Stránka 1 z 1

navod na vymenu tesnenia pod hlavou

Napsal: 18.08.2006, 15:59
od raddy
chcem poprosit skusenejsich o napisanie zrozumitelneho navodu ako spravne zlozit hlavu a zase ju dat spat. zvlast ma zaujima ci treba vybrat vacky a ako ich dat spravne spat. Eventualne ci je lepsie dat to urobit do servisu. Dakujem

Napsal: 18.08.2006, 19:42
od Kentoya
to chceš tu hlavu komplet rozebrat a vyčistit, nebo proč rozebírat, kvůli hydroštelům ?

Napsal: 18.08.2006, 20:11
od rozum
vacky sundat musis. pak povolis tech 10 sroubu co drzi hlavu u bloku podle poradi v manualu, povolis vyfuk, zvednes hlavu, vymenis tesneni a zase v urcenem poradi dotahnes. Aspon takhle sem to delal ja.

Napsal: 18.08.2006, 20:26
od Kentoya
vačky právě dolů nemusí, tak proto se ptám, už jsem to dělal třikrát

Napsal: 18.08.2006, 22:31
od raddy
Kentoya píše:vačky právě dolů nemusí, tak proto se ptám, už jsem to dělal třikrát
chcem len dat dole hlavu a vymenti tesnenie. pokial nenajdem poskodene ventily, hlavu rozoberat nechcem. takze ide to aj s vackami?

Napsal: 18.08.2006, 23:00
od rozum
ja sice DET nesundaval, ale co sem se dival tak tam neni moc mista na golu kolem vacky.. Sundej kryt vacek a uvidis 10sroubu a sam poznas jestli to pujde s vackama nebo ne 8)

Napsal: 18.08.2006, 23:07
od Kentoya
je k tomu potřeba delší imbus na golu, ten imbus minimálně 6 cm a samozřejmě momenták, jinak momenty jsou tuším 30, potom 110, všechno povolit a znova 30 a zas 110, říkal jsem si to půjde dál po tom povolení o cca 15 stupnů, ale figu borovů šlo to o cca 150 stupnů což mě mile překvapilo a už je mi jasný proč se to tak utahuje

Napsal: 19.08.2006, 07:34
od Kytt
Já jsem vačky měl dole je to lepší a aspon skontroluješ jestli máš všechny šrouby v pohodě mě dva prdly u vaček . A jestli máš ořech imbus tak ho zbrus dokola a dostaneš se knim. A ty momenty na utahování jsou napsaný aj na tom manuálu u nového těsnení. A bacha jestli budeš dávat ty samí šrouby tak at ti neprdnou

Napsal: 19.08.2006, 10:20
od 935Baby
Kytt píše:A ty momenty na utahování jsou napsaný aj na tom manuálu u nového těsnení. A bacha jestli budeš dávat ty samí šrouby tak at ti neprdnou
jo jo, slyšlel jsem že na použité je lepší dávat menší utahovací moment - to mi ríkal mechanik, tak nevím

Napsal: 19.08.2006, 10:41
od Goodziller
Vacky sundavat nemusis. Sundas jen kryty vacek a povolis vsechny srouby, myslim, ze nektere ven nepujdou, tak to staci akorat motorem pootocit a v pohode. Janak ja jsem to delal, ze jsem vzal normalni imbus a urizl jsem ho flexou, ale na dotahovani jsem ho trochu zkroutil, takze to chce nejakej lepsi nez za 40kc z kauflandu celou sadu :lol: Jinak pekny sr.... je povolit vsechny hadicky a trubicky okolo. Ted bych radeji vyndal motor a delal to venku... Ale to jen z toho duvodu, ze jsem se minule sral s jednou trubickou u turba 5 hodin. (nejsem neschopnej, vazne to neslo.... :lol: ... Zkouseli to dalsi 4 lidi a kazdej zjistil, ze to vazne nejde....)

Napsal: 19.08.2006, 12:09
od Conrad
tak tak ty hadičky u turba to je na provaz :roll: lepší je nejdřív vyhodit turbo i s hadičkami /to už se tu někde řešilo, ale to už máš ty stejně jinak/ a pak se pustit do hlavy .....

Napsal: 19.08.2006, 12:32
od Kentoya
jedině motor ven dělat to v autě je prasárna, protože dost těžko (i když to jde), můžeš z jistotou tvrdit, že všechny hadičky jsou perfektně daný a že to je 100% odvedená práce

Napsal: 20.08.2006, 17:57
od Goodziller
Souhlasim....

Napsal: 20.08.2006, 19:04
od blázen
i muj nazor je to dělat na motoru ktery je vytažený, jde to i na autě, ale je to náročnější..

Napsal: 21.08.2006, 14:44
od swed
Jo taky si už teď myslím, že na motoru venku je to lepší. JEdnou sem to dělal s motorem in a jednou s motorem out :D V každém případě vačky dolu nemusej.