navod na vymenu tesnenia pod hlavou

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

navod na vymenu tesnenia pod hlavou

Příspěvek od raddy » 18.08.2006, 15:59

chcem poprosit skusenejsich o napisanie zrozumitelneho navodu ako spravne zlozit hlavu a zase ju dat spat. zvlast ma zaujima ci treba vybrat vacky a ako ich dat spravne spat. Eventualne ci je lepsie dat to urobit do servisu. Dakujem

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 18.08.2006, 19:42

to chceš tu hlavu komplet rozebrat a vyčistit, nebo proč rozebírat, kvůli hydroštelům ?

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 18.08.2006, 20:11

vacky sundat musis. pak povolis tech 10 sroubu co drzi hlavu u bloku podle poradi v manualu, povolis vyfuk, zvednes hlavu, vymenis tesneni a zase v urcenem poradi dotahnes. Aspon takhle sem to delal ja.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 18.08.2006, 20:26

vačky právě dolů nemusí, tak proto se ptám, už jsem to dělal třikrát

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 18.08.2006, 22:31

Kentoya píše:vačky právě dolů nemusí, tak proto se ptám, už jsem to dělal třikrát
chcem len dat dole hlavu a vymenti tesnenie. pokial nenajdem poskodene ventily, hlavu rozoberat nechcem. takze ide to aj s vackami?

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 18.08.2006, 23:00

ja sice DET nesundaval, ale co sem se dival tak tam neni moc mista na golu kolem vacky.. Sundej kryt vacek a uvidis 10sroubu a sam poznas jestli to pujde s vackama nebo ne 8)

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 18.08.2006, 23:07

je k tomu potřeba delší imbus na golu, ten imbus minimálně 6 cm a samozřejmě momenták, jinak momenty jsou tuším 30, potom 110, všechno povolit a znova 30 a zas 110, říkal jsem si to půjde dál po tom povolení o cca 15 stupnů, ale figu borovů šlo to o cca 150 stupnů což mě mile překvapilo a už je mi jasný proč se to tak utahuje

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 19.08.2006, 07:34

Já jsem vačky měl dole je to lepší a aspon skontroluješ jestli máš všechny šrouby v pohodě mě dva prdly u vaček . A jestli máš ořech imbus tak ho zbrus dokola a dostaneš se knim. A ty momenty na utahování jsou napsaný aj na tom manuálu u nového těsnení. A bacha jestli budeš dávat ty samí šrouby tak at ti neprdnou

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 19.08.2006, 10:20

Kytt píše:A ty momenty na utahování jsou napsaný aj na tom manuálu u nového těsnení. A bacha jestli budeš dávat ty samí šrouby tak at ti neprdnou
jo jo, slyšlel jsem že na použité je lepší dávat menší utahovací moment - to mi ríkal mechanik, tak nevím
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 19.08.2006, 10:41

Vacky sundavat nemusis. Sundas jen kryty vacek a povolis vsechny srouby, myslim, ze nektere ven nepujdou, tak to staci akorat motorem pootocit a v pohode. Janak ja jsem to delal, ze jsem vzal normalni imbus a urizl jsem ho flexou, ale na dotahovani jsem ho trochu zkroutil, takze to chce nejakej lepsi nez za 40kc z kauflandu celou sadu :lol: Jinak pekny sr.... je povolit vsechny hadicky a trubicky okolo. Ted bych radeji vyndal motor a delal to venku... Ale to jen z toho duvodu, ze jsem se minule sral s jednou trubickou u turba 5 hodin. (nejsem neschopnej, vazne to neslo.... :lol: ... Zkouseli to dalsi 4 lidi a kazdej zjistil, ze to vazne nejde....)

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad » 19.08.2006, 12:09

tak tak ty hadičky u turba to je na provaz :roll: lepší je nejdřív vyhodit turbo i s hadičkami /to už se tu někde řešilo, ale to už máš ty stejně jinak/ a pak se pustit do hlavy .....

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 19.08.2006, 12:32

jedině motor ven dělat to v autě je prasárna, protože dost těžko (i když to jde), můžeš z jistotou tvrdit, že všechny hadičky jsou perfektně daný a že to je 100% odvedená práce

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 20.08.2006, 17:57

Souhlasim....

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 20.08.2006, 19:04

i muj nazor je to dělat na motoru ktery je vytažený, jde to i na autě, ale je to náročnější..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 21.08.2006, 14:44

Jo taky si už teď myslím, že na motoru venku je to lepší. JEdnou sem to dělal s motorem in a jednou s motorem out :D V každém případě vačky dolu nemusej.
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 156 hostů