Problém rozjezdů a chodu motoru za studena snad vyřešen!

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Problém rozjezdů a chodu motoru za studena snad vyřešen!

Příspěvek od swed » 03.09.2006, 19:55

Hodně se tady o tom diskutuje tak přihodím můj poznatek.
Taky jsem řešil špatný volnoběh a hlavně rozjezdy a chod v polozahřátém motoru nebo při studeném ale ve vedru (okolí). Všera jsem rozebral air regulator a vyčistil ho s přívodníma a vývodovýma hadicema.žádny velký bordel, ale přece jen něco. NAvícv se dá trochu regulovat síla otevírání posouváním šroubku (vyosení) Po zamontování bez problému otáčky na 1500 (dříve 1200 atd), rozjezdy za studena super a aj v polozahřátém stavu super. Navíc otáčky při dojezdu a vyřazení zatím nikdy neklesly pod mojich nastavených 900 což občas taky dělalo. Snad je tomuhle problému u mě konec. Ještě to více otestuju, ale výsledky jsou již nyní více než pozitivní. Takže třeba to někomu pomůže. Na vině je asi malé pootevření ventilu za studena (bimetal a proti jde pružina) tj bohatá směs a škytání atd :idea: :D
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 03.09.2006, 20:10

nejsem si jist jestli myslíš air regulatorem, tu klapku na začátku ECCS, pokud jo, tak to tvrdím pořád, že je ji potřeba mít v čistotě, pokud je to něco jiného napiš co, rád se přiučím

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 03.09.2006, 21:19

Kentoya píše:nejsem si jist jestli myslíš air regulatorem, tu klapku na začátku ECCS, pokud jo, tak to tvrdím pořád, že je ji potřeba mít v čistotě, pokud je to něco jiného napiš co, rád se přiučím
air regulator by mal byt obtokovy ventil klapky.....

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 04.09.2006, 06:19

Přesně tak.obtokový ventil klapky. Jakoby sytič. V manualu je to v EF&EC-110
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 04.09.2006, 07:39

ok taky to teda vycistim a uvidim

Uživatelský avatar
Harryp
user
Příspěvky: 148
Registrován: 04.09.2006, 09:29

...

Příspěvek od Harryp » 04.09.2006, 09:34

Ten AIR REGULATOR(Šaškovská čepice) :D Bývá v polovině případů v prdeli.Většinou se nehýbe,je přivřenej a za studena jde motor jako brambory.A je to jedno,jestli je to 280zx 1978,nebo s13 1992...už jsem kupoval dva nový.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 04.09.2006, 18:15

dík, na starým jsem to nečistil a na repasované palici jo, takže by to mělo být oki, aspon vím co mi blbne na birdu, nemoh jsem to najít, a ted půjdu najisto

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 05.09.2006, 17:33

jak jste to rozdelali nejde mi to :oops:

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 05.09.2006, 20:16

mrkevvzime píše:jak jste to rozdelali nejde mi to :oops:
Tak to máš asi ten starší kulatý nerozebiratelný typ :?

Ten rozebiratelný je čtyřhraný, viz foto:
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showpost.php? ... stcount=12
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 05.09.2006, 20:51

jj mam kulatej, kurna
bude mi tam pasovat i ten hranatej?

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 05.09.2006, 20:52

bude jen ho musíš sehnat

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 05.09.2006, 20:54

mate nekdo poneti kdo to u nas prodava
muzete sem nekdo hodit cisla co na tom jsou napsany? treba to podle toho nekde sezenu
dikes

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 05.09.2006, 21:10

mrkevvzime píše:mate nekdo poneti kdo to u nas prodava
muzete sem nekdo hodit cisla co na tom jsou napsany? treba to podle toho nekde sezenu
dikes
Obávám se že to u nás nové prodává pouze NISSAN:

PN: 22660-35F10 - Air regulator 3764,- Kč s DPH
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 05.09.2006, 21:11

:roll: :shock: kurva to je rana
ale dik za info

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 05.09.2006, 21:20

víte k čemu to tam vůbec je? já to vyhodil úplně a mam svatej pokoj žádný padání otáček na volnoběh po nastartování ...
](*,) never ending story ](*,)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 109 hostů