Stránka 1 z 3

Problém rozjezdů a chodu motoru za studena snad vyřešen!

Napsal: 03.09.2006, 19:55
od swed
Hodně se tady o tom diskutuje tak přihodím můj poznatek.
Taky jsem řešil špatný volnoběh a hlavně rozjezdy a chod v polozahřátém motoru nebo při studeném ale ve vedru (okolí). Všera jsem rozebral air regulator a vyčistil ho s přívodníma a vývodovýma hadicema.žádny velký bordel, ale přece jen něco. NAvícv se dá trochu regulovat síla otevírání posouváním šroubku (vyosení) Po zamontování bez problému otáčky na 1500 (dříve 1200 atd), rozjezdy za studena super a aj v polozahřátém stavu super. Navíc otáčky při dojezdu a vyřazení zatím nikdy neklesly pod mojich nastavených 900 což občas taky dělalo. Snad je tomuhle problému u mě konec. Ještě to více otestuju, ale výsledky jsou již nyní více než pozitivní. Takže třeba to někomu pomůže. Na vině je asi malé pootevření ventilu za studena (bimetal a proti jde pružina) tj bohatá směs a škytání atd :idea: :D

Napsal: 03.09.2006, 20:10
od Kentoya
nejsem si jist jestli myslíš air regulatorem, tu klapku na začátku ECCS, pokud jo, tak to tvrdím pořád, že je ji potřeba mít v čistotě, pokud je to něco jiného napiš co, rád se přiučím

Napsal: 03.09.2006, 21:19
od raddy
Kentoya píše:nejsem si jist jestli myslíš air regulatorem, tu klapku na začátku ECCS, pokud jo, tak to tvrdím pořád, že je ji potřeba mít v čistotě, pokud je to něco jiného napiš co, rád se přiučím
air regulator by mal byt obtokovy ventil klapky.....

Napsal: 04.09.2006, 06:19
od swed
Přesně tak.obtokový ventil klapky. Jakoby sytič. V manualu je to v EF&EC-110

Napsal: 04.09.2006, 07:39
od mrkevvzime
ok taky to teda vycistim a uvidim

...

Napsal: 04.09.2006, 09:34
od Harryp
Ten AIR REGULATOR(Šaškovská čepice) :D Bývá v polovině případů v prdeli.Většinou se nehýbe,je přivřenej a za studena jde motor jako brambory.A je to jedno,jestli je to 280zx 1978,nebo s13 1992...už jsem kupoval dva nový.

Napsal: 04.09.2006, 18:15
od Kentoya
dík, na starým jsem to nečistil a na repasované palici jo, takže by to mělo být oki, aspon vím co mi blbne na birdu, nemoh jsem to najít, a ted půjdu najisto

Napsal: 05.09.2006, 17:33
od mrkevvzime
jak jste to rozdelali nejde mi to :oops:

Napsal: 05.09.2006, 20:16
od 935Baby
mrkevvzime píše:jak jste to rozdelali nejde mi to :oops:
Tak to máš asi ten starší kulatý nerozebiratelný typ :?

Ten rozebiratelný je čtyřhraný, viz foto:
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showpost.php? ... stcount=12

Napsal: 05.09.2006, 20:51
od mrkevvzime
jj mam kulatej, kurna
bude mi tam pasovat i ten hranatej?

Napsal: 05.09.2006, 20:52
od Kentoya
bude jen ho musíš sehnat

Napsal: 05.09.2006, 20:54
od mrkevvzime
mate nekdo poneti kdo to u nas prodava
muzete sem nekdo hodit cisla co na tom jsou napsany? treba to podle toho nekde sezenu
dikes

Napsal: 05.09.2006, 21:10
od 935Baby
mrkevvzime píše:mate nekdo poneti kdo to u nas prodava
muzete sem nekdo hodit cisla co na tom jsou napsany? treba to podle toho nekde sezenu
dikes
Obávám se že to u nás nové prodává pouze NISSAN:

PN: 22660-35F10 - Air regulator 3764,- Kč s DPH

Napsal: 05.09.2006, 21:11
od mrkevvzime
:roll: :shock: kurva to je rana
ale dik za info

Napsal: 05.09.2006, 21:20
od Hynek
víte k čemu to tam vůbec je? já to vyhodil úplně a mam svatej pokoj žádný padání otáček na volnoběh po nastartování ...