka pouze pro diff že ano?

Jinak co jsem slyšel tak je tam ten chladič diffu a celý ten systém uplně k ničemu, protože co jsem slyšel i od lidí z SXOC.UK tak nikdo nikdy to neviděl zaplé (aby se mu za jízdy rozsvítila kontrolka)

Napsal: 17.08.2006, 20:53
od rednissan
Začlo to tak že sem v motoru vyměnil olej a chtěl sem motor protočit aniž bych ho nastartoval, tak sem vytáh jednu pojistku o který sem si myslel že je na řídící jednotku, ale nebyla, protože to chytlo. tak sem jí dal spátky a pak se rozsvítila.

Teď sem koukal do manuálu a je tam el. čerpadlo, myslel sem že to má mechanický, něco jako v motoru. Ta kontrolka by podle manuálu měla svítit při přehřátí diffu, a je tam ještě něco společnýho s alternátorem. Je pravda že sem měl na alternátoru vypadlej kabel, tak sem ho dával zpátky. Bude to mít souvislost s tím alternátorem. Asi to tak má být

Napsal: 17.08.2006, 21:15
od rednissan
Jinak co jsem slyšel tak je tam ten chladič diffu a celý ten systém uplně k ničemu, protože co jsem slyšel i od lidí z SXOC.UK tak nikdo nikdy to neviděl zaplé (aby se mu za jízdy rozsvítila kontrolka)
Ta kontrolka by za jízdy měla svítit až při havarijní teplotě, což podle man. je 180st. To čerpadlo spína asi při 130st.(jestli sem to dobře pochopil)

Zítra se podívám co to je za pojistku

Napsal: 17.08.2006, 21:24
od 935Baby
Ještě jedno upřesnění, nejenže to nikomu nesvítilo v seriové konfiguraci ale dokonce to nikdo zapojil tak že se mu ta kontrolka rozsvítila, když seplo el. čerpadlo. A prý dokonce při driftování se mu to nezaplo.
To bych řekl že driftování by měl být nejvetší záhul pro diff, i když zase třeba delší jízda pod dálnici třeba rychlostí 180km/h by taky mohla hodně zahřát olej.

Napsal: 17.08.2006, 21:30
od rednissan
Největší záhul si taky myslim že je při driftování, jiný auta se zadkem žádnej chladič nemaj a taky jedou. Takže na normální ježdění je tam celá ta složitá sranda asi zbytečná. Zase samosvor se musí hřát při driftu dost.

Napsal: 17.08.2006, 21:44
od 935Baby
rednissan píše:Začlo to tak že sem v motoru vyměnil olej a chtěl sem motor protočit aniž bych ho nastartoval
Mě připadá nejlepší odpoit CAS (Snímač polohy klikovky) ten dává signál jak zapalování tak vstřikům. Pak ale musíš rezetovat ECU.

Podle mě ale to protáčení je zbytečné při výměně oleje. Ten motor jestli třeba den před tím nebo dokonce chvilku před výměnou oleje běžel tak je dost namazaný.

To protáčení mi přijde užitečné leda když motor třeba 2 (3) měsice a délé byl dostaven (tam bych dokonce i před startem vyndal svíčky a stříknul trochu oleje do válců, odpojil ten CAS a protočil motor s vyndanýma svíčkama dokud nevytvoří tlak oleje.

Ja jsem naposledy při výměně oleje z cca 1/2 naplnil filtr olejem než jsem ho namontoval. Jinak já si myslím že kdyby to protáčení to mělo takový vliv tak by to asi psali v servisních manuálech a manuálu na 180SX, S14, S14 a dokonce v super udělaném manuálu na Skye R32 GT-R to také nebylo.

Napsal: 18.08.2006, 05:28
od rednissan
935Baby píše:Podle mě ale to protáčení je zbytečné při výměně oleje. Ten motor jestli třeba den před tím nebo dokonce chvilku před výměnou oleje běžel tak je dost namazaný.
Asi máš pravdu, stejně když motor den stojí tak olej steče do vany a je to to samý jako bych ho vypustil. Do filtru sem taky nalil olej, ale polovina ho skončila na zemi(nemoh sem trefit závit)


Ještě k tomu chlazení diffu, kdyby radši udělali chlazení oleje v motoru, tam si myslim že by to bylo využito daleko víc.